וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא מכיר אותו, ועדיין גאה בו!": יורגן קלופ מחמיא למרכוס רשפורד, למרות היריבות

מאמן ליברפול היה מלא שבחים לחלוץ מנצ'סטר יונייטד, שנלחם למען ילדים עניים באנגליה: "הוא משחק ביונייטד, מה שהופך את זה למסובך! אבל בנושאים רציניים מניחים את היריבות בצד. מה שהוא עושה זה מדהים"

תקציר: ניוקאסל - מנצ'סטר יונייטד 4:1/באדיבות ספורט 1

יריבות או לא יריבות - מאמן ליברפול יורגן קלופ שיבח את שחקן מנצ'סטר יונייטד והחמיא למרכוס רשפורד על ההחלטה שלו להירתם למאמץ הלאומי ולקדם קמפיין שמבטיח הגנה על ילדים עניים באנגליה ויספק להם ארוחות צהריים בחינם בבתי הספר. רשפורד, כזכור, כבר קיבל עיטור של כבוד על התנהגותו ועל היוזמה שהוביל, שאחריה הפך לגיבור אנגליה.

שחקן מנצ'סטר יונייטד מרכוס רשפורד. רויטרס
לא רק שחקן גדול. רשפורד/רויטרס

"אני לא בטוח שאני יכול למצוא מילים טובות יותר למה שאנשים רבים וחכמים כבר אמרו - אבל מה שמרקוס התחיל לעשות שם זה פשוט מדהים, זה כל כך יפה", אמר קלופ, שיודע שזה לא מובן מאליו שאיש ליברפול מהלל שחקן של מנצ'סטר יונייטד, היריבה הכי שנואה של הקבוצה ממרסיסייד, "ועם כל היריבות בין שני המועדונים, ברגעים כאלה אנחנו ככדורגלנים וכבני אדם תמיד נשארים מאוחדים.

"זה פשוט נחמד שבתקופה כזאת, שבה כל כך הרבה אנשים שאחראים על דברים מתקשים להראות מנהיגות, שילד שגדל בנסיבות קשות ובורך בכישרון נדיר, לא שוכח את השורשים שלו ומאיפה הוא הגיע, ומרגיש שהוא חייב לעשות את זה".

עוד בוואלה!

זהו הגיבור: סיפורו מעורר ההשראה של כוכב מנצ'סטר יונייטד, שאיחד ממלכה שלמה

לכתבה המלאה
יורגן קלופ מאמן ליברפול. רויטרס
שומר על פרופורציות, יודע לעשות את ההפרדה. קלופ/רויטרס

ממשלת אנגליה הצביעה נגד המשך התשלום עבור הארוחות, ורשפורד הוביל מחאה נגד ההחלטה, וגרר עמו שורה ארוכה של ספורטאים וסלבריטאים, ותמיכה משמעותית של אנשי עסקים שנרתמו ליוזמה שלו. "זה קצת עצוב שהוא נאלץ לעשות את זה אבל גם כל כך נפלא", אמר קלופ, "אני מקווה שאמא שלו מאוד גאה בו. אני לא מכיר אותו בכלל, ועדיין גאה בו. והוא משחק ביונייטד, מה שהופך את זה למסובך!

"אני מכיר כבר שנים את סיפור היריבות בין ליברפול ליונייטד. אבל כן, זה מראה שהכדורגל יכול להיות זירה מופלאה, ושבנושאים רציניים שמים יריבות בצד, לטובת הדברים החשובים בחיים. כך שאני מאוד שמח שליברפול יכולה להראות סולידריות כעת. הוא משמש דוגמה, וזה פשוט נהדר, וזה לא יסיח את דעתו מהכדורגל".

רשפורד עצמו התרגש גם הוא מהתמיכה שקיבל (ולא רק כספית) בעקבות היוזמה שלו, וכתב אתמול אחרי הפניות הרבות מחברות עסקיות ואנשי עסקים: "אני הולך לישון עם תחושת גאווה. הכוכבים של המדינה הזאת נמצאים בקהילות המקומיות. גם אחרי שספגתם את המכות הכי קשות, עטפתם בזרועותיכם את הקהילה כדי לסייע לילדים בנפילתם. אני לא יכול להודות לכם מספיק. אתם מדהימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully