וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איל ברקוביץ': "לא אחיה עם זה ש-11 שחקנים מהמגזר לא ישירו את ההמנון"

פרשן ערוץ הספורט התייחס לאחר המשחק אמש לאפשרות שבנבחרת יהיו 11 שחקנים מהמגזר הערבי ואמר לשגיא כהן: "אתה תחיה עם זה, אני לא"

מירי רגב ואייל ברקוביץ' מתעמתים באולפן "אופירה וברקוביץ'"/צילום מסך: קשת 12

איל ברקוביץ' נמצא בעין הסערה מאז שמירי רגב התארחה בתוכנית שלו עם אופירה אסיייג בערוץ 12 והבהירה שהיא "תדאג שהוא לא יאמן את נבחרת ישראל". ברקוביץ' זכה לתמיכה ציבורית וגיבוי גם מצד פוליטיקאים כמו חילי טרופר שר הספורט. אלא שאמש (ראשון) ברקוביץ', ששימש כפרשן ערוץ הספורט וניתח את ההפסד של נבחרת ישראל, סיפק התבטאות בעייתית שעלולה לפגוע בו בהמשך.

אופירה וברקוביץ' אייל איל ברקוביץ'. קשת 12, צילום מסך
התבטאות בעייתית. איל ברקוביץ'/צילום מסך, קשת 12

ברקוביץ' דיבר על סוגיית ההמנון והשחקנים הערבים בנבחרת ואמר: "מה יקרה אם מחר יהיו 11 שחקנים מהמגזר בהרכב ואף אחד לא ישיר את ההמנון?". שגיא כהן הפרשן השני הגיב שהוא יחיה עם זה, אבל ברקוביץ' הגיב: "אני לא אחיה עם זה מצטער. אתה תחיה עם זה ואני לא".

ברקוביץ', שביברס נאתכו כבר הצהיר שלא היה מוכן לשחק בנבחרת אם ברקוביץ' היה מאמן, אמר: "לי לא עושים תנאים. אין לי בעיה שלא ישיר, אבל שלא יהיה קפטן. הוא לא יכול לשים סמל, ולא לשיר את ההמנון. שחקנים צריכים לשיר את ההמנון, בשביל שיראו כולם שאנחנו גאים בו. מי שלא שר, לא גאה בו. קפטן צריך לשיר את ההמנון. לא אתנצל על זה. לא אאבד את העקרונות שלי בשביל להיות מאמן נבחרת". על הפרשה עם מירי רגב: "מובן מאליו שפוליטיקה לא צריכה להיות בספורט, אבל כולם יודעים שהכל פה זה פוליטיקה".

כזכור, ביום שבת ברקוביץ' התייחס בוואלה! ספורט להתבטאות של רגב, והבטיח להעמיד את עצמו לבחירה לתפקיד המאמן הלאומי הבא. "מאחל לנבחרת את כל ההצלחה, אבל ברגע שמשרת המאמן תתפנה אני אהיה שם וארצה לאמן את הנבחרת. שום דבר לא השתנה ושום דבר לא ישתנה מבחינתי ביחס לנבחרת ישראל והרצון שלי להיות המאמן הלאומי בעתיד. כולם יודעים שזה התפקיד שאני הכי רוצה".

ההתבטאות של ברקוביץ'

גם שר הספורט חילי טרופר התערב לטובת ברקוביץ' והבהיר ש"פוליטיקאים לא יקבעו מי יאמן את הנבחרת". האם ההתבטאות הזו תעמוד לרעתו? עוד נראה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully