וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס שמח על הלחימה: "חשוב מאוד שלא ויתרנו"

23.10.2020 / 22:29

מאמן מכבי תל אביב היה מרוצה מהאופי שהפגינו שחקניו במהלך ה-87:89 על חימקי בתום הארכה: "חשוב מאוד. ייתן לנו ביטחון להמשך"

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב. באדיבות חימקי מוסקבה, אתר רשמי
הרצף השלילי מאחוריהם. ווילבקין/אתר רשמי, באדיבות חימקי מוסקבה

לאחר שלושה הפסדים רצופים ביורוליג, נראה שהצבע שב לפנים של שחקני ואנשי מכבי תל אביב. הקבוצה רשמה פתיחה מאכזבת לעונה עם ניצחון בודד בארבעה משחקים, והערב (שישי) אולי יצאה לדרך חדשה עם 87:89 מלא אופי על חימקי מוסקבה לאחר הארכה. הצהובים קיבלו משחק שיא מטיילר דורסי (26) שקבע שיא קריירה ואף שבר שיא מועדון בשלשות עם שמונה כאלה.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר בסיום: "משחק טוב מאוד לצפייה, משחק פתוח עד הסיום, שתי הקבוצות נלחמו על הניצחון, אני חושב שזה היה חשוב מאוד שהראינו את האופי שלנו לאורך כל המשחק. זה לא קל אחרי שלושה הפסדים בדקה האחרונה ולבוא ולהלחם באותה הדרך, ושיהיה לך את רוח הלחימה כדי לנצח. מגיע לשחקנים שלי הרבה ברכות, וזה מה שאמרתי להם בחדר ההלבשה".

המאמן היווני הסביר מה הלך לקבוצתו, וגם פרגן ליריבה: "שיחקנו הגנה טובה במחצית הראשונה ושמרנו את חימקי על 33 נקודות, זה היה חשוב להמשך המשחק, הובלנו במחצית והאמנו בניצחון שלנו. נלחמנו עד הסוף במחצית השנייה, חימקי הגיבה, הם מאוד מוכשרים עם הרבה שחקנים שיוכלים לקלוע, ככה הם פתחו את היתרון, במיוחד ברבע האחרון שהם פתחו את היתרון בן 5 נקודות לקראת הסיום, אבל היה חשוב מאוד שלא ויתרנו, ובשניות האחרונות הצלחנו להשוות ולהוביל את המשחק להארכה".

אלייז'ה בריאנט שחקן מכבי תל אביב. באדיבות חימקי מוסקבה, אתר רשמי
ספרופולוס שמח על האופי שהפגינו השחקנים. בריאנט מול חימקי/אתר רשמי, באדיבות חימקי מוסקבה

מאמן הצהובים המשיך: "בהארכה המשחק היה פתוח מאוד, עשינו עבודה טובה על שבד שעשה לנו בעיות כל המשחק, חטפנו ממנו שניים או שלושה כדורים וזה הוביל לניצחון. אני רוצה לברך את השחקנים על הניצחון, זה היה חשוב מאוד, זה ייתן לנו ביטחון להמשך, לחימקי יש סגל טוב מאוד, וזה עניין של זמן עד שהם יתחילו לשחק טוב אפילו יותר מהיום, יש להם מאמן מנוסה והם יתחילו לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully