וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר בלאט: "הייתה לנו קבוצה כמעט מושלמת, ועכשיו זה שונה. צריך לעבוד על הכימיה"

23.10.2020 / 7:41

הפועל ירושלים הקצרה והחבולה שרה את המבחן האחרון לפני פתיחת ליגת האלופות. אדם אריאל ועידן זלמנסון צפויים לשוב לאימונים בתחילת השבוע. עודד קטש: "ג'ייקובן בראון לא יחזור בחודש הקרוב"

מסע"ת פתיחת העונה של מכבי תל אביב/צילום: אתר רשמי מכבי ת״א, עריכה: איתי עמרם

הגירסה המצומקת של הפועל ירושלים השלימה אמש (חמישי) בהצלחה את המבחן האחרון שלה לפני פתיחת ליגת האלופות, כשניצחה בבית את הפועל באר שבע 77:90 במסגרת הליגה הבלקנית. רק שישה שחקני רוטציה עמדו לרשותו של המאמן עודד קטש, וביום רביעי תתארח הקבוצה באנקרה.

לאור פציעותיהם של עידן זלמנסון ואדם אריאל, שנראה כי ישובו לאימונים בתחילת השבוע ויהיו כשירים למפגש עם טורק טלקום, כל ששת השחקנים הבכירים הנותרים שותפו בין 25 ל-33 דקות וקלעו בדאבל פיגרס. הם נעזרו ב-17 דקות מעדי כהן-סבן (6 נקודות ו-4 אסיסטים) וב-11 דקות מניב בלול.

"הדברים לא ממש הולכים חלק, ואנחנו לא הקבוצה היחידה שזה קורה לה", סיכם המאמן עודד קטש. "אנחנו בכושר יותר טוב ממה שהיינו באתונה. הדבר הכי חשוב הוא שנישאר בריאים. אנחנו צריכים את אדם ועידן, כי שחקנים מתעייפים וזה פוגע בנו. אם נרצה לנצח בטורקיה, נצטרך הרבה רגליים טריות ועבירות לתת".

שחקני ירושלים מסרו במהלך המשחק 23 אסיסטים (תמיר בלאט 7), וקטש ביקש להימנע מההשוואות הבלתי נמנעות לסגל הקודם. "נהנינו בשנתיים האחרונות משטף התקפי יוצא דופן, אבל אין דרך אחת בלבד לנצח. ברגע שיהיה לנו סגל רחב, ושחקנים ייכנסו לכושר, נוכל לשמור הרבה יותר טוב, ולשם אנחנו מכוונים. יש שחקנים שעדיין צריכים ללמוד את השיטה ואת הקצב שלנו".

שחקני הפועל ירושלים תמיר בלאט, סולימאן בריימו, טאריק פיליפ. לירון מולדובן
"ג'ייקובן בראון מאוד חסר לנו". בלאט עם החברים/לירון מולדובן

בלאט, שקלע 15 נקודות, הוסיף: "יש דברים שאנחנו לא יכולים לשלוט בהם, ואני מקווה שזלי ואדם יחזרו כמה שיותר מהר, כדי שנוכל לחלק דקות ולהשאיר את רמת האגרסיביות לאורך כל המשחק. ג'ייקובן בראון מאוד חסר לנו. בשנה שעברה הייתה לנו קבוצה כמעט מושלמת, מאוד עמוקה, עם גארדים שהמשיכו מעונה קודמת והכירו את השיטה. עכשיו זה שונה, ואנחנו צריכים לעבוד עכשיו על הכימיה".

בשלושת השבועות הקרובים ייבחן מחדש מצב כתפו של בראון, לאור החלטת הצוות הרפואי להימנע מניתוח לאחר פציעתו בחודש שעבר. כך או כך, קטש אמר כי "הוא לא יחזור לשחק בחודש הקרוב". ירושלים מחפשת אחר זר נוסף בעמדת הפאוור פורוורד, במקומו של לוקה מיטרוביץ' שעבר לבודוצ'נוסט.

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully