וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "הראינו פנים שונות מהמשחק נגד באיירן"

16.10.2020 / 23:27

מאמן הצהובים ראה גם נקודות אור בהפסד האכזרי שספגה קבוצתו מול אולימפיאקוס: "ג'ונס ובלייזר הוכיחו שהם כבר שחקני יורוליג"

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
עוד ערב לא פשוט. ספרופולוס/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב ספגה הערב (שישי) את הפסד היורוליג השלישי ברציפות שלה, כשנכנעה בפיראוס 85:82 בידי אולימפיאקוס, ואיזה הפסד כואב זה היה. כמו מול צסק"א מוסקבה ובאיירן מינכן, גם הפעם זה הלך צמוד, הכי צמוד שיש, ובסופו של דבר שלשה של ארון האריסון ממש על הבאזר הכריעה את ההתמודדות. בשבוע הבא תקווה הקבוצה של יאניס ספרופולוס לשוב לעניינים כשתתארח אצל חימקי מוסקבה.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר בסיום: "זה היה משחק צמוד לכל אורכו, בשלב מסוים של המשחק אולימפיאקוס פתחה יתרון של 10 נקודות, אבל לאט לאט חזרנו למשחק והצלחנו לחזור ונלחמנו עד לסיום על הניצחון. נלחמנו טוב מאוד והראינו פנים שונות שלנו על המגרש לעומת המשחק נגד באיירן מינכן, וכמו שראיתם הפרטים הקטנים ניצחו את המשחק בסיום".

על ההופעה הטובה של עוז בלייזר וכריס ג'ונס: "הרווחנו היום שני שחקנים חדשים בשבילנו, כריס ג'ונס ועוז בלייזר הוכיחו שהם כבר שחקני יורוליג. אנחנו מאוכזבים כי הפסדנו שלושה משחקים ברציפות בדקה האחרונה, וכמו שראיתם היו בשניה האחרונה. נמשיך להלחם, לעבוד ונדע לנצח משחקים כאלה בסוף. אני רוצה לברך את אולימפיאקוס על הניצחון, הגיע להם לנצח, אבל גם לנו הגיע לנצח, אבל כמו ששיחקנו, שתי הקבוצות יכלו לנצח, זאת הייתה זריקה קשה בסיום המשחק שניצחה את המשחק עבורם".

שחקן מכבי תל אביב אות'לו האנטר מול שחקן אולימפיאקוס חסן מרטין. באדיבות אולימפיאקוס, אתר רשמי
הצהובים סופרים כבר שלושה הפסדים רצופים. האנטר מול מרטין/אתר רשמי, באדיבות אולימפיאקוס

מאמן אולימפיאקוס יורגוס ברצוקאס: "קודם כל זה היה משוגע איך מכבי תל אביב השוו. ווילבקין שחקן נהדר והוא קלע את השלשה, כמו שהוא עשה לנו בשנה שעברה. לשמחתי המזל היה איתנו. האופי והאישיות של ארון ניצחו את המשחק וזה היה חשוב מאוד. בסוף לא הייתה לנו מספיק אנרגיה כדי להתרכז בהגנה ומכבי תל אביב הענישה אותנו על הטעויות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully