וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמארה סטודמאייר יתמנה לעוזר מאמן ברוקלין

הפורוורד/סנטר מסיים את קריירת המשחק שלו ויחזור לשתף פעולה עם סטיב נאש. הפוקוס שלו יהיה על פיתוח שחקנים

שחקני לוס אנג'לס לייקרס חוגגים זכייה באליפות ה-NBA/מתוך חשבון הטוויטר של הלייקרס

אמארה סטודמאייר, שבעונה שעברה שיחק במכבי תל אביב ועזב אותה, פורש מכדורסל ומצטרף לברוקלין נטס כעוזר מאמן. הפורוורד/סנטר, ששיחק שש פעמים במשחק האולסטאר ועזב את ה-NBA ב-2015/16 להפועל ירושלים ולאחר מכן למכבי תל אביב, תולה סופית את הנעליים ויחזור לשתף פעולה עם סטיב נאש, איתו כיכב במשך שנים בפיניקס.

אמארה סטודמאייר חוגג אליפות עם מכבי תל אביב. דני מרון
תולה את הנעליים ועובר לאמן. סטודמאייר/דני מרון

עיקר העבודה של סטודמאייר בנטס תהיה עם דגש על פיתוח שחקנים ועל פי הדיווחים אחת המטרות המטרות תהיה לבנות שיתוף פעולה ויכולת פיק אנד רול גבוהה בין קיירי אירווינג לקווין דוראנט.

סטודמאייר בן ה-37 החל את הקריירה שלו בפיניקס, שבחרה אותו כבחירה תשיעית בדראפט 2002. הוא שיחק שם שמונה שנים ושיתף פעולה עם סטיב נאש שאחריהן בילה חמש עונות בניו יורק ניקס, תקופה קצרה במיאמי ושלוש שנים נוספות במיאמי. ב-2019-2016 הוא שיחק בהפועל ירושלים וגם החזיק בחלק מהבעלות על המועדון. ב-2019 יצא לגיחה בפוז'יאן סטרג'ונס וחזר לישראל כדי לשחק במכבי תל אביב. הוא נבחר שש פעמים למשחק האולסטאר וב-2007 גם נבחר לחמישיית העונה ב-NBA. הוא היה רוקי השנה ב-2003 ובתארים הקבוצתיים היחידים שלו זכה בישראל: שתי אליפויות (אחת עם מכבי תל אביב ואחת עם ירושלים).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully