וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל חומסקי נגד הממשלה: "הקבוצות בישראל מתמוטטות, עיזרו לנו"

25.10.2020 / 15:36

בעלי הפועל ירושלים מחה על כך שכספי רשת הביטחון לא הועברו, בניגוד להסכם שנחתם. על העונה האירופית שבפתח: "באים לקחת את הגביע". כל הפצועים, למעט ג'ייקובן בראון, החלימו

ריאיון עם ג'ייקובן בראון קפטן הפועל ירושלים/עריכת וידאו: ניר חן, אפטר: אביחי ברוך

הפועל ירושלים תמריא מחר (שני) לאנקרה, לקראת משחקה הראשון העונה בליגת האלופות נגד טורק טלקום ביום שלישי. הפעם, יציגו האדומים גירסה מלאה יותר: אחרי שהופיעו למפגש מול הפועל באר שבע בליגה הבלקנית עם שישה שחקני רוטציה בלבד, הם צפויים לקבל בחזרה את אדם אריאל ועידן זלמנסון. למעשה, ג'ייקובן בראון הוא היחיד שייעדר.

אריאל חזר לאימונים בסוף השבוע, וזלמנסון צפוי לשוב לפעילות באימון היום, האחרון לפני היציאה לטורקיה. לאור השינוי בפורמט המפעל, עליו הוחלט בשל מגיפת הקורונה, ירושלים תשחק בבית ז' עם אנקרה, לימוז' ואיגוקאה. בתום שישה מחזורים, שתי הראשונות בטבלה יעפילו לשמינית הגמר.

בעלי ירושלים, אייל חומסקי, סיפר לקראת פתיחת העונה האירופית על המצב הכלכלי הקשה בו מצויים מועדוני הספורט בישראל: "אני רוצה לפנות לשר האוצר ולשר הספורט - הגענו לפני שלושה חודשים וחצי להסכם, שבו אמרתם שתהיה רשת ביטחון. עד עכשיו לא קרה כלום. הקבוצות מתמוטטות. מתמוטטות, אין מילה אחרת. בבקשה תעזרו לנו".

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש. לירון מולדובן
הפעם יציגו האדומים גירסה מלאה יותר. קטש/לירון מולדובן

בנוגע למטרותיה של ירושלים בליגת האלופות אמר חומסקי: "אנחנו לא נחשב מסלול מחדש. קבוצה נמדדת בשאיפות שלה, ואם היא עושה כל מה שהיא יכולה כדי לעמוד בהן. זה לא רציני ללמוד משהו מהעונה הקודמת, ואנחנו לא יודעים לאן כל הדבר הזה ילך השנה עם הבלגן של הנסיעות, המחלות והבדיקות. אני לא בא לתרץ תירוצים. אנחנו באים לקחת את הגביע, ולא מגמגמים לגבי העניין הזה. הכי חשוב זה לא להוריד את העיניים מהמקום הראשון. נכון שעד עכשיו לא עמדנו בזה, אבל נעשה הכול כדי להיות שם".

טורק טלקום, שבדומה לירושלים הודחה ברבע גמר הפיינל אייט באתונה לפני פחות מחודש, פתחה בצורה מצוינת את העונה בליגה הטורקית והיא ניצבת על מאזן 1:4. את הפסדה היחיד ספגה מול האלופה אנאדולו אפס, ואתמול ניצחה בחוץ את אפיון 84:89, הודות לתצוגה חיובית של הזרים: 28 נקודות של סם דקר, 11 ריבאונדים של קייל ווילצ'ר ושמונה אסיסטים של טיילר אניס.

כדי לאפשר מרחב תמרון לקבוצות שבהן יש התפרצויות קורונה, המשחקים ייערכו העונה בתכיפות של אחד לשבועיים, ובמהלך נובמבר ייצא המפעל להפסקה בשל חלון הנבחרות במוקדמות היורובאסקט. ירושלים תתארח במחזור השני בלימוז', ולמעשה צפויה לערוך הופעת בכורה אירופית בארנה רק בעוד חודש וחצי, ב-9 בדצמבר נגד איגוקאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully