וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסי יקבל את מבוקשו? דיווח: ברתומאו עשוי להתפטר מברצלונה בשני

עודכן לאחרונה: 25.10.2020 / 23:35

בתקשורת הקטלאנית טוענים שאם הצבעת אי האמון נגד ההנהלה לא תידחה, הנשיא עשוי לעזוב יחד עם מספר חברי הנהלה לאחר הישיבה המתוכננת

תקציר ה-0:13 ההיסטורי של אייאקס על ונלו/באדיבות ספורט1

האם אוהדי ברצלונה וגם שחקנים רבים יקבלו בקרוב את מבוקשם? בתקשורת הקטלאנית מדווחים הלילה שג'וסף ברתומאו וחברי ההנהלה שלו עשויים להתפטר כבר בישיבה שתיערך מחר (שני). על פי הדיווח, אחרי ששלל את הבקשה להארכה ב-15 יום של ההנהלה להצבעת אי אמון, הממשל הקטלאני לא מאשר את בקשת המועדון לקיים את הצבעת אי האמון רק בקאמפ נואו, אלא מתעקש לבצע אותה במקומות נוספים בשביל לאפשר ריחוק חברתי. לפי הדיווח אם ההצבעה תישאר בשבוע הבא, ברתומאו יקדים אותה ויתפטר בעצמו.

כזכור, בהודעה הדרמטית שלו שהוא ממשיך בברצלונה, ליאו מסי הכוכב הגדול לא הסתיר את יחסיו העכורים עם ברתומאו, שסופג ביקורת מכל כיוון והקדנציה שלו תיזכר כאחת הגרועות של ברצלונה אי פעם.

נשיא ברצלונה ז'וספ מריה ברתומאו. GettyImages
בדרך החוצה? ברתומאו/GettyImages

בברצלונה עדיין מלקקים את הפצעים אחרי ההפסד הכואב 3:1 לריאל מדריד בקלאסיקו אתמול (שבת). בקטאלוניה ממשיכים לעסוק בהחלטה הגבולית של השופט, שהחליט להעניק לבלאנקוס בעיטת עונשין מ-11 מטרים אחרי שה-VAR קבע שקלמנט לנגלה תפס בחולצתו של סרחיו ראמוס ברחבה.

אלא שהיום מפרסמים ב"מונדו דפורטיבו", מאתרי הספורט המובילים בקטאלוניה, שעוד לפני משיכת החולצה של הבלם הצרפתי יריבו הספרדי ביצע עליו עבירה שלא נשרקה, ולפחות על פי הטענות שלהם השופט לא צריך היה לשרוק לפנדל. "רואים בבירור שהקפטן של ריאל מדריד דוחף את לנגלה ברחבה, לפני שזה תפס בחולצתו. השופט היה צריך לזהות זאת ולא לתת פנדל לריאל, מה גם שבכל מקרה לא היה צריך להיות פנדל על התפיסה הזו".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
שחקן ריאל מדריד סרחיו ראמוס מול שחקן ברצלונה קלמנט לנגלה. צילום מסך, צילום מסך
הדחיפה של ראמוס על לנגלה/צילום מסך, צילום מסך

בנוסף הציגו בקטאלוניה את הנתון המסקרן הבא: ב-815 משחקים עד עתה תחת מערכת ה-VAR בספרד, נפסקו שישה פנדלים בלבד על משיכה בחולצה בתוך הרחבה, כולל המשיכה של לנגלה, שהייתה הראשונה העונה.

"מאבק כמו זה שנרשם בין ראמוס ללנגלה ברחבה מתרחש עשרות פעמים בכל משחק", הוסיפו ב"מונדו". "אלא שמשום מה השופט בקלאסיקו החליט שמדובר בפנדל. במחצית הראשונה, בדקה ה-27, קאסמירו פגע בחוזקה בליאו מסי ופצע אותו בקרסול, אבל אז לא פסק השופט לעבירה, למרות שהיה פאול ברור. בכל אופן, ראמוס הגזים. הוא זיהה את ההזדמנות והוסיף נפילה תיאטרלית. למזלו השופט נפל בפח".

גם בארגנטינה עסקו כמובן בהרחבה בתוצאת הקלאסיקו, וטענו שמסי ניסה לדבר עם השופט הראשי לפני החזרה לכר הדשא בהפסקה שבין המחציות. "מסי שוחח עם השופט וטען שקאסמירו ביצע עליו עבירה ברחבה, אבל כמו שראינו, זה לא ממש עזר לו".

שחקן ברצלונה ליאונל מסי. צילום מסך, צילום מסך
שוחח עם השופט במחצית. מסי/צילום מסך, צילום מסך

בספרד מדווחים שמאמן ברצלונה רונאלד קומאן עלול לספוג עונש מההתאחדות הספרדית בעקבות דבריו נגד צוות השיפוט בסיום. "החלטות ה-VAR לא היו לטובתינו באף משחק", אמר קומאן בסיום. "הפנדל היה לא ברור, אני לא מבין את החלטת השופט. ה-VAR תמיד נגד ברצלונה, לא היה פנדל. בכלל, אני לא מבין איך עובדת המערכת הזו בספרד, ביקשתי כבר שמישהו יסביר לי איך זה עובד פה".

* ברצלונה הודיעה שהקשר הברזילאי קוטיניו, ששיחק 90 דקות מול ריאל, נפצע בשריר הירך האחורי, ולא ברור כמה זמן ייאלץ להיעדר, אך הוא צפוי להחמיץ את המשחק מול יובנטוס השבוע בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully