וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנה, הידרדרות: החשש הגדול של מכבי תל אביב לפני חימקי מוסקבה

19.10.2020 / 10:04

אחרי ההפסד לאולימפיאקוס ולפני חימקי בשישי, הצהובים נזכרו ברצף ההפסדים הנוראי מלפני שנתיים: "כולנו זוכרים מה היה שם, קשה מאוד להפוך עונה כי זה אומר שאין מקום לטעויות בהמשך". כספי צפוי לשוב לשחק בעוד שלושה שבועות, במועדון ממשיכים להמתין לסטודמאייר

במכבי תל אביב לא הופתעו יותר מדי לשמוע אתמול (ראשון) כי שחקניה המובילים של חימקי מוסקבה, בראשות אלכסיי שבד, חזרו לאימונים וצפויים לשחק ביום שישי נגד הצהובים במסגרת המחזור החמישי ביורוליג (20:00, שידור ישיר בספורט 5). למעשה, מבין שחקני המפתח של היריבה, השחקן היחיד שנותר בסימן שאלה הוא הסנטר גרג מונרו, כשבינתיים דווין בוקר נכנס לנעליו בצורה טובה מאוד. היום תפגוש חימקי את אסטנה במסגרת ה-VTB, ובמכבי תל אביב יעקבו מקרוב אחרי המשחק.

מאמן מכבי תל אביב בכדורסל יאניס ספרופולוס. דני מרון
משחק חשוב להמשך. ספרופולוס/דני מרון

"כששחקנים בחימקי נדבקו לפני שבועיים, עשינו את החשבון והבנו שיש סיכוי טוב שהם ישחקו נגדנו", סיפרו במועדון, "זה חלק ממה שהיורוליג מציע העונה, חוסר האחידות הזאת. קבוצות טובות, ופחות בכירות, נהנו מחימקי בסגל חסר מאוד, ואנחנו נפגוש אותם כמעט בסגל מלא, אבל זה מה שיש".

אחרי ההפסד הדרמטי לאולימפיאקוס ביום שישי הקרוב, החל מד הלחץ במועדון קצת לעלות, כשאמנם לא מעט קבוצות טובות ביורוליג פתחו את העונה לא טוב, אך הצהובים ממש לא רוצים להיכנס לבור, "אנחנו זוכרים מה קרה לפני שנתיים, לפני שיאניס הגיע. פתחנו את העונה עם יותר מדי הפסדים, ולמרות שבהמשך שיחקנו יותר טוב, ונכנסנו לריצה טובה, לא נכנסנו לפלייאוף", אמר אחד מאנשי הקבוצה, "קשה מאוד להפוך עונה כי זה אומר שאין מקום לטעויות בהמשך. חשוב לעצור את המומנטום השלילי מוקדם, כי לוח המשחקים שלנו קשה. נכון שזה מוקדם, אבל המשחק במוסקבה חשוב מאוד להמשך".

עוד בוואלה!

משחק הגביע של מכבי תל אביב נגד אשדוד ייערך ב-9.11, נדחה משחק הבכורה של חולון בליגת האלופות

לכתבה המלאה
עומרי כספי שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
ישוב לאימונים בהדרגה. כספי/דני מרון

הצהובים יצאו למוסקבה עדיין בסגל חסר, כשבמוצאי שבת צפוי עומרי כספי לחזור לאימונים, כך על פי הודעתו באינסטגרם. למרות זאת, בקבוצה העריכו כי כספי לא יוכל לשחק לפני שישלים לפחות שבועיים של אימונים, כשהמטרה הראשונית תהיה לשלבו לדקות מסוימות במשחקי הליגה. ג'ון דיברתולומיאו ויובל זוסמן צפויים לשוב לאימונים בשבועות הקרובים, כשההערכה היא שגם הם יוכלו לשחק במהלך חודש נובמבר.

בקבוצה ממשיכים להמתין לאמארה סטודמאייר, עמו הגיעו להבנות עוד לפני כחודש, אך הוא הביעו את רצונו להישאר תקופה מסוימת בארצות הברית. במועדון העריכו במהלך חודש ספטמבר כי הסגר אליו נכנסה ישראל תמנע את הגעת ה-MVP של הפיינל פור בליגת העל אשתקד, מאחר והוא התקשה מאוד בסגר הקודם שכן הוא משמש כאב יחיד. כעת, במועדון מקווים כי העניינים עם סטודמאייר יתקדמו וכי החוזה בין הצדדים ייחתם בקרוב, אך לא ברור עדיין מתי זה יקרה.

במועדון ממתינים להודעה רשמית מטעם מנהלת ליגת העל לגבי פתיחת העונה בליגה. ביום שני הבא תפגוש מכבי תל אביב את הפועל חיפה בהשלמת רבע גמר גביע ווינר, והליגה תחל בסוף השבוע שלאחר מכן, ככל הנראה מהמחזור השלישי. בעוד שאר קבוצות הליגה ישלימו את המשחקים של שני המחזורים הראשונים במהלך חודש נובמבר, הצהובים צפויים לעשות זאת רק במהלך חלון הנבחרת בסוף נובמבר, אם אכן לא יוזמנו שחקני הקבוצה לסגל של עודד קטש, או במהלך חודש דצמבר אז ישחקו יותר משחקי יורוליג בבית.

בינתיים הודיעה הבוקר כי חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם רשת מלונות פתאל במסגרתו מלונות הרשת יארחו את שחקני קבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב במלונות הרשת בארץ ומחוצה לה, במשחקי בית וחוץ, וכמו כן יארחו גם את הקבוצות היריבות שיגיעו ארצה. "ווקא בימים כאלה שבהם ענף התיירות נמצא בחוסר וודאות עקב מגפת הקורונה, כמו כל המשק, חשוב להוציא לפועל הסכמי שיתוף פעולה מהסוג הזה", אמר מנכ"ל המועדון עדלי מרכוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully