וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב גברה 87:89 בחוץ על חימקי לאחר הארכה

הצהובים קטעו רצף של שלושה הפסדים והשיגו את ניצחונם השני העונה בעזרת הופעת ענק של טיילר דורסי שקבע שיא קריירה בנקודות (26) ושיא מועדון בשלשות (8 מ-13) בדרך לניצחון דרמטי במשחק רווי מהפכים. בריאנט בלט בהארכה עם שתי שלשות גדולות. שבד (32) בלט מנגד

אלייז'ה בריאנט שחקן מכבי תל אביב. באדיבות חימקי מוסקבה, אתר רשמי
קלע שתי שלשות קריטיות בהארכה. אלייז'ה בריאנט/אתר רשמי, באדיבות חימקי מוסקבה

מכבי תל אביב ניצחה הערב (שישי) 87:89 בחוץ את חימקי מוסקבה לאחר הארכה, וקטעה את רצף שלושת ההפסדים. הצהובים פתחו לא טוב ונקלעו לפיגור 12:2 בפתיחה, אך לשמחתם קיבלו את טיילר דורסי בגדולתו. הגארד האמריקאי עלה מספסל וצלף שמונה שלשות בדרך לשיא קריירה של 26 נקודות וסחף את חבריו לניצחון עם לא מעט אופי.

אנג'לו קלויארו (15) היה נהדר אף הוא בשורות האורחת, עם שלשות חשובות והרבה הקרבה בהגנה, כשאלייז'ה בראינט הגיע בדיוק בזמן עם שתי שלשות קריטיות שסידרו את הניצחון בהארכה. אנטה ז'יז'יץ' התעורר ברבע השני ונתן דקות טובות, כשדראגן בנדר הוסיף להיראות לא מחובר. מנגד, אלכסיי שבד שב בשורות חימקי ולהט עם 32 נקודות ו-11 אסיסטים, אך זה לא עזר לרוסים, שקיבלו הזדמנות לנצח אך ג'ורדן מיקי החטיא על הבאזר ויאניס ספרופולוס נשם לרווחה.

קלעו למכבי תל אביב: טיילר דורסי 26 נקודות (8 מ-13 ל-3), אנטה ז'יז'יץ' 16 ו-5 ריבאונדים, אנג'לו קלויארו 15 ו-10 ריב', סקוטי ווילבקין 12 ו-6 אסיסטים, אלייז'ה בריאנט 10 ו-5 ריב', אות'לו האנטר 9 ו-5 ריב', דראגן בנדר 1, עוזר בלייזר (11:57), כריס ג'ונס (13:24) וסנדי כהן (2:25) שותפו ולא קלעו.

קלעו לחימקי: אלכסיי שבד 32 ו-11 אס', גרג מונרו 15 ו-6 ריב', דווין בוקר 14 ו-12 ריב', ג'ורדן מיקי 8 ו-6 ריב', יאניס טימה 6, יבגני וורונוב 5, יונאס ירבקו 4, ויאצ'סלאב זאיצב 3 ו-5 ריב'.

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב. באדיבות חימקי מוסקבה, אתר רשמי
מכבי תל אביב קטעה רצף של שלושה הפסדים. ווילבקין/אתר רשמי, באדיבות חימקי מוסקבה

מהלך המשחק

רבע 1:

המארחת פתחה חזק ועלה ל-2:9 מהיר תוך שלוש דקות, תוך כדי שהיא מנצלת את ההגנה החדירה של הצהובים. נקודות ראשונות של אלכסיי שבד, שקלע מעבר לקשת קבעו יתרון דו ספרתי ראשון לחימקי, וספרופולוס הזעיק פסק זמן ראשון. אנטה ז'יז'יץ' שם סוף לשלוש וחצי דקות ללא נקודות מצד הצהובים, שהשתפרו וסגרו ריצת 2:11 בדרך לסגירת הפער. 16:18 לחימקי בסיוום הרבע הראשון.

רבע 2:

התוצאה הוסיפה להיות צמודה בפתיחת הרבע השני, כשחימקי שוב פתחה טוב מבחינה התקפית בראשות שבד, שהגיע כבר למאזן דו ספרתי בנקודות, כשבצד השני טיילר דורסי הראה יד טובה מבחוץ והעמיד את מאזנו על 9 נקודות משלוש שלשות. אנטה ז'יז'יץ' קבע יתרון ראשון למכבי תל אביב במשחק, ויחד עם אלייז'ה בריאנט סגר ריצת 0:10 של האורחת בדרך ל-26:33, שתי דקות למחצית. וורונוב וירבקו הקטינו עבור המארחת ובמחצית הוליכה מכבי תל אביב 33:36.

אלייז'ה בריאנט שחקן מכבי תל אביב. באדיבות חימקי מוסקבה, אתר רשמי
משחק של מהפכים הסתיים באופן מתוק. אלייז'ה בריאנט/אתר רשמי, באדיבות חימקי מוסקבה

רבע 3:

ג'ורדן מיקי, דווין בוקר ואלכסיי שבד הריצו את חימקי לעוד פתיחת רבע טובה,בדרך השבת היתרון לרוסים לאחר ארבע דקות בתוך הרבע השלישי. עבירה טכנית נגד יאניס ספרופולוס לאחר שלא נשרקה עבירה בעקבות חסימה נעה על ווילבקין איפשרה לשבד לסגור ריצת 5:18 עבור חימקי שעלתה ל-41:46. טיילר דורסי המשיך לצלוף מבחוץ והשאיר את מכבי תל אביב צמודה. הגארד האמריקאי המשיך להפציץ והגיע לשיא קריירה ביורוליג כבר ברבע השלישי בדרך ל-55:58 צהוב לקראת הרבע המכריע.

רבע 4:

גרג מונרו התעורר אצל חימקי בפתיחת הרבע הרביעי, והיה בלתי עציר בדרך ל-58:64 לרוסים ועוד מהפך נרשם במשחק. ז'יז'יץ' ודורסי סגרו ריצת 0:7 והנדנדה המשיכה כשהיתרון החליף צד בפעם המי יודע כמה. השחקנים של ספרופולוס שוב לא הצליחו להחזיק ביתרונם, ומיתרון 69:70 מצאו את עצמם בפיגור 75:70, 2:45 לסיום, לאחר שלשה של יאניס טימה. אנג'לו קליוארו השאיר את מכבי צמודה עם שתי שלשות משוגעות, אך שבד הלוהט ענה לו פעמיים עם שתי שלשות משלו וזה 76:81, 38 שניות לסיום. ווילבקין קלע, האנטר חסם בצורה נפלאה - ומי אם לא טיילר דורסי קבר שלשה שמינית במשחק וקבע 81:81, עשר שניות לסיום. חימקי קיבלה כדור אחרון, אך שבד החטיא על הבאזר והמשחק נכנס להארכה.

הארכה:

שתי שלשות גדולות של אלייז'ה בריאנט קבעו יתרון 85:87. הרוסים התקשו לקלוע בזמן הנותר, כשאות'לו האנטר סחט עבירה לאחר ריבאונד התקפה קריטי, ודייק פעם אחת מתוך שתיים מהקו כדי לקבוע 85:88 24 שניות לבאזר. שבד דייק מהקו עבור חימקי, ווילבקין קלע אחת משתיים, וניסיון שלשת התאבדות של דווין בוקר לא צלח. 87:89 בסיום למכבי תל אביב שקוטעת רצף של שלושה הפסדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully