וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ברצלונה גברה על פנאתינייקוס לאחר הארכה, ז'לגיריס נותרה מושלמת

קורי היגינס (24) והאקס ניק קלאתיס (14) הוליכו את הקטלאנים ל-89:97 על היוונים. הליטאים גברו ל-73:89 על אנאדולו אפס

שחקני לוס אנג'לס לייקרס חוגגים זכייה באליפות ה-NBA/מתוך חשבון הטוויטר של הלייקרס

בצל הקורונה והמשחקים שבוטלו, השבוע העמוס ביורוליג נמשך הערב (חמישי) עם שתי התמודדויות שיוציאו לדרך את המחזור הרביעי: ז'לגיריס קובנה שמרה על מאזן מושלם אחרי 73:89 מול אנאדולו אפס, בעוד ברצלונה וניק קלאתיס ניצחו 89:97 על פנאתינייקוס. משחקה של וילבראן מול הכוכב האדום בלגרד בוטל כצפוי לאור מכת הקורונה בקרב שחקני הקבוצה הצרפתית - שלא יכלה להעמיד מינימום של שמונה שחקנים בריאים למשחק מול היוונים.

מריוס גריגוניס שחקנה של ז'לגיריס קובנה. האתר של ז'לגיריס קובנה, אתר רשמי
גריגוניס וחבריו עדיין מושלמים/אתר רשמי, האתר של ז'לגיריס קובנה

ז'לגיריס קובנה - אנאדולו אפס 73:89

הקבוצה הליטאית עם פתיחת עונה חלומית והיא כרגע המושלמת היחידה במפעל אחרי תצוגת ענק מול הטורקים, שסיימו את העונה שעברה במקום הראשון לפני ביטול העונה ועכשיו הם רק ב-3:1 מאכזב מאוד מבחינתם ועדיין ללא שיין לארקין. בריאנט דאנסטון שבר את שיא החסימות ביורוליג כשהגיע ל-249 כאלה, כמו פראן ואסקס, אבל ספק אם זה ינחם אותו הערב. הליטאים סיימו את המשחק עם 10 מ-19 לשלוש כשנייג'ל הייז מוביל אותם עם 17 נקודות (6 מ-8 מהשדה) ו-5 ריבאונדים, מאריוס גריגוניס תרם 12 וגם איבד 5 כדורים, לוקאס לקאביצ'יוס קלע 12 ומסר 5 אסיסטים, ז'ופרה לוברן (8 ריבאונדים) וארתוראס מילאקניס קלעו 10 כל אחד. את המפסידה הוביל דאנסטון עם 20 נקודות וכאמור 2 חסימות, קרונוסלב סימון קלע 16 ומסר 6 אסיסטים, רודריג בובואה תרם 12. וסילי מיציץ' אכזב עם 7 נקודות בלבד.

ברצלונה - פנאתינייקוס 89:97

האורחת הגיעה רעננה לאחר שמשחקה מול וילבראן שאמור היה להיערך ביום שלישי בוטל, ועלתה ל-4:15 מהיר בהובלת אקס הפועל חולון מרכוס פוסטר. הקטלאנים, שהגיעו למשחק ללא ויקטור קלאבר וניקולה מירוטיץ' חזרו אט אט למשחק. קורי היגינס וברנדן דייויס היו נהדרים בשורות הקבוצה של שאראס כשקייל קוריץ' ואקס פנאתינייקוס ניק קלאתיס (14) עלו טוב מאוד מהספסל ותרמו לשינוי המגמה במשחק, שהיה צמוד החל מאמצע הרבע הראשון עד הסיום ונגרר להארכה. בחמש הדקות הנוספות ברצלונה כבר השתלטה על העניינים, כשגם שלשות משוגעות של שחקני פאו לא מנעו הפסד שני העונה ליוונים.

עוד בוואלה!

זניט נענשה בשני הפסדים טכניים, שאראס: "צריך לקבל החלטות"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully