וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי רגב ומיקי זוהר ממשיכים במתקפה: "למה שלא נטרפד את מינוי איל ברקוביץ' לנבחרת?"

11.10.2020 / 11:44

שרת התחבורה קוראת לשר טרופר לא להתערב בסוגיית המאמן, אך הוא מגיב: "עוד סיבוב פוליטי על הגב של הספורט הישראלי". יו"ר הקואליציה זוהר מאיים: "לכל אחד יש את המהלכים שלו"

מירי רגב ואייל ברקוביץ' מתעמתים באולפן "אופירה וברקוביץ'"/צילום מסך: קשת 12

העימות בין איל ברקוביץ' למירי רגב בתוכנית "אופירה וברקוביץ'" ממשיך להכות גלים. שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, שאיימה לטרפד את מינויו של ברקוביץ' למאמן נבחרת ישראל אם לא יחזור בו מהאמירה שמפלגת הליכוד היא "ארגון פשע", לא מתחרטת.

"אני חוזרת על אמירתי, שאיל ברקוביץ' אינו ראוי לשמש כמאמן הלאומי של נבחרת ישראל ברמה הערכית והחינוכית", אמרה היום רגב ב"בכאן רשת ב'". "הוא אינו יכול לשמש מודל לחיקוי לילדים בני נוער ובוגרים עם אמירתו שכינתה מיליון וחצי ליכודניקים חברים בארגון פשע, על לא עוול בכפם ובכך פגע בשמם הטוב של רבים מאזרחי מדינת ישראל".

שרת התחבורה, מירי רגב במהלך סיור בשדה התעופה בן גוריון 13 באוגוסט 2020. ראובן קסטרו
לא חוזרת בה. רגב/ראובן קסטרו

בנוסף, קראה רגב לשר הספורט חילי טרופר, שגינה אמש את איומיה, שלא להתערב בהליך המינוי למאמן הנבחרת. ברקוביץ' רואה בעצמו מועמד, אם כי עדיין לא נקבע שהמאמן הנוכחי וילי רוטנשטיינר יעזוב.

"אני מבקשת מהיועץ המשפטי לממשלה, להנחות את שר התרבות והספורט שלא להתבטא בשום אמירה, או לפעול באופן ישיר ועקיף בסוגית המאמן הלאומי", אמרה רגב. "זה יהווה עברה פלילית. משרד התרבות והספורט, מתקצב את ההתאחדות לכדורגל ולכן יש כאן ניגוד אינטרסים בכל הקשור לאמירה מכל סוג שהיא או לפעולה מכל סוג שהיא של שר התרבות והספורט בעניין זהות המאמן וזאת, בניגוד לאמירה שלי שהייתה ברמה הערכית והציבורית. במידה והשר טרופר ימשיך להתבטא בסוגיה באופן שעלול להיות לו השפעה על בחירת המאמן הלאומי, אפנה בסוגיה ליועמ"ש".

שר הספורט חילי טרופר מסר בתגובה: "גם אם השרה רגב תמשיך לעשות סיבובים פוליטיים על הגב של הספורט הישראלי התמונה הפשוטה לא תשתנה: היא מתערבת בעניינים לא לה. היא מערבת פוליטיקה בספורט ובכך פוגעת בנבחרת הלאומית ובמיליוני אוהדיה.

"אבהיר שוב כי משרד התרבות והספורט תחתיי ידאג שמינוי המאמן הלאומי, כמו כל החלטה מקצועית אחרת לגבי תשתיות, מינויים ותקציבים, לא יהיו לעולם תוצאה של שיקולים פוליטיים ולא תתאפשר התערבות פוליטית בהליכים אלו. מציע לשרה רגב להיזכר באתגרים האמיתיים של מדינת ישראל כרגע, ולכל הפחות לעסוק בבניית כבישים ולא בהריסת האמון הציבורי".

עוד בוואלה!

איל ברקוביץ': "אעמיד את עצמי לבחירה לתפקיד המאמן הלאומי הבא"

לכתבה המלאה
אופירה וברקוביץ' אייל איל ברקוביץ'. קשת 12, צילום מסך
שוב בלב הסערה. איל ברקוביץ'/צילום מסך, קשת 12

הבוקר הצטרף למתקפה על כדורגלן העבר יו"ר הקואליציה, חבר הכנסת מיקי זוהר, שהתראיין לרדיו "גלי ישראל" והצדיק את דברי מירי רגב.

"ברקו עושה הכול כדי לטרפד את המשך הקואליציה שלנו - למה שלא נטרפד לו את מינוי המאמן?", אמר זוהר. "לכל אחד יש את המהלכים שלו, גם לנו יש את המהלכים שלנו לפגוע לו בניסיון להיות מאמן ישראל. בסוף מאמן לאומי צריך לאמן לא רק את השמאל".

זוהר נשאל האם דעתו תשתנה במקרה שברקוביץ' יתנצל על כך שכינה את הליכוד "ארגון פשע", ואמר בתגובה: "חושב שאנחנו יכולים להסתדר גם בלי ההתנצלות שלו. אני ביקשתי עוד לפני שבוע כשהתראיינתי שם, שיורידו בעריכה את הקטע בו הוא קורא לנו ארגון פשיעה - הם החליטו שלא להוריד, יש לכך תוצאות".

אתמול ברקוביץ' התייחס בוואלה! ספורט להתבטאות של רגב, והבטיח להעמיד את עצמו לבחירה לתפקיד המאמן הלאומי הבא. "מאחל לנבחרת את כל ההצלחה, אבל ברגע שמשרת המאמן תתפנה אני אהיה שם וארצה לאמן את הנבחרת. שום דבר לא השתנה ושום דבר לא ישתנה מבחינתי ביחס לנבחרת ישראל והרצון שלי להיות המאמן הלאומי בעתיד. כולם יודעים שזה התפקיד שאני הכי רוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully