וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולנד: פ.ס.וו חגגה ללא זהבי, דסה בישל, חמישייה לאייאקס. צפו בתקצירים

גצה כבש כבר בבכורה ב-0:3 על זוולה, הוא וחבריו טיפסו לפסגה. המגן בישל ב-0:2 של ויטסה על דן האח של עילאי אלמקייס (12 דקות). 1:5 לאייאקס על הירנביין

צפו ב-1:5 של אייאקס על הירנביין/ספורט 1

ללא ערן זהבי שנמצא חיובי לקורונה, טיפסה הערב (ראשון) פ.ס.וו איינדהובן לפסגת הליגה ההולנדית, כשהביסה את זוולה 0:3 בחוץ. הסיפור הגדול לא היה הכוכב שנעדר, כי אם הכוכב שרשם בכורה מושלמת: אלוף העולם לשעבר מריו גצה, שפתח לראשונה בהרכב ומצא את הרשת כבר בדקה התשיעית אחרי שגיאה גדולה בהגנת המארחת. בדקה ה-18 הכפיל קודי גאקפו, ובדקה ה-39 דאג דוניאל מאלן המצוין להניח את הדובדבן על הקצפת עם בעיטה חזקה ושטוחה מקצה הרחבה.

שחקן פ.ס.וו איינדהובן מריו גצה. ANP Sport, GettyImages
איזה ספתח. מריו גצה/GettyImages, ANP Sport

בתום חמישה מחזורים, לפ.ס.וו יש 13 נקודות - אחת יותר מאייאקס, שערכה ניסוי כלים לקראת המפגש עם ליברפול בליגת האלופות ביום רביעי והביסה 1:5 את הירנביין. דושאן טאדיץ' סובב נהדר אל הרשת כבר בדקה הרביעית והשלים צמד מהנקודה הלבנה בדקה ה-28, כשחלוץ הרכש מוחמד קודוס שלח שמאלית שטוחה אל הרשת בחלוף שבע דקות ודייבי קלאסן שחזר למועדון התכבד ברביעי, עם פנדל נוסף בדקה ה-72. המחליף הברזילאי אנטוני חתם שלוש דקות לסיום, הנק ורמן צימק בתווך במתפרצת (66).

עוד בוואלה!

ערן זהבי חיובי לקורונה: "הרגשה של כיסוי תחת אחד גדול"

לכתבה המלאה

צפו בתקציר ה-0:3 של פ.ס.וו

תקציר ה-0:3 של פ.ס.וו על זוולה/ספורט1

אלי דסה (90 דקות) ניצח את עילאי אלמקייס (12 דקות כמחליף) בדרבי הישראלי, כשוויטסה גברה 0:2 בחוץ על דה האח ונצמדה לאייאקס עם 12 נקודות אחרי חמישה מחזורים. ארמנדו ברויה האלבני כבש צמד לזכות המנצחת, כשאת השער השני בדקה ה-71 בישל לו דסה, למרות הרחקתו של חברם אוסמה טנאן (45).

שחקני ויטסה חוגגים עם אלי דסה. ANP Sport, GettyImages
קיבל ברכות מהחברים. אלי דסה, במרכז/GettyImages, ANP Sport

פיינורד, שהייתה בפסגה ערב המחזור, איבדה את המקום הראשון בעקבות 1:1 בדרבי מול ספרטה רוטרדם. המגן השמאלי רידג'סיאנו האפס היתל בשומר שלו וכבש בדקה ה-44, אבל הגרמני לנארט תיי השווה בפנדל גבולי למדי בדקה ה-52.

צפו בתקציר ה-1:1 של פיינורד

צפו ב-1:1 בין פיינורד לספרטה בדרבי של רוטרדם/ספורט 1

אריאן רובן, שנפצע במחזור הפתיחה, חזר לשחק ורשם 14 דקות כמחליף ב-0:0 הביתי של כרונינגן מול אוטרכט הבלתי מנוצחת (ניצחון ושלוש תוצאות תיקו).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully