וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווילבקין בסגל הרחב של טורקיה, אך לא צפוי לקבל את השחרור ממכבי תל אביב

עודכן לאחרונה: 25.10.2020 / 16:13

גם שחקני נבחרת ישראל לא ישוחררו. זוסמן ודיברתולומאו ישובו לאימונים בחודש הבא. פנרבחצ'ה ניצחה בליגה לפני המפגש מול הצהובים

דני אבדיה מתאמן באטלנטה לקראת הדראפט/חשבון הטוויטר של דני אבדיה

מכבי תל אביב תערוך היום (ראשון) את האימון המסכם לקראת המשחק הרשמי הראשון שלה במסגרת המקומית, כשתפגוש מחר את הפועל חיפה במסגרת רבע גמר גביע ווינר (21:00, שידור ישיר בספורט 5).

אחת ההחלטות שיצטרכו בצוות המקצועי לקבל לקראת המשחק היא מי יהיו חמשת הזרים שיירשמו, כשבקבוצה כולים לרשום זר לגביע ווינר מבלי שיכלל במצבת הרישומים באיגוד הכדורסל במהלך העונה. מלבד החמישה יכלול הסגל של יאניס ספרופולוס את סנדי כהן, עוז בלייזר, עידן אלבר, דורי סהר, יונתן אטיאס וככל הנראה גם את מקס היידגר, שכמו הזרים יוכל להרשם למשחק מבלי להיות רשום באיגוד.

שחקן מכבי תל אביב בכדורסל סקוטי ווילבקין. דני מרון
לא יקבל שחרור. ווילבקין/דני מרון

אם לא יתבצע שינוי במספר הזרים שניתן לרשום באיגוד הכדורסל במהלך העונה, והמספר יעמוד על שמונה, צפויה מכבי לא לרשום את אחד משחקניה בשלב זה למשחקי הליגה, כפי שעשתה בשנים שעברו עם אנג'לו קלויארו, קנדריק ריי ודווין סמית'.

בינתיים קיבלה היום הקבוצה הודעה מאיגוד הכדורסל הטורקי כי סקוטי ווילבקין נמנה על הסגל הרחב של נבחרת טורקיה לקראת חלון הנבחרות הקרוב שייערך בסוף חודש נובמבר. ווילבקין, שהיה שחקן נבחרת טורקיה במוקדמות המונדובאסקט וכן במשחקים עצמם בקיץ 2019, לא צפוי ליטול חלק בחלון שכן הצהובים יצטרכו לשחרר אותו ממשחק היורוליג נגד מילאנו ולהעבירו לטורקיה ליותר משבוע, דבר שבמכבי וקבוצות יורוליג נוספות מסרבים לעשות. מסיבה דומה אף אחד משחקניה הישראלים של הקבוצה לא צפוי ליטול חלק גם בקמפיין נבחרת ישראל אליו זומנו יובל זוסמן, ג'ון דיברתולומיאו ועומרי כספי, כששלושתם עדיין לא כשירים למשחק.

עוד בוואלה!

יאניס ספרופולוס מספר: דני אבדיה הפתיע גם אותי, כך הבנתי שיהיה כוכב NBA

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב יובל זוסמן. דני מרון
צפוי לשוב לפעילות בחודש הבא. זוסמן/דני מרון

יובל זוסמן המחלים מקרע בשריר הירך האחורי צפוי לחזור להתאמן בחודש הבא, כך גם ג'ון דיברתולומאו אשר מתאושש מפציעה בגיד אכילס. עומרי כספי צפוי לשוב לאימונים, בשלב הראשוני ללא מגע. הפורוורד צפוי לעבור בדיקות נוספות בהמשך.

* פנרבחצ'ה, יריבתה של מכבי תל אביב ביום חמישי, שמרה על מאזן מושלם של 0:5 בליגה הטורקית עם ניצחון ביתי קליל 70:93 על פטקים. הקבוצה של איגור קוקושקוב, שתגיע ליד אליהו ביום חמישי עם רצף של שלושה הפסדים ביורוליג, שוב לא התקשתה בזירה המקומית ונהנתה מ-14 נקודות ו-9 ריבאונדים של אחמט דובריוגלו, 13 נקודות של אדגראס אולאנובאס, ו-12 נקודות ו-8 אסיסטים של לורנזו בראון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully