וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בנאום של ערן זהבי בחדר ההלבשה: "לא מסיים את הקריירה בלי טורניר גדול"

9.10.2020 / 21:36

כוכב הנבחרת דיבר עם חבריו לפני ההפסד לסקוטלנד: "כל אחד צריך לתת פה הכול על המגרש, הכול. אלה רגעים שלא חוזרים, רגעים של קריירה"

צפו בערן זהבי נואם לשחקני הנבחרת לפני סקוטלנד/ההתאחדות לכדורגל

ההתאחדות לכדורגל פרסמה הערב (שישי) את הסרטון של חלוץ הנבחרת ערן זהבי מדבר עם השחקנים לפני המשחק מול סקוטלנד. בסרטון מופיע גם הקפטן ביברס נאתכו כשהוא מדבר עם השחקנים. לאחר מכן הגיעו כולם כדי לצעוק צעקת מוטיבציה וזהבי ביקש לשאת דברים.

ערן זהבי אמר: "אתם יודעים שלפני משחק אני לא מדבר. אני תמיד בשלי, בפוקוס שלי ונותן לכל אחד להיות בריכוז שלו. היום אני רוצה להגיד לכם שאני גאה להיות חלק מהנבחרת הזו, גאה לשחק איתכם. אני גאה בכל אחד מכםץ אלה רגעים שלא חוזרים, לא חוזרים. אנחנו נותנים הכול, הכול היום. אלה רגעים של קריירה. אני לא מסיים את הקריירה שלי בלי לעלות לטורניר גדול. תסתכלו עליי, כל אחד - לתת הכול על המגרש, הכול, הכול, הכול, הכול. אני רוצה להגיד לכם שאני מאמין בכם, אני מאמין בכל אחד ואחד מכם. מרציאנו, שרן, טיבי, עשינו ליגת אלופות איתכם.

"מרציאנו - אתה משחק פה בליגה הסקוטית, ניר, חאתם, אתם כל יום מפרקים את השחקנים האלה. ביברס, תסתכל עליי. יש לנו הזדמנות אחת. אתה יודע שזו ההזדמנות האחרונה שלנו. אתה יודע את זה. אנחנו מנהיגים את כולם עכשיו. מנור, לא יהיו לך הרבה הזדמנויות בקריירה, לא יהיו. אתה היום חייב להראות שיש על מי לסמוך. אנחנו נסיים. אתה היום צריך להראות את זה. מונס, גולסה, אני סומך עליכם, אני סומך עליכם. אני אוהב אתכם ואנחנו לא חוזרים היום לחדר ההלבשה בלי שהסתכלנו אחד לשני בעיניים ונתנו הכול".

שחקן נבחרת ישראל ערן זהבי מול שחקן נבחרת סקוטלנד ליאם קופר. Ian MacNicol, GettyImages
ערן זהבי דרבן את החברים, אבל זה לא הספיק/GettyImages, Ian MacNicol

קפטן הנבחרת ביברס נאתכו אמר: "יש שחקנים יותר גדולים מאיתנו שלא קיבלו את הצ'אנס הזה, זה משהו של פעם בחיים. אנחנו הולכים לעשות היסטוריה, יש לנו שני משחקים. אין לחץ. לחץ זה כשההורים שלך או הילד שלך בבית חולים, פה אין לחץ. פה אנחנו באים בכל הלב ליהנות, אנחנו מנצחים במשחקים האלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully