וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ג'יימי ורדי חזר וכבש שער ניצחון ב-0:1 של לסטר על ארסנל

עודכן לאחרונה: 25.10.2020 / 23:19

כוכב השועלים שחזר מפציעה, נכנס בדקה ה-60 והכריע במתפרצת (80) לשועלים, שלראשונה פתחו עונה עם שלושה ניצחונות חוץ רצופים. הפסד בכורה לאברטון מול סאות'המפטון

פלייר: טוטנהאם - לאסק לינץ 0:3/ספורט 1

המחזור השישי בליגה האנגלית נמשך היום (ראשון) עם שלושה משחקים מעניינים, ובראשם הנחילה סאות'המפטון הפסד בכורה העונה לאברטון, עם 0:2. הפתעה נוספת נפלה באמירויות, שם לסטר ניצחה 0:1 את ארסנל. וולבס הייתה קרובה להשיג את ניצחונה הרביעי העונה, אך ספגה שער שוויון סמוך לסיום ונפרדה ב-1:1 מניוקאסל.

שחקני סאות'המפטון חוגגים. רויטרס
ניצחון בית מרשים. סאות'המפטון חוגגת/רויטרס

סאות'המפטון - אברטון 0:2

הפסד בכורה העונה לטופיז, שעלולים לאבד את פסגת הטבלה לאסטון וילה בסיום המחזור השישי. חאמס רודריגס שהיה בספק בשל פציעה אמנם החלים בזמן ופתח בהרכב, אולם ללא רישארליסון המושעה ושיימוס קולמן הפצוע, היתה האורחת פחות טובה, ונענשה: בדקה ה-27 בישל דני אינגס לג'יימס וורד פראוס שהפציץ לרשת העליונה, ובדקה ה-35 הוסיף בישול נוסף, הפעם לצ'ה אדמס שנותר לבד ברחבה והכניע את ג'ורדן פיקפורד. אברטון ניסתה לחזור, אך מאמציה לא נשאו פרי ובדקה ה-72 הורחק לוקא דין, אחרי עבירה גסה על קייל ווקר-פיטרס. סאות'המפטון, שפתחה את העונה עם שני הפסדים, ממשיכה בהתאוששות עם ניצחון שלישי בארבעת משחקיה האחרונים, לאחר ה-3:3 המלהיב עם צ'לסי בשבוע שעבר.

עוד בוואלה!

"לא מכיר אותו, ועדיין גאה בו!": יורגן קלופ מחמיא למרכוס רשפורד, למרות היריבות

לכתבה המלאה
שחקן וולבס ראול חימנס. Alex Pantling, GettyImages
וולבס שמטה ניצחון יקר. ראול חימנס/GettyImages, Alex Pantling

וולבס - ניוקאסל 1:1

המארחת כבר פינטזה על ניצחונה השלישי ברציפות, שהיה מקרב אותה עד כדי מרחק של נקודה מהמקום הראשון, אך השחקנים של נונו אספיריטו סנטו שמטו שתי נקודות בדקה ה-89 ויצאו עם תיקו בלבד ממשחק הבית מול האורחת מצפון מזרח אנגליה. וולבס שלטה במשחק מהפתיחה, ובעטה לא פחות מ-16 פעמים לכיוון שערם של המאגפייז, ופגעה במסגרת רק בשלושה מהמקרים. בדקה ה-80 כדור נייח שהוכנס לתוך רחבת ניוקאסל נהדף לכיוונו של ראול חימנס שבבעיטה נהדרת מהאוויר מצא את הפינה של דרלואו וקבע יתרון מקומי, אך דקה לפני שהסתיימו 90 הדקות מצא ג'ייקוב מרפי את הפינה הקרובה של רוי פטריסיו הלא מרוכז בבעיטה חופשית מתוכחמת וזו חלוקת נקודות.

שחקן לסטר סיטי ג'יימי ורדי. רויטרס
חזר וכבש. ג'יימי ורדי/רויטרס

ארסנל - לסטר סיטי 1:0

אחרי ניצחון קל באירופה ושני הפסדי בית רצופים בליגה, לסטר הגיעה לאמירויות במשחק שגם תיקו היה עשוי לספק אותה. אלא שהמחליפים של ברנדן רוג'רס סידרו לו ניצחון 300 בקריירה בדקה ה-80. אונדר הטורקי שנכנס חמש דקות לפני כן, מצא את ג'יימי ורדי שנותר חופשי לגמרי ברחבה ונגח בזינוק פנימה. ורדי, שלא שיחק בשני המשחקים האחרונים, היה זה שכיכב גם בניצחון החוץ הקודם של השועלים על מנצ'סטר סיטי. ארסנל נראתה רע מאוד במשחק הזה ונענשה בצדק על האנמיות שלה. לסטר רחוקה רק נקודה מהפסגה עם הניצחון הזה, התותחנים מדשדשים במקום העשירי. אגב, זה היה ניצחון החוץ הראשון של לסטר על ארסנל מאז 1973 ופעם ראשונה שהיא פותחת עונה עם שלושה ניצחונות חוץ רצופים.

שחקן ארסנל אלכסנדר לקאזט. רויטרס
שוב מאוכזב. לקאזט/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully