וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התכונן אליו במיוחד: שוער סקוטלנד "ידע בדיוק לאן ערן זהבי יבעט את הפנדל"

בסקוטלנד ממשיכים להלל את דייויד מרשל שעצר את כוכב הנבחרת וטוענים: הוא למד אותו במשך שעות. סטיב קלארק: "מאמן השוערים צעק לו לאיזה צד לקפוץ"

צפו בערן זהבי נואם לשחקני הנבחרת לפני סקוטלנד/ההתאחדות לכדורגל

למרות שסקוטלנד וישראל יערכו הערב (ראשון) משחקים בליגת האומות, שתי הנבחרות מתקשות להירגע מהדרמה בחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו, שהסתיים כזכור בניצחון סקוטי בדו קרב פנדלים.

הגיבור המפתיע של סקוטלנד בימים האחרונים הוא השוער דייויד מרשל, שהעצירה שלו לבעיטה של ערן זהבי הכריעה את הדו קרב מ-11 מטר לטובת הסקוטים. בסקוטלנד טוענים שהעצירה של מרשל הגיעה בזכות עבודת הכנה מאומצת שלו עם מאמן השוערים סטיבי וודס.

"הם התכוננו לאפשרות של פנדלים מראש, ונערכו לכך במשך שעות. מרשל ידע היטב לאן כל אחד מהשחקנים הבולטים של ישראל בועט בדרך כלל. הוא התמקד באופן מיוחד בזהבי, הכוכב הגדול של ישראל", ציינו באתרים הסקוטים, "ולכן כשזהבי ניגש לבעוט, הוא ידע בדיוק לאן הכדור יילך. הוא ניחש שזהבי יבעט בחצי גובה לצד ימין שלו, כי זה מה שהוא עושה בדרך כלל".

ערן זהבי נבחרת ישראל. שלומי גבאי
גם בסקוטלנד עדיין לא נרגעו. זהבי באימון הנבחרת אמש/שלומי גבאי

אמש לקראת המשחק של סקוטלנד נגד סלובקיה, שיבח המאמן סטיב קלארק את מאמן השוערים סטיבי וודס. "הוא עשה את שיעורי הבית שלו. לא יודע אם מישהו שם לב לזה, אבל רגע לפני הפנדל של זהבי, וודסי צעק למרשל לאן לקפוץ. וברגע שדייויד עצר את הפנדל של זהבי, שהוא אחד הבאנקרים של ישראל, זה שינה את כל דו קרב הפנדלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully