וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיטליה ועד לספרד: גם בתקשורת העולמית המומים מהאיומים של מירי רגב

"שרת התחבורה של ישראל הגיעה לאחת מנקודות השפל בקריירה שלה", "היא הכניסה את כל ממשלת ישראל למתח". כך סיקרו בעולם את העימות הסוער בין השרה לבין איל ברקוביץ'

מירי רגב ואייל ברקוביץ' מתעמתים באולפן "אופירה וברקוביץ'"/צילום מסך: קשת 12

מסתבר שהעימות יוצא הדופן שנערך בין שחקן העבר איל ברקוביץ' לשרת התחבורה מירי רגב בתוכנית "אופירה וברקוביץ'" שמשודרת בערוץ 12 הסעיר לא רק את התקשורת בישראל. האיומים של השרה רגב על ברקוביץ' ("כל עוד לא תתנצל בפני הליכודניקים, לעולם לא תהיה מאמן נבחרת ישראל") הגיעו גם לאתרים רבים בחו"לֹ, שגם הם התקשו להישאר אדישים לדבריה של שרה מכהנת בשידור חי.

"שרת התחבורה של ישראל הכניסה את כל הממשלה המקומית למתח בעקבות דבריה באותה תוכנית טלוויזיה", צייץ העיתונאי והבלוגר הקטאלני גיים פורסלס. "שרת התחבורה של ישראל הגיעה לאחת מנקודות השפל בקריירה שלה", כתבו ב-Aurora הספרדי.

"בשידור חי, באמצע תוכנית טלוויזיה, פתחה מירי רגב, שרת התחבורה של ישראל, בקרב מול כדורגל העבר אייל ברקוביץ'", כתבו באתר האיטלקי המוביל corriere. "רגב ידועה כאחת התומכות הנאמנות של ראש הממשלה המקומי בנימין נתניהו, אבל ברקוביץ' לא נשאר חייב והוא הגיב כפי שהיה נוהג להגיב על המגרש: הוא לא ויתר, במה שמוביל לאחד העימותים הכי נצפים בטלוויזיה הישראלית".

מירי רגב אייל ברקוביץ' אופירה וברקוביץ' וברקוביץ וברקו. קשת 12, צילום מסך
רגב וברקוביץ׳ בתוכנית/צילום מסך, קשת 12

כזכור, רגב אמרה את הדברים בתוכנית "אופירה וברקוביץ'" שמשודרת בקשת 12. במהלך הריאיון, הצליחה השרה לעורר סערה כשאיימה על ברקוביץ', כי אם לא יתנצל על דבריו שמייחסים לליכוד התנהלות של ארגון פשיעה הוא לעולם לא יהיה מאמן נבחרת ישראל. "כל עוד לא תתנצל בפני הליכודניקים, לעולם לא תהיה מאמן נבחרת ישראל. אני אומרת לך!", תקפה רגב.

"אני אומרת לך, בכל מקום שאני אהיה - עד שאתה לא תתנצל בפני מיליון וחצי ליכודניקים שקראת להם חברים בארגוני פשע, כמו שדודו טופז קרא לנו צ'חצ'חים, וכמו שאחרים קראו לנו מנשקי מזוזות". ברקוביץ' בתגובה, ענה לרגב: "התכוונתי רק אלייך ולכל הלהקה שלך, חבורת מלוקקים. זה את והלהקה שלך. לא קשור כלום לבוחרים".

ביום שבת ברקוביץ' התייחס בוואלה! ספורט להתבטאות של רגב, והבטיח להעמיד את עצמו לבחירה לתפקיד המאמן הלאומי הבא. "מאחל לנבחרת את כל ההצלחה, אבל ברגע שמשרת המאמן תתפנה אני אהיה שם וארצה לאמן את הנבחרת. שום דבר לא השתנה ושום דבר לא ישתנה מבחינתי ביחס לנבחרת ישראל והרצון שלי להיות המאמן הלאומי בעתיד. כולם יודעים שזה התפקיד שאני הכי רוצה".

מאוחר יותר שחקן העבר דיבר על סוגיית ההמנון והשחקנים הערבים בנבחרת ואמר: "מה יקרה אם מחר יהיו 11 שחקנים מהמגזר בהרכב ואף אחד לא ישיר את ההמנון?". שגיא כהן הפרשן השני הגיב שהוא יחיה עם זה, אבל ברקוביץ' הגיב: "אני לא אחיה עם זה מצטער. אתה תחיה עם זה ואני לא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully