וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יילן ריינולדס: "יכולתי לזכות עם מכבי תל אביב ביורוליג"

14.10.2020 / 11:00

הסנטר האמריקני, שלבש צהוב עד התפרצות הקורונה, חוזר הערב ליד אליהו עם באיירן מינכן. על המשך העונה הוא אומר: "יש הרבה בלבול. אולי צריך לעבור לבועה", ועל מאמנו החדש טרינקיירי: "כשאתה חושב שאתה צודק והוא טועה, קורה ההפך"

מסע"ת פתיחת העונה של מכבי תל אביב/צילום: אתר רשמי מכבי ת״א, עריכה: איתי עמרם

בפעם האחרונה שאוהדי מכבי תל אביב הורשו להיכנס ליד אליהו, לפני שבעה חודשים, כ-3,000 מהם חזו בה מנצחת את אנאדולו אפס במשחק הביתי האחרון לפני השבתת הקורונה. ג'יילן ריינולדס תרם אז שבע נקודות וחמישה ריבאונדים בפחות מעשר דקות, והערב (רביעי, 19:30, ישיר בספורט5) יחזור להיכל - הפעם בלי קהל - במדי קבוצתו החדשה באיירן מינכן.

הבווארים עזבו אתמול את גרמניה בפעם הראשונה מאז החלו בהכנות לעונה, כשאיתם הסנטר האמריקני שתרם בשני המחזורים הראשונים ממוצעים של 13 נקודות ושמונה ריבאונדים. "זה בלאגן גדול לטוס, אבל אנחנו עושים מה שצריך. יש כל כך הרבה בלבול, והלוואי שנקום יום אחד וזה ייגמר", אמר ריינולדס בשיחה עם נציגי התקשורת הישראלית . "הסיטואציה מוזרה. אני מקווה שנוכל להמשיך לשחק. אני לא יודע אם היורוליג תיפסק או לא, אבל צריך למצוא פתרון לבעיה. אולי להכריז על בועה מבודדת, ולקיים בה טורניר".

- הספקת לשחק במכבי תל אביב רק חודשיים וחצי.

"ברור שזה משחק חשוב בשבילי כי שיחקתי במכבי. הם קיבלו אותי עם זרועות פתוחות, אבל זה הביזנס. שחקנים עוברים בין קבוצות כל הזמן. ברור שלמכבי יש מקום בלב שלי, ועברתי כאן חוויה נהדרת".

ג'יילן ריינולדס שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
"הגעתי לקבוצה מנצחת, והכניסו אותי מיד לתוך האש". ריינולדס במכבי תל אביב/דני מרון

ריינולדס (27, 2.06) הגיע לתל אביב כדי למלא ביורוליג את מקומו של טאריק בלאק, וחוזהו הזמני לא חודש לאחר החזרה מפגרת הקורונה. "הגעתי לקבוצה מנצחת, וידעתי שאני צריך להיות מוכן כי הכניסו אותי מיד לתוך האש. האוהדים היו מדהימים, וזה עזר לי להסתדר עם כל הקשיים".

- אלמלא הקורונה, לאן הייתם יכולים להגיע ביורוליג?

"אני מאמין שיכולנו לזכות ביורוליג. למדנו הרבה מאוד בזמן קצר. היה לי מאוד נוח בקבוצה, ידעתי מה אני צריך לתת. העובדה שאני וארון ג'קסון שיחקנו בסין עזרה לנו מאוד".

- איך אתה רואה את המצ'אפ שלך נגד אותלו האנטר ואנטה ז'יז'יץ'?

"אני יודע איך האנטר משחק ויודע שז'יז'יץ' מוכשר וגדול מאוד, וזה יהיה קרב. מבחינתי, העובדה שאין קהל באולם לא נותנת לנו יתרון. זה חוסר מזל, אבל זו העבודה שלנו ואנחנו צריכים להופיע ולשחק. בשביל זה משלמים לנו".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מאמן באמברג אנדראה טרינקיירי. ברני ארדוב
"הוא שונא שמתנצלים". מאמן באיירן, אנדראה טרינקיירי/ברני ארדוב

צפו בפרק החדש של Fastbreak מתוך האפליקציה של מכבי תל אביב

באיירן, שאיבדה בקיץ את הסנטר גרג מונרו והנחיתה את ריינולדס במקומו, מציגה העונה קבוצה רזה יותר, בתקציב מוקטן, ולסנטר האמריקני תפקיד משמעותי תחת המאמן החדש אנדראה טרינקיירי.

"אני מנסה להתרגל לשיטה. אצל טרינקיירי הכול מתחיל מההגנה, ואני מנסה להיות מנהיג הקבוצה על המגרש ומחוצה לו. המאמן שלנו מאוד אינטליגנטי ויודע כדורסל, וגם כשאתה חושב שאתה צודק והוא טועה, קורה ההפך, ומתברר שהוא יודע איפה אתה צריך להיות. אתה צריך לדעת לקבל ביקורת ממנו, והוא שונא שמתנצלים. הוא רוצה שפשוט נקבל את מה שהוא אומר. אני מרגיש שאנחנו רעבים לעתיד, וזה יביא לתוצאות חיוביות. כל אחד מנסה להניע את השני, חוסר האנוכיות זה המפתח שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully