וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "נלחמנו עד הסוף, וזה הדבר החיובי היחיד"

14.10.2020 / 22:17

מאמן הצהובים התייחס ליכולת של שחקיו במהלך ה-85:82 מול באיירן מינכן: "לא ידענו מה לעשות". טרינקיירי: "תחושה נהדרת לנצח כאן"

שחקן מכה שופט בברוטליות בליגת הותיקים באורוגוואי/טוויטר

אכזבה נרשמה במכבי תל אביב הערב (רביעי) לאחר שהקבוצה רשמה הפסד שני ברציפות ביורוליג, והפסד ביתי ראשון העונה - 85:82 על ידי באיירן מינכן. מדובר בניצחון השני אי פעם של הבווארים על הצהובים, שרשמו ניצחון היסטורי ביד אליהו והנחילו לשחקנים של יאניס ספרופולוס הפסד ביתי ראשון, לאחר שבמשך כל עונת היורוליג הקודמת הפסידו רק פעם אחת באולמם. עבור המאמן האורח מדובר בניצחון שני מתוך שלושת משחקיו האחרונים באולם של מכבי תל אביב, לאחר שעשה זאת גם עם באמברג.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר בסיום: "אני רוצה לברך את באיירן על הניצחון, הם שיחקו טוב יותר ברוב שלבי המשחק, לא התחלנו טוב את המשחק, התקפית לא היינו עם רעיונות טובים, לא ידענו יותר מדי מה לעשות. איבדנו את הכדור 14 פעמים במחצית, לא היינו מרוכזים, והיו לנו בעיות בהתקפה אבל גם בהגנה, הם זרקו איירבול, לקחו את הריבאונד ועשו סל ועבירה. הגנתית גם לא היינו טובים. ניסינו לחזור במחצית השנייה, אבל הם קלעו סלים קשים והיינו צריכים להיות יותר מרוכזים בסוף השעון, נלחמנו עד הסוף וזה הדבר החיובי היחיד. יכולנו לגנוב את המשחק הזה כי לא היינו כל כך טובים, אבל ריבאונד אחד, החטאת לייאפ היה רחוק מהניצחון. נמשיך את העונה, ידענו שיהיו לנו עונה שונה מהעונה שעברה, נצטרך להשתפר במשחקים הבאים".

מאמן הצהובים ניסה להסביר מה לא עבד לשחקניו: "רוב הקליעות של לוצ'יץ' וציפסר היו מבחוץ, הם קולעים טוב מבחוץ. לא היינו מספיק מרוכזים כדי לשחק הגנה טובה. ברור שאנחנו צריכים להיות יותר מרוכזים עד הסוף. בשבילנו זה השבוע השישי של ההכנה, באופן רגיל ההכנה נמשכת שישה שבועות, ידענו שלא נהיה מוכנים בתחילת העונה. בגלל שאנחנו לא בכושר משחק טוב עדיין, אנחנו מוצאים את הכושר תוך כדי משחקים. נמצא את הכושר טוב יותר, בשבילי הדבר הכי חשוב זה להמשיך לעבוד באותה הדרך. אנחנו בוטחים בשחקנים שלנו, אני לא מחפש תירוצים, הפסדנו משחק אחד אבל זו עונה ארוכה. נצטרך להתחיל לשחק טוב יותר.

מאמן מכבי תל אביב בכדורסל יאניס ספרופולוס. דני מרון
ספרופולוס./דני מרון

"יש לי רק רכז אחד על הספסל, כריס ג'ונס, ואין עדיין את ג'ון דיברתולומיאו, ואין לי הרבה פיתרונות בשלב הזה כדי שהם ישחקו ביחד, כשג'ון יחזור יהיו לנו יותר אופציות לשחק עם שני רכזים.
אנחנו צריכים להיות מוכנים מנטאלית ופיזית לשחק משחק חוץ נגד קבוצה חזקה מאוד, אנחנו צריכים להתכונן ולשנות את המומנטום ולהביא את השחקנים בחזרה ביחד, ננסה להראות טוב יותר.
אמרתי לשחקנים במחצית להרגע כי אנחנו לחוצים ולא מפוקסים ולעשות ההיפך מהמחצית הראשונה. כדי לחזור צריך להרגע, לזרוק את העצבנות ואז לנסות לחזור, ואני חושב ששיחקנו טוב יותר במחצית השנייה".

אנדרה טרינקיירי: "זה היה משחק מוזר, אני מאמין ששיחקנו בכמה רגעים נהדרים, בעיקר בהגנה, הראינו מה אנחנו יכולים לעשות בצד הטוב ובצד הרע בכדרוסל. שלטנו במשחק, וב-50 השניות האחרונות עשינו כל כך הרבה טעויות שהן לא מקובלות ברמה הזאת, אבל אני נשאר עם המאמץ שלהם, ההדיפות כדורים, והרצון שלהם לשחק ההגנה הטובה, ואני בולע את הטעויות שלהם. העבודה שלי זה להפוך אותם טובים יותר בפרטים הקטנים. אנחנו יוצאים בערב ענק, זו תחושה נהדרת לנצח כאן, זה ניצחון גדול בחוץ".

מאמן באיירן מינכן אנדראה טרינקיירי. דני מרון
מאמן באיירן מינכן אנדראה טרינקיירי/דני מרון

המאמנים תמיד חושבים מה הבא בתור, יש לנו עוד משחק בחוץ נגד פנרבחצ'ה בחוץ, צריכים לחשוב על זה, נהיה עם רוטציה חדשה כדי להשאר טריים. אני מרוצה מהמאמץ של השחקנים, יש לנו קו אחורי ירוק ביורוליג, שחקנים שלא שיחקו במפעל הזה, אבל הם נלחמים בטעויות שלהם. אנחנו עושים טונות של טעויות ולפעמים יש לי כאבי ראש, אבל אני מעדיף שיש לי הזדמנות לתקן את הטעויות האלה, אין תחליף לקבוצה שקופצת על המגרש. היה שדר איטלקי ששידר טניס בווימבלדון, שיש משחק שמסמנים אותו בעיגול אדום, המשחקים בתל אביב מסומנים באדום. לוצ'יץ' הוא השחקן הכי חשוב שלנו, הוא המנהיג שלנו, הוא לא מדבר הרבה, אני אוהב שחקנים שהפעילות שלהם יותר חזקה מהדיבור. אני מרוצה ממנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully