וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החרם נגמר: ים מדר ישוב לאימוני הפועל תל אביב

22.10.2020 / 8:27

הרכז הגיע לסיכום מול ראשי הקבוצה שיתאמן במקביל בקבוצה וכן ימשיך את האימונים הפרטיים לקראת הדראפט: "לא התאמן בידיעת המועדון ואישורו"

שחקני לוס אנג'לס לייקרס חוגגים זכייה באליפות/מתוך האינסטגרם של ג'יי אר סמית

אחרי שהחרים שלושה ימי אימונים ישוב הבוקר (חמישי) ים מדר לאימוני הפועל תל אביב אך לא צפוי לשחק מול הפועל חיפה (20:30, שידור ישיר ב-5PLUS) במסגרת המחזור השלישי בליגה הבלקנית.

ים מדר שחקן מכבי הפועל תל אביב מול סנדי כהן שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
חוזר לאימונים. ים מדר/דני מרון

בהפועל תל אביב הגיעו אתמול לסיכום עם מדר ואנשיו לפיו הוא ישוב לאימוני הקבוצה, כפי שבצוות המקצועי דרשו, ובמקביל הוא יוכל לערוך את האימונים הפרטיים שלו לקראת הדראפט שייערך ב-18 בנובמבר, כשעד ה-8 בנובמבר עליו להחליט האם הוא נשאר בדראפט או מוציא את שמו עד לשנה הבאה.

כזכור, לאחר המשחק נגד בני הרצליה במוצאי שבת החליט מדר שלא להגיע לאימוני הקבוצה לאחר שבהפועל תל אביב הודיעו לו כי לא יתאפשר לו להתאמן לבדו ולא במסגרת הקבוצתית. ההערכות הן כי מדר, שיחגוג 20 בחודש דצמבר, ייבחר בסיבוב השני של הדראפט, כשבסביבתו עדיין מאמינים שקיים סיכוי שהוא יוכל להשתחל לסוף הסיבוב הראשון.

במועדון הוציאו היום הבהרה לפרשה והכחישו שמדר החרים אימונים מיוזמתו: "ים מדר לא לקח חלק באימוני הקבוצה השבוע בידיעת המועדון ובאישורו, זאת עקב ההכנות שלו לקראת הדראפט. ים יחזור לאימוני הקבוצה בסיום המשחק נגד הפועל חיפה. אנו נמצאים בתחילתה של עונת הכדורסל אך בטוחים כי נעמוד באתגר של שילוב משימות הקבוצה עם מתן אפשרות לים, בוגר מחלקת הנוער של המועדון לנסות להגשים את חלומו".

  • עוד באותו נושא:
  • ים מדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully