וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייאקס הביסה את ונלו 0:13 בניצחון הגדול אי פעם בליגה ההולנדית

צפו בתקציר: לאסינה טראורה כבש חמישייה ובישל שלושה בניצחון המדהים של האלופה. הקבוצה מאמסטרדם שברה שיא מימי קרויף וניסקנס

תקציר ה-0:13 ההיסטורי של אייאקס על ונלו/באדיבות ספורט1

במאי 1972 אייאקס הביסה את ויטסה 1:12, כשבין היתר, יוהאן קרויף כובש רביעייה ויוהאן ניסקנס ודיק ואן דייק מוסיפים שלושער כל אחד. זה היה הניצחון הגדול ביותר בתולדות הליגה הבכירה בהולנד, מאז ועד היום. הערב (שבת) הקבוצה מאמסטרדם הביסה את ונלו האומללה 0:13 בחוץ ויש לנו שיא חדש.

הקבוצה מאמסטרדם אמנם הגיעה כפייבוריטית ברורה - הרי היא ניצחה בשמונת המפגשים הקודמים בין הקבוצות והיא גם האלופה המכהנת וסגנית המוליכה, אבל ספק אם מישהו ציפה לתוצאה כה אסטרונומית.

יורגן אקלנקאמפ פתח את מסכת השערים בדקה ה-13 ועד המחצית התוצאה הייתה 0:4. כריסטיאן קום המארח הורחק בדקה ה-52 ואחר כך הזרם החזק כבר הפך לשיטפון. לאסינה טראורה בן ה-19, שעד היום הבקיע שני שערי ליגה, כבש חמישייה ובישל שלושה ורשימת הכובשים נראתה כך:

יורגן אקלנקאמפ 13, לאסינה טראורה 17, לאסינה טראורה 32, דושאן טאדיץ' 44, לאסינה טראורה 54, אנתוני 55, יורגן אקלנקאמפ 57, דיילי בלינד 59, לאסינה טראורה 65, קלאס יאן הונטלאר 74 (פנדל), קלאס יאן הונטלאר 76, ליסנדרו מרטינס 78, לאסינה טראורה 87.

אייאקס עלתה זמנית לפסגת הטבלה בהולנד עם 15 נקודות משישה משחקים והפרש שערים 3:24. ונלו האומללה צברה 5 נקודות והיא במרכז הטבלה, אבל אחרי המפלה הערב, הפרש השערים שלה עומד על 22:9.

לאסינה טראורה שחקן אייאקס. Angelo Blankespoor, GettyImages
משחק בלתי נשכח. טראורה/GettyImages, Angelo Blankespoor

מחר (ראשון, 15:30, ספורט4) ערן זהבי ופ.ס.וו איינדהובן יתארחו אצל ויטסה של אלי דסה. אם הקבוצה של החלוץ הישראלי תנצח, היא תחזור למקום הראשון בטבלה.

  • עוד באותו נושא:
  • אייאקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully