וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: שלושער ללבנדובסקי ב-0:5 של באיירן מינכן, 0:3 לדורטמונד על שאלקה

הפולני שבר שיא בונדסליגה עם 10 שערים ב-5 המחזורים הראשונים מול פרנקפורט. אקאנג'י, הולאנד והומלס חגגו בדרבי, גם לייפציג המוליכה ניצחה

צפו ב-0:5 של באיירן מינכן על איינטרכט פרנקפורט/באדיבות ספורט 1

המחזור החמישי בבונדסליגה נמשך היום (שבת) עם משחקים של חלק מקבוצות הצמרת ובראשן באיירן מינכן, שהביסה את איינטרכט פרנקפורט 0:5 אחרי עוד הצגה של רוברט לבנדובסקי. ר.ב. לייפציג שמרה על המקום הראשון עם שלוש נקודות נגד הרטה ברלין. בורוסיה דורטמונד חגגה בדרבי עם 0:3 על שאלקה ונצמדה לשלישיית הצמרת.

רוברט לבנדובסקי באיירן מינכן חוגג. רויטרס
בלתי ניתן לעצירה. לבנדובסקי/רויטרס

באיירן מינכן - איינטרכט פרנקפורט 0:5

מה יהיה עם רוברט לבנדובסקי? החלוץ הפולני כבש שלושער מושלם - שערים בימין, שמאל והראש - ושבר שיא בונדסליגה כשהפך לראשון שמגיע ל-10 שערים ב-5 המחזורים הראשונים. האלופה דרסה את פרנקפורט למרות שחסרה שחקנים חשובים כסרג' גנאברי (קורונה) וקורנטן טוליסו (הרחקה), כשלבנדובסקי מנצל בישולים של קינגסלי קומאן, יוזואה קימיש ודוגלאס קוסטה בדקות 10, 26 ו-60 בהתאמה ויש לו 15 שערים ב-18 הופעות מול פרנקפורט. לירוי סאנה כבש שער יפה בבעיטה מסובבת מחוץ לרחבה (72), וג'מאל מוסיאלה בן ה-17 חתם בדקה ה-90, אבל לבאיירן היו גם חדשות רעות: אלפונסו דייויס נפצע והוחלף כבר אחרי 3 דקות וירד מהמגרש בדמעות. הבווארים מקווים שלא מדובר בפגיעה חמורה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
צפו בשערי השבת בליגה הגרמנית/באדיבות ספורט 1
שחקן ר.ב. לייפציג, דאיו אופמקאנו. רויטרס
השווה אחרי שלוש דקות. אופמקאנו/רויטרס

ר.ב. לייפציג - הרטה ברלין 1:2

גם אחרי הפרידה מטימו ורנר, הקבוצה של יוליאן נאגלסמן ממשיכה בשלה ולמרות קשיים נגד היריבה מהבירה, היא הצליחה לאסוף שלוש נקודות ולשמור על הפסגה. ג'ון קורדובה דווקא העלה את הרטה ליתרון בדקה ה-8, אבל דאיו אופמקאנו קבע 1:1 אחרי שלוש דקות בבעיטה חזקה מקרוב והחזיר את המקומיים לתמונה. דיורייסו זפוויק האורח קיבל שני צהובים בדקות 47 ו-50 וזה נתן את האות ללחץ של לייפציג, ומרסל זאביצר כבש בפנדל בדקה ה-77 וחתם. ג'סיק אנגנקאם הורחק בדקה ה-90 והרטה סיימה את המשחק ב-9 שחקנים. נאגלסמן שמר על מאזן נקי מהפסדים נגד הקבוצה מהבירה: 6 ניצחונות ו-4 תוצאות תיקו.

ארלינג הולאנד בורוסיה דורטמונד. רויטרס
שיתוף פעולה עם סאנצ'ו וגול נהדר. ארלינג הולאנד/רויטרס

בורוסיה דורטמונד - שאלקה 0:3

אחרי ההפסד ללאציו בליגת האלופות, דורטמונד חזרה הביתה ועשתה את שלה עם ניצחון יוקרתי בדרבי של חבל הרוהר. מנואל אקאנג'י יצא מבידוד, חזר להרכב וכבש את הראשון אחרי שדחק פנימה את הריבאונד מהצלה של רונוב בדקה ה-55. שש דקות לאחר מכן קיבלנו את אחד משערי המחזור בזכות שיתוף פעולה מהפנט בין הולאנד לסאנצ'ו. החלוץ הנורבגי לקח כדור במרכז המגרש, ניער מעליו שני שחקני הגנה והשאיר לסאנצ'ו. האנגלי החזיר כדור עומק להולאנד שמזווית קשה הקפיץ מעל השוער סטייל מסי וחגג את ה-0:2. מאטס הומלס הקפטן הוותיק נגח את השלישי מקרן בדקה ה-78. דורטמונד שמרה על פער נקודה בלבד מלייפציג המוליכה ויחד עם באיירן מינכן השלוש הללו מרכיבות ראש חץ מסקרן בצמרת הבונדסליגה.

צפו ב-0:3 של דורטמונד

תקציר: דורטמונד - שאלקה 0:3/באדיבות ספורט 1
שחקני שטוטגרט חוגגים. GettyImages
כבשו כבר אחרי 23 שניות, אבל לא החזיקו מעמד. שחקני שטוטגרט חוגגים/GettyImages

שטוטגרט - קלן 1:1

המארחת, שפתחה את העונה טוב עם שבע נקודות מ-12 וניצחה במחזור שעבר את הרטה ברלין בחוץ, לא הצליחה לנצח בבית בעוד קלן ליקטה נקודה שנייה העונה עם תיקו שני ברציפות. השוואבים עלו ליתרון כבר אחרי 23 שניות בתום שער ממהלך קבוצתי יפהפה. דניאל דידאבי הכניס לסשה קלייג'יץ', שהשאיר בעדינות לאוראל מנגאלה, שבעט יפה פנימה את ה-0:1. פ.צ. קלן איזנה בדקה ה-23 אחרי עבירה מיותרת לחלוטין של אטקן קראזור ברחבה. סבסטיאן אנדרסון לקח אחריות ודייק מהנקודה הלבנה, 1:1.

תקציר: שטוטגרט - פ.צ. קלן 1:1/ספורט 1

משחקים נוספים

מיינץ - בורוסיה מנשנגלדבאך 3:2
למיינץ: ז'אן-פיליפ מאטטה (23, 36). לגלדבאך: לארס שטינדל (15), יונאס הופמן (76, פנדל), מתיאס גינטר (83).

אוניון ברלין - פרייבורג 1:1
לאוניון: רוברט אנדריך (36). לפרייבורג: וינצ'נזו גריפו (34)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully