וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: שון וייסמן הוחלף בדקה ה-24 בהפסד ויאדוליד, ריאל סוסיאדד שבה לפסגה

עודכן לאחרונה: 25.10.2020 / 23:50

הישראלי הוצא בעקבות הרחקתו של הבלם נאצ'ו (24) ואלאבס ניצחה 0:2 בקרב התחתית. 1:4 מרשים לבאסקים על ווסקה, תיקו לוויאריאל

תקציר: ויאריאל - סיבאספור 3:5/ספורט 1

אחרי חגיגת הקלאסיקו, המחזור השביעי בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) עם ארבעה משחקים. במוקדם שבהם, שון וייסמן הוחלף בדקה ה-24 בהפסדה של ויאדוליד 2:0 בבית מול אלאבס. ויאריאל, שתארח את מכבי תל אביב במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית בעוד שבועיים, עלתה בהרכב חסר מאוד וסיימה ב-0:0 את משחק החוץ מול קאדיס. ריאל סוסיאדד חזרה למקום הראשון עם 1:4 על ווסקה.

מיקל אויארסבאל (מימין) עם דויד סילבה שחקני ריאל סוסיאדד. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
אחד כבש פעמיים, השני בישל פעמיים. מיקל אויארסבאל עם דויד סילבה/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

ריאל סוסיאדד - ווסקה 1:4

הבאסקים ממשיכים בפתיחת העונה הנהדרת שלהם וסופרים ארבעה ניצחונות רצופים בשתי המסגרות. הקפטן מיקל אויארסבאל הכפיל את סך שעריו בליגה עם פנדל אחרי נגיעת יד בדקה ה-35 ונגיחה מצוינת בדקה ה-54, שמונה דקות אחרי נגיחת השוויון של רפא מיר. דויד סילבה הכין לפורטו שכבש מזווית קשה בדקה ה-69 והגיע כמו אויארסבאל לארבעה שערי ליגה, ובחלוף שש דקות מצא בכדור ארוך את המחליף אלכסנדר איסק שחתם את התוצאה. ריאל סוסיאדד עם ההתקפה הטובה בליגה (14 שערים), ההגנה השנייה בטיבה (שלוש ספיגות) ושוב במקום הראשון.

עוד בוואלה!

ברצלונה מתקשה להירגע: "רואים בבירור שראמוס דחף". קוטיניו נפצע, קומאן ייענש?

לכתבה המלאה
נאצ'ו מרטינס שחקן ויאדוליד מורחק. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
הרגע ששינה את המשחק מבחינת ויאדוליד. נאצ'ו מרטינס מורחק/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

ויאדוליד - אלאבס 2:0

תקוות גדולות היו אצל המארחת לצאת מהמשבר באמצעות ניצחון ראשון העונה, אבל דווקא קרב התחתית הזה סיבך אותה עוד יותר. שון וייסמן קיבל מהמאמן סרחיו את הקרדיט בהרכב אחרי שלא פתח בשני המשחקים הקודמים וקיווה לחגוג שער בכורה בספרד, אבל לצערו - נאצ'ו מרטינס הורחק בדקה ה-20, המאמן ערך חילוף כדי לחזק את ההגנה, ובחר להוציא אותו כבר בדקה ה-24, כך שהישראלי השלים עוד שבוע מאכזב, ובעיקר מתסכל. לוקאס פרס בעט את הפנדל למשקוף אחרי ההרחקה וגם שער שלו נפסל בדקה ה-35, אבל הקשר הוותיק תומאס פינה מצא את החיבורים בדקה ה-55 אחרי הכנה יפה של חוטה. בורחה סאינס בן ה-19 נכנס בדקה ה-84 וכבש אחרי שניות בודדות מקרוב כדי להבטיח לאלאבס ניצחון שני העונה.

שחקן ויאריאל ראול אלביול. Quality Sport Images, GettyImages
נראה כי שחקני ויאריאל גמרו את התחמושת ביום חמישי. ראול אלביול/GettyImages, Quality Sport Images

קאדיס - ויאריאל 0:0

בחמישי האחרון הפגיזה ויאריאל חמישייה בליגה האירופית, אך במשחק הערב נראה כי הצוללת הצהובה בזבזה את התחמושת באותו משחק מול סיבאספור. האורחת, שצפויה לפגוש בביתה בעוד כשבועיים את מכבי תל אביב, עלתה בהרכב חסר מאוד ולא הרשימה מול קאדיס, על אף שהחזיקה בכדור במקבית שלבי המשחק. העולה החדשה חגגה שער יתרון בדקה השביעית לאחר שאלבארו נגרדו כבש, אך מערכת ה-VAR זיהתה נבדל במהלך, והשער נפסל. מעבר לכך, שתי הקבוצות בעטו יחדיו רק פעם אחת למסגרת, והמשחק הסתיים בתיקו נטול שערים.

משחק נוסף

חטאפה - גרנאדה 1:0
לגרנאדה: אנחל מונטורו (45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully