וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: עוד שער יפהפה לקאניוק, תיקו לנאתכו בדרבי של בלגרד

עודכן לאחרונה: 18.10.2020 / 21:01

הקשר כבש בפעם השנייה העונה בהפסד של בוריראם, קפטן הנבחרת שיחק 69 דקות ב-1:1 של פרטיזן מול הכוכב האדום. הפסד מביך לאצילי ושהר, בכורה לדור ג'אן, ניצחון לליאור רפאלוב

תקציר ההפסד של מכבי חיפה מול קולובארה במשחק האימון במחנה בסרביה/באדיבות ספורט 1

גידי קאניוק פתח היום (ראשון) את משחקי הליגיונרים הישראלים עם שערו השני בארבעה משחקים במדי בוריראם התאילנדית, שלא מנע מקבוצתו להפסיד בבית 2:1 לנאקון ראטצ'סימה. הקשר הישראלי שפתח והשלים 90 דקות, איזן ל-1:1 בדקה ה-57 עם כדור מסובב מעל השוער לעבר החיבורים, אך האורחת מתחתית הטבלה כבשה שוב והותירה את בוריראם עם הפסד שני ברציפות.

צפו בשער של גידי קאניוק

* ביברס נאתכו ופרטיזן בלגרד פספסו הזדמנות לצמק את הפער בפסגת הליגה הסרבית ולהשיג ניצחון יוקרתי בדרבי, כשסיימו ב-1:1 ביתי מול הכוכב האדום. האלופה ניצחה בכל 10 המחזורים הראשונים ומובילה את הטבלה בפער של שבע נקודות, אבל הפעם ספגה כבר בדקה השישית. סיידובה סומא, אקס מכבי חיפה שנפצע והוחלף בשלב מוקדם (16), חטף כדור על סף הרחבה ומהלך מהיר של ארבעה שחקנים הסתיים בשער של פיליפ סטבאנוביץ' בן ה-18. נאתכו פינה את מקומו בדקה ה-62 לטובת מילאן סמיליאניץ', אקס מכבי נתניה והפועל אשקלון, ובדקה ה-74 הגיע השוויון של אלכסנדר קטאי, שהכניע בפנדל את ולדימיר סטויקוביץ'. סקו סאנוגו האורח הורחק בתוספת הזמן.

ביברס נאתכו שחקן פרטיזן בלגרד מול דייגו פאלצ'ינלי שחקן הכוכב האדום בלגרד. Srdjan Stevanovic, GettyImages
הוחלף כשפרטיזן הובילה. ביברס נאתכו מול דייגו פאלצ'ינלי/GettyImages, Srdjan Stevanovic

* עומר אצילי ובן שהר פתחו יחד בהרכב אפואל ניקוסיה, ששוב התקשתה לפצח הגנה של יריבה מהתחתית והובכה עם הפסד ביתי 1:0 לפאפוס ששיחקה ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-52. אצילי הוחלף בהפסקה, שהר השלים 90 דקות וקיבל כרטיס צהוב. קבוצתם נכנעה לפנדל בדקה ה-84 והפסידה בפעם השנייה העונה, כשהיא במקום התשיעי בליגה הקפריסאית עם שמונה נקודות אחרי שישה משחקים.

* ליאור רפאלוב פתח בהרכב אנטוורפן ושיחק 76 דקות בניצחון החוץ 1:3 על זולטה וארחם. ניצחון שלישי ברציפות למחזיקת הגביע הבלגי שהתקדמה למקום החמישי, מרחק שתי נקודות מהמוליכה קלאב ברוז'.

* דור ג'אן ערך הופעת בכורה במדי פאסוס דה פריירה, כשנכנס בדקה ה-85 והיה שותף לניצחון הביתי 1:2 על סנטה קלרה. קבוצתו כעת עם ארבע נקודות אחרי ארבעה מחזורים בליגה הפורטוגלית.

* ניר לקס שיחק 68 דקות בהרכב פטרולול, שניצחה 1:2 בחוץ את קומונה רצאה בליגה הרומנית השנייה.

* שי בן דוד, מגן מכבי חיפה לשעבר שעזב את טרפאני האיטלקית לטובת סן פרננדו מהליגה השלישית בספרד, הורחק בדקה ה-78 ב-0:0 של קבוצתו מול טמארסייטה.

* וולפסברגר, ללא אליאל פרץ, עלתה שלב בגביע האוסטרי אחרי ניצחון 3:4 בפנדלים על ריד (2:2 ב-120 דקות).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully