וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: אלבה ובאיירן הפתיעו את צסק"א ופנר, מילאנו ניצחה את ריאל מדריד

הרוסים הפסידו 93:88 בביתם, הבווארים סגרו פיגור בן 21 נקודות בדרך ל-71:75 מטורף, רודריגס כיכב ב-70:78 על האקסית

שחקן מכה שופט בברוטליות בליגת הותיקים באורוגוואי/טוויטר

ארבעה משחקים מלבד ההתמודדות בין אולימפיאקוס למכבי תל אביב נעלו הערב (שישי) את המחזור הרביעי ביורוליג. לאחר הניצחון הדרמטי באיסטנבול על פנרבחצ'ה, צסק"א מוסקבה אכזבה והפסידה בביתה 93:88 לאלבה ברלין. הפתעה נוספת הגיעה מכיוונה של באיירן מינכן, שהשיגה 71:75 מטורף על פנרבחצ'ה באיסטנבול. מילאנו השיגה 70:78 מרשים על ריאל מדריד, בעוד באסקוניה הביסה את חימקי מוסקבה החסרה 60:77.

שחקן מילאנו סרחיו רודריגס. מתוך הטוויטר של ריאל מדריד, אתר רשמי
הצגה מול האקסית. רודריגס/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של ריאל מדריד

מילאנו - ריאל מדריד 70:78

ניצחון שני בלבד למילאנו על ריאל מדריד ביורוליג (לעומת 15 הפסדים), וראשון מאז עונת ינואר 2009. הבלאנקוס היו עדיפים במחצית הראשונה וניצלו יכולת טובה של טריי תומפקינס ושלוש שלשות של אלברטו אבאלדה כדי להוליך 31:42 בסיום 20 דקות. סרחיו רודריגס ביצע קאמבק כמעט לבדו על חשבון האקסית, שאבון שילדס הצטרף אליו ו-6:30 דקות לסיום עלו האיטלקים ל-57:66. עוסמאן גארובה הצעיר עוד הוריד ל-68:67, אך שילדס וריקרדו מורסקיני צלפו שתי שלשות רצופות וסגרו עניין. רודריגס הנפלא סיים עם 25 נקודות באותה כמות דקות, לצד 7 אסיסטים. שילדס הוסיף 19. תומפקינס קלע 15 למפסידה, אבאלדה הוסיף 14, פקונדו קמפאצו וסרחיו יול קלעו 5 ו-8 בלבד בהתאמה.

שחקן צסק"א מוסקבה טורניקה שנגליה. האתר הרשמי של צסק"א מוסקבה, אתר רשמי
הפסד לא צפוי. שנגליה/אתר רשמי, האתר הרשמי של צסק"א מוסקבה

צסק"א מוסקבה - אלבה ברלין 93:88

הרוסים שפתחו את העונה עם הפסד לברצלונה ניצחו מאז בשני משחקים צמודים, אולם הערב ספגו הפסד בית בלתי צפוי, מול קבוצה שחגגה דווקא הערב את ניצחון הבכורה שלה העונה - ואת ניצחונה הראשון אי פעם על צסק"א ביורוליג. העסק הלך צמוד במשך שלושת הרבעים הראשונים, כשמצד אחד וויל קלייברן ומייק ג'יימס היו מצוינים, ומנגד סימונה פונטקיו עשה ככל העולה על רוחו. שמונה דקות לסיום צלף מרכוס אריקסון וקבע יתרון שיא של - 65:74, ג'יימס עוד הוריד ל-80:78, אלא שמאודו לו דאג לסגור עניין. פונטקיו הוביל חמישה שחקנים בספרות כפולות עם 20 נקודות, 27 של ג'יימס לא הושיעו את קבוצת הפאר הרוסית, שקיבלה גם 25 מקלייברן.

שחקן פנרבחצ'ה נאנדו דה קולו. האתר הרשמי של פנרבחצ'ה, אתר רשמי
איזה משחק מוזר. דה קולו/אתר רשמי, האתר הרשמי של פנרבחצ'ה

פנרבחצ'ה - באיירן מינכן 75:71

באיירן הגיעה במצב רוח מרומם לאחר הניצחון ביד אליהו, אבל על ניצחון כזה ספק אם פנטזה. הטורקים פתחו מדהים וברחו ל-7:28 (!) לקראת סיום הרבע הראשון, בדרך ל-25:45 עם הירידה לחדרי ההלבשה. גמור? ממש לא. הבווארים לא ויתרו, הידקו את ההגנה צלפו מחוץ לקשת, ו-5:30 דקות הושלם מהפך מטורף, בדרך ל-63:65. 28 שניות לסיום העניק ולדימיר לוצ'יץ' 68:71 לאורחת, לורנזו בראון איבד, הוסיף חטא על פשע עם עבירה בלתי ספורטיבית, וחרץ את גורל קבוצתו, שספגה הפסד צמוד בפעם השנייה ברציפות. לוצ'יץ' סיים עם 18 נקודות, ג'יילן ריינולדס הוסיף 17. 25 של יאן וסלי לא הספיקו לפנר, שקיבלה גם 18 מנאנדו דה קולו.

פריאיי הנרי שחקן באסקוניה. GettyImages
ניצחון שלישי העונה. פריאיי הנרי/GettyImages

באסקוניה - חימקי מוסקבה 60:77

מכת הקורונה גרמה לחימקי להופיע עם סגל חסר מאוד גם הפעם, בדרך להפסד רביעי העונה. הבאסקים הוליכו למשך מרבית שלבי המשחק והגדילו את היתרון ברבע האחרון, בדרך לניצחון שלישי העונה. אקילה פולונרה בלט עם 20 נקודות ו-10 ריבאונדים, רוקאס גיידראיטיס הוסיף 20 משלו. ויאצ'יסלב זייצב קלע 17 למפסידה, שקיבלה גם 16 מדווין בוקר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully