וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איל ברקוביץ' לנבחרת ישראל? בהתאחדות לא פוסלים שרוטנשטיינר ימשיך

11.10.2020 / 14:45

בזמן שפסטיבל ברקוביץ' כבר בשיאו (גורם בנבחרת: "רציני להתייחס לנאמר בתוכנית טלוויזיה?"), בהתאחדות לא מוכנים לעסוק במינוי מאמן חדש עד דצמבר. האפשרות שהאוסטרי יישאר ריאלית, אבל עדיין לא ברור אם הוא ירצה להמשיך. בדבר אחד כולם בטוחים: לא יהיו הנחתות מהממשלה

צפו בערן זהבי נואם לשחקני הנבחרת לפני סקוטלנד/ההתאחדות לכדורגל

בהתאחדות לכדורגל לא יעסקו במינוי מאמן חדש לנבחרת ישראל עד חודש דצמבר. בסיכום בין יושב ראש ההתאחדות לכדורגל אורן חסון לבין המאמן הלאומי וילי רוטנשטיינר, נקבע כי בעוד כחודשיים השניים ייפגשו ויחליטו האם רוטנשטיינר ממשיך כמאמן הנבחרת לשנת 2021 אל תוך מוקדמות מונדיאל 2022 בקטאר, או שהוא מסיים את דרכו כמאמן ואולי אף בכלל בהתאחדות לכדורגל ומקבל שבע משכורות חודשיות כפיצוי בשל העובדה שיש לו חוזה עד 2022 גם כמנהל טכני.

בזמן שמתחולל פסטיבל תקשורתי סביב איל ברקוביץ' והשרה מירי רגב, בהתאחדות לכדורגל מדברים בכלל על אפשרות ריאלית שרוטנשטיינר ימשיך גם לתוך 2021. לכן השבוע הנוכחי בליגת האומות שיחל הערב (ראשון, 21:45, ספורט 5) מול צ'כיה בבית וימשיך ביום רביעי מול סלובקיה בחוץ, יהיה קריטי מאוד לסיכוייו של האוסטרי להמשיך. בהתאחדות לכדורגל מאוד מרוצים מהאופן שבו הכין רוטנשטיינר את הנבחרת למשחק מול סקוטלנד ומזכירים כי ב-120 דקות בגלזגו הנבחרת לא הפסידה. כל הגורמים בהתאחדות לכדורגל ובראשם חסון שהיה בגלזגו במלון בשבוע שעבר, מדברים בחיוב על העבודה של רוטנשטיינר לאורך כל ההכנה ומוסיפים כי מהבדיקות שלהם קיימת הערכה גדולה של השחקנים לאוסטרי.

וילי רוטנשטיינר מאמן נבחרת ישראל. Ian MacNicol, GettyImages
בנבחרת יש תמימות דעים: רוטנשטיינר הכין את הנבחרת בצורה טובה לסקוטלנד/GettyImages, Ian MacNicol

מה שיקרה באצטדיון בחיפה הערב יהיה קריטי, שכן בהתאחדות לכדורגל רוצים לראות עד כמה יכול רוטנשטיינר להרים את השחקנים אחרי מפח הנפש המנטלי ביום חמישי בגלזגו, והאם הוא יוכל לאושש אותם פיזית אחרי דו קרב של שעתיים בהמפדן פארק. אין ספק שניצחון הערב, ייתן הרבה נקודות לסיכויי רוטנשטיינר להמשיך.

אולם, גם אם בהתאחדות לכדורגל יחליטו ללכת עם רוטנשטיינר לא בטוח שהוא עצמו ירצה להמשיך. האוסטרי שומר את הקלפים צמוד לחזה ולא מגלה לאיש את התכניות שלו. בסביבתו אומרים כי הוא מספיק חכם לא להצהיר שהוא רוצה להמשיך ואז לגלות שהחליטו לזרוק אותו, ולכן הוא ימתין עד חודש דצמבר ולא ייצא בהצהרות שיכולות להביך אותו.

עוד בוואלה!

מירי רגב ומיקי זוהר ממשיכים במתקפה: "למה שלא נטרפד את מינוי איל ברקוביץ' לנבחרת?"

לכתבה המלאה
איל ברקוביץ'בעלים הפועל ראשון לציון. ברני ארדוב
עד שבאמת יעסקו בשאלת המאמן הבא, יהיו עוד חמש כותרות סביבו. ברקוביץ'/ברני ארדוב

לעניין איל ברקוביץ' ומה שקורה סביבו ביומיים האחרונים, בהתאחדות לכדורגל לא רוצים להתייחס ולא להגיב בעיקר כי קיימת עוד דרך ארוכה עד ששוב תעלה לדיון שאלת המאמן הבא. "עד שנעסוק במינוי המאמן הבא אחרי וילי, אם הוא לא ישאר בכלל, יהיו עוד חמש כותרות סביב מה שיגיד איל ברקוביץ' או סביב מה שיגידו עליו. מה יש כרגע להתייחס לאמירה כזו בכלל? זה רציני בכלל לעסוק במה שנאמר במהלך תכנית בטלוויזיה?". יחד עם זאת הבהיר היום גורם בהנהלת ההתאחדות לכדורגל כי עד כמה שידוע לו, מעולם לא הייתה הנחתה מהממשלה באשר לתפקידים בנבחרת, כך שספק רב אם זה יתחיל עכשיו במיוחד כשיש סערה תקשורתית שלמה בנושא.

בהתאחדות לכדורגל היה גם מי שהזכיר היום שברקוביץ' היה זה שהסיר את מועמדותו לאימון הנבחרת בטענה שוועדת האיתור נוטה מראש ליוסי אבוקסיס, ומאחר שבשלב הזה אין שינוי בהרכב הוועדה, ספק אם ברקוביץ' ירצה בכלל להגיש את מועמדותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully