וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: מכבי תל אביב הפסידה בביתה 85:82 לבאיירן מינכן

לאחר מחצית נוראית במהלכה קלעו 25 נקודות בלבד ואיבדו 14 כדורים הצהובים התעוררו וחזרו עד מינוס שתיים, אך נכנעו לערב נפלא של לוצ'יץ' (26) והאקס ג'יילן ריינולדס (14). 27 של ווילבקין לא עזרו לשחקנים של ספרופולוס, שרשמו הפסד בית ראשון לבווארים

שחקן מכבי תל אביב בכדורסל סקוטי ווילבקין. דני מרון
התעורר ברבע השלישי, אך לא הצליח למנוע הפסד. ווילבקין/דני מרון

על רקע ביטול המשחקים ביורוליג עקב התפשטות הקורונה, אירחה הערב (רביעי) מכבי תל אביב את באיירן מינכן במסגרת המחזור השלישי והפסידה 85:82 לאחר מותחן. השחקנים של יאניס ספרופולוס נראו נורא ואיום במחצית הראשונה, במהלכה קלעו 25 נקודות בלבד ואיבדו 14 כדורים, אך ברבע השלישי רשמו התעוררות בהובלת סקוטי ווילבקין שהחזיר את חבריו מפיגור דו ספרתי עד מינוס שתיים בלבד.

בצד השני ולדימיר לוצ'יץ' היה נפלא בשורות באיירן עם שיא קריירה של 26 נקודות, כשאקס הצהובים ג'יילן ריינולדס עלה נהדר מהספסל של אנדראה טרינקיירי וסייע לחבריו לברוח ליתרון דו ספרתי. כאמור, ווילבקין התעורר במחצית השנייה במהלכה קלע 25 מתוך 27 הנקודות שלו, ומכבי תל אביב כבר הגיעה למצב של מינוס שתיים וכדור ביד, אך לא הצליחה לקלוע ואיפשרה לבווארים לחגוג ניצחון חוץ ראשון אי פעם על הצהובים.

קלעו למכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין 27 נקודות (7 מ-14 מהשדה, 9 מ-10 מהקו), 7 אסיסטים ו-5 איבודים, אנטה ז'יז'יץ' 19 ו-6 ריבאונדים, טייל דורסי 9 ו-4 איבודים, אנג'לו קלויארו 8, עוז בלייזר 5, אות'לו האנטר 4 ו-6 ריבאונדים, אלייז'ה בריאנט 4, דרגאן בנדר 3 ו-5 איבודים, כריס ג'ונס 3. סנדי כהן (00:24 דקות) שותף, אך לא קלע.

קלעו לבאיירן מינכן: ולדימיר לוצ'יץ' 26 נקודות (3 מ-3 ל-2, 4 מ-5 לשלוש, 8 מ-9 מהקו), פאול ציפסר 16, ג'יילן ריינולדס 14, ווייד בולדווין 13, ג'ג'ואן ג'ונסון 6, לאון ראדושביץ' 4, טי ג'יי בריי 3, ניהאד ג'דוביץ' 2, ניק וויילר באב 1. מלקולם תומאס (06:29 דקות) וז'אן שישקו (11:14) שותפו, אך לא קלעו.

שחקן מכבי תל אביב בכדורסל טיילר דורסי. דני מרון
מכבי התקשתה להיכנס לשטף התקפי. דורסי/דני מרון

מהלך המשחק

רבע 1:

לאחר פתיחה מעט מהוססת מצד שתי הקבוצות הניח ולדימיר לוצ'יץ' נקודות ראשונות לאחר מהלך נאה של סל ועבירה. ז'ז'יץ' היה האיש של הצהובים בפתיחה כשקלע 6 מתוך 8 הנקודות הראשונות של קבוצתו. השחקנים על הפרקט התקשו לספק נקודות ברבע הראשון, שהיה חלש מאוד מבחינה התקפית והסתיים ב-15:15.

רבע 2:

האורחת פתחה טוב יותר את הרבע השני ורצה 0:7 מהיר בדרך ל-15:22, מה שגרם ליאניס ספרופולוס לאסוף את שחקניו לפסק זמן. שלשה של ציפסר קבעה הפרש שיא - 17:26 לזכות באיירן. סקוטי ווילבקין קלע נקודות ראשונות במשחק לקראת אמצע הרבע, ואותת כי הגיע למשחק. נקודות מהקו של לאון ראדושביץ' קבעו פער דו ספרתי ראשון לזכות האורחת - 23:34. סל של אנג'לו קלויארו הוריד את הצהובים בפיגור חד ספרתי להפסקה - 25:34 לבאיירן מינכן במחצית.

שחקן באיירן מינכן ולדמיר לוצ'יץ'. דני מרון
הבווארים עם ניצחון חוץ ראשון אי פעם על מכבי תל אביב. לוצ'יץ'/דני מרון
שחקן מכבי תל אביב אנטה ז'יז'יץ'. דני מרון
מנקודות האור הבודדות של הצהובים. ז'יז'יץ'/דני מרון

רבע 3:

בנדר, שהיה חלש מאוד במחצית הראשונה, קלע שלשה שהורידה את הפער למינוס חמש בלבד. גם ווילבקין חימם את הידית, ז'יז'יץ' המשיך להראות את היכולת הטובה מהמחצית הראשונה, אך לוצ'יץ' המצויין שמר את היתרון אצל באיירן כששלשה שלו קבעה 34:41. ג'יילון ריינולדס שב לפרקט מהספסל האדום והחזיר את היתרון הדו ספרתי לאורחת, 34:45. בלייזר קלע נקודות ראשונות גם הוא, ושלשה של ווילבקין קבעה 57:53 בלבד לרעת הצהובים. שלשה משוגעת של ציפסר על הבאזר הורידה את האורחת ביתרון 55:60 לקראת הרבע המכריע.

רבע 4:

גם טיילר דורסי נכנס לעניינים עם שלשה ראשונה במשחק בפתיחת הרבע. בצד השמח פאול ציפסר צלף פעם נוספת מעבר לקשת והחזיר את הפער לדו ספרתי - 58:68 לבאיירן. ריינולדס ולוצ'יץ' המשיכו להיות האנשים של טרינקיירי, אך ווילבקין שם את המחצית הראשונה מאחוריו והחזיר את מכבי תל אביב עד מינוס ארבע. שלשה אדירה של לוצ'יץ' קבעה 74:80 שריקה מפוקפקת לעבירה טכנית של ג'יילן ריינולדס הייתה החמישית של שחקן הפנים, ואיפשרה לווילבקין לצמק עוד את הפער. הצהובים כבר הגיעו עד מינוס שתיים עם כדור ביד במהלך חצי הדקה האחרונה, אך לא הצליחו לייצר נקודות. בסופו של דבר סקוטי ווילבקין קיבל הזדמנות להשוות בזריקה מחצי מגרש, אך הניסיון לא צלח ומכבי תל אביב עם הפסד ביתי ראשון אי פעם לבאיירן מינכן, 85:82.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully