וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף להפסדים הטכניים: אחרי הביקורות, היורוליג משנה את התקנון

המשחקים הבאים בהם קבוצות לא יוכלו להעמיד סגל של שמונה שחקנים, יבוטלו או יידחו. זניט לא תספוג הפסדים טכניים לבסוף

דלונטה ווסט במרכז גמילה/מתוך טוויטר

היורוליג חוזרת בה. הליגה הודיעה הערב (רביעי) על שינוי מדיניות ביחס לקורונה, בעקבות גל של ביקורות על ההחלטה לפסוק שני הפסדים טכניים לזניט סנט פטרסבורג מוכת הקורונה, שלא יכולה הייתה להעמיד סגל של שמונה שחקנים.

המשחקים בהם הקבוצה הרוסית הייתה אמורה לקבל הפסדים טכניים ייקבעו לתאריך אחר, והמשחקים הבאים של כל קבוצה שלא תוכל להעמיד סגל של שמונה שחקנים, יידחו אף הם או שיבוטלו, מבלי שתהיינה השלכות על הטבלה.

אתמול החל מחזור כפול במפעל, למרות שיש מספר קבוצות שסובלות קשות ממגיפת הקורונה. כזכור, המשחקים אמש בין באסקוניה לזניט ובין וילרבאן לפנאתינייקוס נדחו בגלל שהרוסים והצרפתים נאלצים להתמודד עם מספר שחקנים מושבתים בשל הנגיף.

היום חימקי מוסקבה אמורה להתארח אצל ריאל מדריד החזקה כשהיא עם שבעה שחקנים בריאים בלבד בסגל שלה. יונאס ירבקו, אחד מהשחקנים שכן יכולים לשחק עבור חימקי, תייג את היורוליג וצייץ נגד התופעה כשכתב: "זה לא ממש פייר. קבוצות צריכות לשחק עם שחקנים צעירים. זה לא הגיוני. זה ממש הימור".

דימיטריס איטודיס מאמן צסק"א מוסקבה עם מייק ג'יימס. דני מרון
העונה תיעצר? איטודיס ומייק ג'יימס/דני מרון

גם קיי סי ריברס, שחקנה של זניט הנגועה שסובלת מ-19 מקרים של קורונה, צייץ בנוגע לתופעה: "מענישים אותנו על כך ששחקנים נגועים בווירוס. צריך להכין שחקנים צעירים שישחקו". אפרופו זניט, היום גם נקבע רשמית שהקבוצה שפתחה את העונה מצוין עם שני ניצחונות, נענשה בשני הפסדים טכניים של 20:0 בשל העובדה שהיא אינה מסוגלת להעמיד סגל למשחקים מול ולנסיה ובאסקוניה".

גם דימיטריס איטודיס מאמנה של צסק"א מוסקבה התבטא ורמז שצריך להפסיק את המשחקים: "הסיטואציה הזו הולכת ומחמירה. אני רק המאמן, אבל תאמינו לי שהיורוליג מאבדת מאפקט התחרותיות שלה וההוגנות".

גם שאראס מאמנה של ברצלונה שניצחה אתמול את ולנסיה ללא מירוטיץ' החולה התייחס לתופעה: "זו סיטואציה קשה. ביורוליג מנסים למשוך את זה, אבל בחלק מהמקומות המצב יצא משליטה. אני חושב שאנחנו צריכים לקבל החלטות. חסר לי משהו ונראה איך ביורוליג יתמודדו עם זה".

עוד לפני כן גם מלקולם דילייני שחקנה של מילאנו טען שצריך למצוא פיתרון ונראה כי ככל שהתופעה תימשך וגם תחמיר, לא יהיה מנוס מלעצור את המפעל בדיוק כמו שקרה בעונה שעברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully