וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק הגביע של מכבי תל אביב נגד אשדוד ייערך ב-9.11, נדחה משחק הבכורה של חולון בליגת האלופות

עודכן לאחרונה: 18.10.2020 / 14:09

איגוד הכדורסל הודיע על מועד חדש למשחק של האלופה, הסגולים קיבלו הודעה כי לא יוכלו לשחק השבוע נגד שולה לאור מספר מקרי הידבקויות בקורונה בשורות היריבה, וכתוצאה מכך המפגש של חולון עם הפועל אילת בליגה הבלקנית הוקדם ליום רביעי הקרוב

ויקטור וומבניאמה באימון מול רודי גובר/מתוך הטוויטר של נאנטר

הפועל חולון הייתה אמורה לפתוח ביום רביעי הקרוב את הופעותיה בליגת האלופות, אבל קיבלה הודעה כי משחקה הראשון נגד שולה נדחה. הסיבה: התפרצות קורונה בשורות היריבה, שבשורותיה התגלו מספר נשאים - ביניהם המאמן הטורקי ארמן קונטר.

הרוחות בכדורסל הצרפתי סערו בשבוע שעבר, לאחר שנוריס קול מווילרבאן הורד מהפרקט במשחק הליגה נגד שולה אחרי 40 שניות בעקבות הימצאותו חיובי לנגיף הקורונה. בקבוצה זעמו על כך שהאלופה הופיעה לפני שכל התוצאות לבדיקות שערכה הגיעו, וכעת מתברר שהיה לכך מחיר.

טיירוס מגי שחקן הפועל חולון. קובי אליהו
הבכורה תחכה עוד שבועיים לפחות. שחקני הפועל חולון/קובי אליהו

שחקני חולון ואנשי הצוות, שהיו אמורים להמריא לצרפת מחר בבוקר, עברו בדיקות קורונה ביום שישי, וכולם נמצאו שליליים. הם אמורים לעבור בדיקה נוספת היום אחר הצהריים.

עבור המצבים הללו החליטו במפעל לקצר את העונה ולצמצם את מספר המשחקים בשלב הבתים מ-14 לשישה בלבד. כך, כל קבוצה תשחק פעם בשבועיים, ובמקרים של הידבקויות תהיה אפשרות נוחה לתמרן עם לוח הזמנים. גם המשחק המקביל בבית, בין צמוקי מינסק לא.א.ק אתונה, נדחה כבר לאור התפרצות בקבוצה הבלארוסית.

חולון לא תישאר בבטלה. משחק החוץ שלה בליגה הבלקנית נגד הפועל אילת הוקדם, והיא תתארח אצלה ביום רביעי הקרוב ב-19:00.

* איגוד הכדורסל הודיע שמשחק הגביע בין מכבי אשדוד למכבי תל אביב שנדחה בשל השבתת הפעילות של הענף ייערך ב-9 בנובמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully