וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבי חימקי חזרו להתאמן לקראת מכבי תל אביב, שאראס זעם אחרי הפסד ברצלונה

18.10.2020 / 21:44

שבד התאושש מפציעה, מיקי, טימה ו-וורונוב יצאו מבידוד לאחר שנדבקו בקורונה. הקטלאנים הפסידו 82:71 לבאסקוניה, הליטאי: "סימפטום של קבוצה עם אופי לא טוב"

אנטה ז'יז'יץ' מטביע במשחק האימון של מכבי תל אביב/מתוך הטוויטר של מכבי תל אביב

חימקי מוסקבה הפכה לנפגעת המרכזית ממגיפת הקורונה בפתיחת עונת היורוליג, לאחר שאיבדה שלל כוכבים לנגיף והיא מוצאת עצמה כעת במאזן 4:0. אלא שלקראת המשחק הביתי נגד מכבי תל אביב, ביום שישי הקרוב, הסגל שלה יחזור להזכיר את זה שהיה אמור להיות מלכתחילה.

אלכסיי שבד, שהחמיץ את השבועות האחרונים בגלל פציעה בשריר הירך האחורי, חזר לאימונים, וכמוהו גם יאניס טימה, ג'ורדן מיקי ויבגני וורונוב שסיימו את תקופת הבידוד שנכפתה עליהם בשל ההידבקות בנגיף. ייתכן כי עד למפגש עם הצהובים תקבל הקבוצה בחזרה גם את הסנטר גרג מונרו.

חימקי תארח מחר (שני) את אסטנה במסגרת ליגת ה-VTB, והמאמן רימאס קורטינאיטיס יהנה בוודאי מהאפשרות לשלב שחקנים נוספים ברוטציה הקצרה שלו. הקבוצה תחסר עדיין את סטפן יוביץ' הפצוע, כשלא ברור מצבו של אריק מקולום, שנכון לדיווחים האחרונים עדיין לא הצטרף אליה.

בינתיים התגלו מקרי קורונה בשתי קבוצות יורוליג נוספות: ריאל מדריד הכריזה היום כי הגארד הצרפתי פביאן קוזר נמצא חיובי, ומשחקה של אלבה ברלין בגביע הגרמני נדחה לאחר שאחד השחקנים התברר כנשא. שמו לא פורסם.

אלכסיי שבד שחקן חימקי מוסקבה. דני מרון
יחזור לעניינים נגד מכבי תל אביב. שבד/דני מרון

באסקוניה קטעה רצף של שני הפסדי ליגה עם 71:82 מרשים על ברצלונה בספרד. רוקאס גיידראיטיס שוב הצטיין עם 19 נקודות, תומא הרטל קלע 15 למפסידה, ששוב חסרה את ניקולה מירוטיץ' שנדבק בקורונה.

"הגישה שלנו היתה רעה", זעם שרונאס יאסיקביצ'יוס בסיום. "זה סימפטום של קבוצה עם אופי לא טוב. גם כשאנחנו משחקים טוב בהתקפה, אנחנו לא שומרים. באסקוניה היתה הקבוצה העדיפה, ואני לא מבין איך הקבוצה ששיחקה ביום שישי היתה עם יותר אנרגיות מאיתנו. זה בלתי מתקבל על הדעת. אפשרנו להם לקלוע 63 נקודות מטעויות שלנו - נתון שמעולם לא ראיתי בקריירה שלי. זה לקח גדול עבורנו, אחרי שני ניצחונות ביורוליג, חשבתי שאנחנו טובים ממה שאנחנו באמת. זה מאכזב מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully