וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איל ברקוביץ': "אעמיד את עצמי לבחירה לתפקיד המאמן הלאומי הבא"

אחרי דבריה של מירי רגב, שחקן העבר הודה: "כולם יודעים שזה התפקיד שאני הכי רוצה. ברגע שמשרת המאמן תתפנה אני אהיה שם". גם חילי טרופר שר הספורט ענה: "הפוליטיקה תישאר בצד, מאמן לאומי ימונה משיקול מקצועי בלבד"

מירי רגב ואייל ברקוביץ' מתעמתים באולפן "אופירה וברקוביץ'"/צילום מסך: קשת 12

"אעמיד את עצמי לבחירה לתפקיד המאמן הלאומי הבא", כך אמר היום (שבת) איל ברקוביץ' לוואלה! ספורט בעקבות הסערה שמתחוללת מאז אמרה אמש שרת התחבורה מירי רגב לברקוביץ' כי כל עוד הוא לא יתנצל על דבריו נגד הליכוד, היא תדאג שהוא לא יהיה מאמן נבחרת ישראל. ברקוביץ' הוסיף בשיחה עם וואלה! ספורט: "מאחל לנבחרת את כל ההצלחה, אבל ברגע שמשרת המאמן תתפנה אני אהיה שם וארצה לאמן את הנבחרת. שום דבר לא השתנה ושום דבר לא ישתנה מבחינתי ביחס לנבחרת ישראל והרצון שלי להיות המאמן הלאומי בעתיד. כולם יודעים שזה התפקיד שאני הכי רוצה".

רגב אמרה את הדברים בתוכנית "אופרה וברקוביץ'" שמשודרת בערוץ 12. במהלך הריאיון, הצליחה ח"כ רגב לעורר סערה כשאיימה על ברקוביץ', כי אם לא יתנצל על דבריו שאמר בשבוע שעבר בריאיון עם ח"כ מיקי זוהר כי הליכוד "ארגון פשיעה", הוא לעולם לא יהיה מאמן נבחרת ישראל. "כל עוד לא תתנצל בפני הליכודניקים, לעולם לא תהיה מאמן נבחרת ישראל. אני אומרת לך!", תקפה רגב.

"אני אומרת לך, בכל מקום שאני אהיה - עד שאתה לא תתנצל בפני מיליון וחצי ליכודניקים שקראת להם חברים בארגוני פשע, כמו שדודו טופז קרא לנו צ'חצ'חים, וכמו שאחרים קראו לנו מנשקי מזוזות". ברקוביץ' בתגובה, ענה לרגב: "התכוונתי רק אלייך ולכל הלהקה שלך, חבורת מלוקקים. זה את והלהקה שלך. לא קשור כלום לבוחרים".

מירי רגב אייל ברקוביץ' אופירה וברקוביץ' וברקוביץ וברקו. קשת 12, צילום מסך
רוצה לאמן את הנבחרת. ברקוביץ׳ עם רגב/צילום מסך, קשת 12

מאוחר יותר עם צאת שבת חילי טרופר שר הספורט הגיב גם הוא לדברים שאמרה רגב ואמר: "משרד הספורט תחתיי יתנהל באופן ממלכתי וענייני. הפוליטיקאים והפוליטיקה ישארו בצד ומאמן לאומי לנבחרת ישראל ימונה בצורה מקצועית בלבד. שווה לחזור על מה שאמור להיות בסיסי: עמדה פוליטית מסוימת לא צריכה להיות קשורה לתפקיד מאמן הנבחרת. אני מציע לכולם להימנע מכל אמירה שמנסה להתערב בהליך בחירה לתפקיד מקצועי בתחום בספורט."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully