וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ניצחון דרמטי לצסק"א, ריאל נושמת לרווחה, מילאנו נכנעה

צסק"א גברו 77:78 על פנרבחצ'ה בהארכה, הבלאנקוס השיגו ניצחון בכורה 85:94 על חימקי החסרה, סלוקאס הוביל את אולימפיאקוס ל-75:86 על מילאנו

שחקני לוס אנג'לס לייקרס חוגגים זכייה באליפות ה-NBA/מתוך חשבון הטוויטר של הלייקרס

המחזור השלישי ביורוליג נמשך הערב (רביעי) עם שלושה משחקים נוספים, להוציא את ההתמודדות של מכבי תל אביב עם באיירן מינכן. במוקד רשמה פנרבחצ'ה רשמה הפסד ביתי 78:77 מול צסק"א מוסקבה לאחר הארכה, ריאל השיגה ניצחון בכורה מול חימקי, ועוד קודם לכן נחלה מילאנו הפסד בכורה מול אולימפיאקוס.

וויל קלייברן, שחקן צסק"א מוסקבה. GettyImages
ניצח עבור צסק"א את המשחק. קלייברן/GettyImages

פנרבחצ'ה - צסק"א מוסקבה 78:77

קבוצת הפאר הטורקית קיוותה לשמור על מאזן מושלם בשחזור של גמר 2016, אך כמו אז, גם הפעם הפסידה לצסק"א. פנר הרשימה בשבוע שעבר מול אנאדולו וקיבלה פעם נוספת משחק נהדר מננדו דה קולו 21), שהיה נהדר מול האקסית, במשחק יחסית חלש מצד שתי הקבוצות בכל הקשור למשחק ההתקפה. במצב של 66:69 לזכות הטורקים, קלע וויל קלייברן שלשת קלאץ' ששלחה את המשחק להארכה. בסיום חמש הדקות הנוספות שוב הוליכה המארחת 75:77, אך ה-MVP מפיינל פור 2019 הלך עד הטבעת, הוציא עבירה וקבע את תוצאת הסיום - 77:78 לרוסים.

עוד בוואלה!

דיווח: המשחק של מכבי תל אביב מול אולימפיאקוס עשוי להידחות ליום שבת

לכתבה המלאה
שחקנה של אולימפיאקוס גיורגיוס פרינטזיס. GettyImages
פרינטזיס המשיך במומנטום/GettyImages

אולימפיאקוס - מילאנו 75:86

הקבוצה הנוצצת של אטורה מסינה אכזבה באתגר האמיתי הראשון שלה העונה, אבל הניצחונות על וילרבאן ובאיירן מינכן. על החבורה מפיראוס ניצח קוסטאס סלוקאס, שהראה בדיוק למה היוונים החזירו אותו מגלות וסיפק הצגה עם 17 נקודות ו-11 אסיסטים. ארון הריסון ויורגוס פרינטזיס הוסיפו 16 כל אחד, והובילו מיני-בריחה של הביתיים ברבע האחרון. מנגד, סרחיו רודריגס בלט עם 18 נקודות ו-5 ריבאונדים, בעוד מיודענו מייקל רול סיים עם 16.

סרחיו יול שחקן ריאל מדריד. רויטרס
קיבל יריבה חבולה. יול/רויטרס

ריאל מדריד - חימקי מוסקבה 85:94

ניצחון בכורה לבלאנקוס הלחוצים, שסוף סוף נראו כמו המכונה ההתקפית המשומנת והמוכרת. סרחיו יוי הזכיר נשכחות עם 21 נקודות, ניקו לפרוביטולה הוסיף 19 ו-7 אסיסטים, טריי תומפקינס קלע 18 משלו, והאחרון בטור השחקנים שהגיעו לדו ספרתי היה וולטר טבארס עם 11. דווין בוקר (22) יונאס ירבקו (18 ו-9 ריבאונדים) ו-ויאצ'סלב זאיצב (21 ו-9 אסיסטים) בלטו אצל חימקי, שהופיעה עם סגל של שמונה שחקנים בלבד ונכנעה בעיקר בגלל רבע שלישי חלש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully