וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ים מדר מחרים את אימוני הפועל תל אביב

21.10.2020 / 17:24

רכז האדומים ביקש להתאמן לבד כדי להתכונן לדראפט, בקבוצה דחו את בקשתו לאחר התייעצות עם הצוות המקצועי, והשחקן לא מופיע לאימונים

הגרלת לוח משחקי ליגת העל בכדורסל 2020/21/צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: ירדנה פוקס-עבודי

רכז הפועל תל אביב ים מדר לא הגיע לאימוני הקבוצה בימים האחרונים בשל מחלוקת בינו לבין ראשי הקבוצה. לאחר הניצחון על בני הרצליה ביקש מדר מראשי הפועל להתאמן לבדו עד 8 בנובמבר, המועד להוצאת שמו מהדראפט, אך בקבוצה סירבו לבקשתו, לאחר שבין היתר בצוות המקצועי טענו כי מדובר בפגיעה משמעותית בהכנות לעונה הקרובה.

לאחר שבהפועל תל אביב הודיעו למדר כי הוא צריך להתייצב לאימונים, החליט מדר ביחד עם סוכניו ומקורביו שלא להופיע לאימוני הקבוצה. בהפועל תל אביב מיהרו להגיב במכתב לשחקן והודיעו לו כי אם לא יתייצב לאימונים הוא יפר את חוזהו, כשבכל מקרה הוא עשוי לעמוד לוועדת משמעת.

ים מדר שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
מחרים את אימוני הפועל תל אביב. מדר/דני מרון

הרקע לפיצוץ בין הצדדים הוא הרצון של מדר להעלות הילוך לקראת ההכנות לדראפט ולעבוד על מספר דברים באופן ספציפי. במקביל מספר קבוצות שקלו לזמנו לאימונים אישיים, אך לא שלחו הזמנה רשמית. בהפועל תל אביב שקלו בתחילה בחיוב את המהלך, כשמדר אף עבר את אימוני הקומביין בצורה מקוונת בדרייב אין, אך בהפועל לא מעוניינים לשחררו בשלב הזה לארצות הברית לאחר התייעצות עם הצוות המקצועי.

מדר, שיחגוג 20 בדצמבר, מדורג בסיבוב השני של הדראפט שייערך ב-18 בנובמבר. לפני כחודשיים הוא יצא ללאס וגאס למחנה בו צפו מספר בכירים מקבוצות בליגה שעקבו אחריו. ההערכה של אנשיו היא כי נכון לשלב הזה הסיכוי כי ימשוך את שמו מדראפט ה-NBA הוא קטן מאוד, וכי קיים סיכוי אמיתי שהוא יצליח להשתחל לסוף הסיבוב הראשון ולזכות בחוזה מובטח ב-NBA.

בהפועל תל אביב סירבו להגיב לידיעה.

  • עוד באותו נושא:
  • ים מדר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully