וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה סערה בעקבות הפנדל, קומאן: "למה ה-VAR תמיד נגדינו?"

הקטלאנים טוענים שלריאל מדריד לא הגיע פנדל על ראמוס, המאמן תקף: "לא היה פנדל". חבר ההנהלה צייץ נגד השופט: "זה סקנדל, תאכל חרא"

כריסטיאנו רונאלדו שומר על כושר בבידוד/מתוך אינסטגרם

הלחץ התמידי בברצלונה קצת נרגע אחרי ה-1:5 על פרנצווארוש בליגת האלופות. אלא שהערב (שבת) הוא חזר בגדול אחרי הופעה רעה והפסד 3:1 בקלאסיקו הראשון מול ריאל מדריד בקאמפ נואו. אחרי מחצית ראשונה שקולה, ברצלונה לא הופיעה למחצית השנייה וחטפה פנדל של סרחיו ראמוס (63) ושער לקינוח של לוקה מודריץ' בדקה ה-90.

הציוץ של ולז'ואנה

השופט חואן מרטינס מונוארה עם ג'ורדי אלבה, ליאונל מסי שחקני ברצלונה. רויטרס
עמד במוקד הסערה. מסי ואלבה זועמים על השופט/רויטרס

כרגיל, השופטים ואנשי ה-VAR היו במוקד התלונות של ברצלונה, שטענה לקיפוח בפנדל אותו סרחיו ראמוס תרגם ל-1:2. הבלם הוותיק היה גם זה שסחט את הפנדל, כאשר הוא נתפס בחולצתו ברחבה על ידי לנגלה. חואן מרטינס השופט התעלם, אבל אנשי ה-VAR אותתו ואחרי צפייה חוזרת הוא העניק פנדל מכריע לבלאנקוס.

ליאונל מסי ברצלונה מאוכזב. רויטרס
שוב מסיים משחק מאוכזבת. ליאו מסי/רויטרס

אנשי ברצלונה סערו בעקבות הפנדל הזה וצ'אבי וילז'ואנה, חבר הנהלה במועדון, הקצין לעשות כשצייץ: "זה פשוט סקנדל. מונוארה, תאכל חרא".

רונאלד קומאן התייחס לפנדל וגם התלונן על אנשי ה-VAR: "החלטות ה-VAR לא היו לטובתינו באף משחק. הפנדל היה לא ברור, אני לא מבין את החלטת השופט. ה-VAR תמיד נגד ברצלונה, לא היה פנדל".

גם סרג'יו בוסקטס הקשר הוותיק התייחס לפנדל השנוי במחלוקת והיה פחות נחרץ: "זו החלטה קשה. יש הרבה מהלכים כאלו. זה היה עונש חריף מדי לטעמי. היו לנו ציפיות גדולות מהמשחק הזה ושיחקנו טוב במחצית הראשונה. היו לנו הזדמנויות גם במחצית השנייה, אבל הפנדל שינה את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully