וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן קנזס סיטי מחמיא לגדי קינדה: "הוא שחקן טוב עם מנטליות חזקה"

אחרי השער והבישול, קשר קנזס סיטי זוכה לפרגון: "כמאמן, זה בדיוק מה שאתה מצפה משחקן שלך". החלוץ לו בישל: "נתן לי כדור מושלם"

תקציר: ניוקאסל - מנצ'סטר יונייטד 4:1/באדיבות ספורט 1

גדי קינדה רשם אמש (שבת) את אחד ממשחקיו הטובים ביותר מאז שעבר ל-MLS בינואר שעבר. קשר קנזס סיטי כבש את שערו הראשון העונה והוסיף בישול ב-2:2 של קבוצתו עם שיקגו פייר, במשחק בו הוחלף בדקה ה-85.

הקשר הישראלי בישל בדקה ה-35 לאריק הורטאדו, ובדקה ה-83 היה חתום על מה שאמור היה להיות שער הניצחון של קנזס סיטי, כשנגח מקרוב לרשת. לצערו, שיקגו השוותה על סף השריקה לסיום, ומנעה מהשמחה שלו על ההצגה האישית המרשימה להיות שלמה.

"תמיד כשאתה כובש, זה דבר טוב. אני אוהב לבחון את היכולת של שחקנים על פני משחק שלם, ולפי דעתי גדי עשה עבודה טובה מאוד", אמר מאמן קנזס סיטי פיטר ורמס. "הוא שחקן טוב שעושה עבודה טובה, ואני חושב שהיה לו חלק חשוב מאוד באיך שנראינו היום. הוא ימשיך להיות שחקן מפתח גם בעתיד".

גדי קינדה, קנזס סיטי, חוגג עם חברו לקבוצה ג'וני ראסל. GettyImages
יופי של משחק. קינדה/GettyImages

ורמס החמיא לקינדה ש"נראה מחויב ונלחם בכל רגע שהיה על כר הדשא. יש לגדי גם יכולת טובה וגם מנטליות טובה, וכמאמן זה מה שאתה מחפש משחקן. כולם נלחמו הערב".

החלוץ אריק הורטאדו החמיא לקינדה על הבישול: "הוא נתן לי כדור נהדר בתזמון מושלם. קיבלתי כדור טוב, והמשכתי לרשת. זה היה מהלך מהיר ויעיל מאוד".

  • עוד באותו נושא:
  • גדי קינדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully