וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירי רגב: "אין לי השפעה על מינוי מאמן הנבחרת, אבל איל ברקוביץ' לא ראוי"

שרת התחבורה המשיכה בקו שלה נגד שחקן העבר בריאיון ל"תכנית חיסכון" בקשת 12: "אני לא רוצה לראות את ברקו כמאמן הנבחרת. יש גורמים מקצועיים שמחליטים, אבל אמשיך להגיד את דעתי"

מירי רגב ואייל ברקוביץ' מתעמתים באולפן "אופירה וברקוביץ'"/צילום מסך: קשת 12

מלחמת מירי רגב באיל ברקוביץ' נמשכת. שרת התחבורה הגיעה הערב (ראשון) לאולפן של "תכנית חיסכון" בקשת 12 והתייחסה אצל קרן מרציאנו לסערת הימים האחרונים.

שרת התחבורה, מירי רגב במהלך סיור בשדה התעופה בן גוריון 13 באוגוסט 2020. ראובן קסטרו
"אני לא אחראית על הספורט". מירי רגב/ראובן קסטרו

"אני חושבת שאדם שקורא למיליון וחצי ליכודניקים 'ארגון פשע' ולא מוכן להתנצל, לא יכול להיות מאמן נבחרת", חזרה רגב על עמדתה. "אין לי השפעה באמת על מאמן נבחרת, בסוף יש גורמים מקצועיים שמחליטים. אבל אני רוצה להדהד את זה, בדיוק כמו שהוא מכפיש מיליון וחצי מצביעים. אין לי שום ניגודי עניינים, אני לא אחראית על הספורט ולא על מינוי מאמן כזה או אחר. את עמדתי אגיד בכל מקום. אני לא רוצה לראות את ברקו כמאמן נבחרת, אני אגיד את דעתי. באופן ערכי הוא לא ראוי להיות מאמן לאומי. מאמן לאומי צריך לבוא עם ערכים. הוא לא יכול להוות דוגמה".

רגב המשיכה: "לא רק שהוא לא התנצל, הוא עשה יותר גרוע. אתם מגנים על אדם שדיבר בבוטות. הוא אומר שלא התכוון? אז הוא אומר, שיוציא התנצלות פשוטה, שיגיד שהתכוון לאנשים מסוימים ולא לכלל הליכודניקים. אני כשרה אומרת חד וחלק שאני לא רוצה לראות אותו כמאמן מבחינה מוסרית וערכית. אני לא יכולה לקבוע בנושא ואין לי ניגודי עניינים".

בהמשך לפנייתה של שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, ח"כ תא"ל מיל' מירי רגב לתנועת "הליכוד", שיגר הערב היועמ"ש של תנועת הליכוד עו"ד אבי הלוי מכתב תלונה רשמי לרשות השניה לטלוויזיה ורדיו, בגין "הסתה של מר איל ברקוביץ נגד מצביעי הליכוד".

אופירה וברקוביץ' אייל איל ברקוביץ'. קשת 12, צילום מסך
איל ברקוביץ'/צילום מסך, קשת 12

הבוקר הצטרף למתקפה על כדורגלן העבר יו"ר הקואליציה, חבר הכנסת מיקי זוהר, שהתראיין לרדיו "גלי ישראל" והצדיק את דברי מירי רגב. "ברקו עושה הכול כדי לטרפד את המשך הקואליציה שלנו - למה שלא נטרפד לו את מינוי המאמן?", אמר זוהר. "לכל אחד יש את המהלכים שלו, גם לנו יש את המהלכים שלנו לפגוע לו בניסיון להיות מאמן ישראל. בסוף מאמן לאומי צריך לאמן לא רק את השמאל".

אתמול ברקוביץ' התייחס בוואלה! ספורט להתבטאות של רגב, והבטיח להעמיד את עצמו לבחירה לתפקיד המאמן הלאומי הבא. "מאחל לנבחרת את כל ההצלחה, אבל ברגע שמשרת המאמן תתפנה אני אהיה שם וארצה לאמן את הנבחרת. שום דבר לא השתנה ושום דבר לא ישתנה מבחינתי ביחס לנבחרת ישראל והרצון שלי להיות המאמן הלאומי בעתיד. כולם יודעים שזה התפקיד שאני הכי רוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully