וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלחמיד יפתח כמגן שמאלי, ביטון, טיבי וייני במרכז ההגנה

8.10.2020 / 17:03

רוטנשטיינר החליט להסיט את הבלם שמאלה במשחק המכריע של ישראל בסקוטלנד (21:45, ערוץ 12). מקברני ודייקס בחוד הסקוטי

מנור סולומון מדבר לקראת המשחק מול נבחרת סקוטלנד/ההתאחדות לכדורגל

נבחרת ישראל תעלה הערב (חמישי, 21:45, ערוץ 12) למשחק גורלי, כשתתארח בסקוטלנד במסגרת פלייאוף ההעפלה ליורו 2021. אנחנו נלווה אתכם עם עדכונים שוטפים עד שריקת הפתיחה.

20:27: כתב "סקיי ספורטס", צ'ארלס פטרסון, בדיווח שלו: "זה משחק עצום לכל המדינה, כנראה החשוב ביותר של סקוטלנד מאז 2007. דור שלם של אוהדים לא ראה את הנבחרת שלו מגיעה לטורניר גדול ועכשיו סקוטלנד הכי קרובה מאז 2007, כשהיה נאבקה ראש בראש עם איטליה וצרפת".

עוד בוואלה!

כיאל: "הסיכויים שווים", איינבינדר: "יש אווירה טובה וזה הבסיס לתוצאות טובות"

לכתבה המלאה
הרכב נבחרת ישראל למשחק נגד סקוטלנד. אתר רשמי ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
ה-11 של רוטנשטיינר/אתר רשמי, אתר רשמי ההתאחדות לכדורגל

20:17: נבחרת סקוטלנד פרסמה את ההרכב: דייויד מרשל, סטיבן אודונל, סקוט מקטומיניי, דקלן גלאכר, ליאם קופר, אנדי רוברטסון, ריאן ג'ק, ג'ון מקגין, קאלום מקגרגור, אולי מקברני, לינדון דייקס.

20:07: אחרי התלבטות ארוכה שגלשה ממש עד שעות בודדות לפני שריקת הפתיחה, מאמן נבחרת ישראל, וילי רוטנשטיינר החליט שחאתם עבד אלחמיד יפתח כמגן שמאלי. שרן ייני, ניר ביטון ואיתן טיבי ירכיבו את שלישיית הבלמים, בעוד ג'ואל אבו חנא וסאן מנחם יתחילו על הספסל. הרכב נבחרת ישראל: אופיר מרציאנו, אלי דסה, איתן טיבי, ניר ביטון, שרן ייני, חאתם עבד אלחמיד, ביברס נאתכו, אייל גולסה, מנור סולומון, ערן זהבי, מונס דאבור.

מאמן נבחרת ישראל, וילי רוטנשטיינר. Ian MacNicol, GettyImages
רוטנשטיינר מוכן/GettyImages, Ian MacNicol

19:27: בסקוטלנד הודיעו שהפאבים יישארו פתוחים עד אחרי השעה 22:00 אם המשחק יגרר לפנדלים. מאז התפרצות הקורונה שעות פתיחת מקומות הבילוי התקצרו וכרגע 22:00 זו שעת הסגירה. הערב בסקוטלנד ימתחו מעט את הגבול.

18:44: רגע לפני תחילת האסיפה המקצועית והיציאה למשחק, פנה יו"ר ההתאחדות לכדורגל, אורן חסון, אל שחקני הנבחרת והצוות המקצועי: "אני רואה את הרצינות והמחויבות שלכם לאורך כל הדרך, גאה בכם, בצוות המקצועי, בכל מי שהגיע לכאן ונותן הכל לטובת המשימה הלאומית. אני בטוח שכולכם מבינים את חשיבות המשחק ויודעים שמדינה שלמה מחזיקה לכם אצבעות ורוצה לראות אתכם נותנים הכל ומנצחים. אין לי טיפ מקצועי לתת לכם, אלא רק להודות על ההשקעה, לומר שאני מאמין בכם בכל לבי, לאחל לכם הצלחה והנאה מהמשחק והלוואי שניפגש כאן שוב בעוד מספר שעות שמחים וגאים".

18:39: ראש שירותי הבריאות בסקוטלנד, פרופסור ג'ייסון לייץ', הבהיר שלא היה סיכוי שריאן כריסטי וקירן טירני היו משחקים אחרי ששהו לצד חולה מאומת (סטיוארט ארמסטרונג), גם אם הבדיקות שלהם שליליות: "ההנחיות לכדורגלנים לא יכולות להיות שונות מההנחיות לכל אחד אחר".

18:33: חלוץ מאת'רוול טוני וואט, שהפסיד עם קבוצתו להפועל באר שבע, אמר: "יהיה קשה. ישראל לא יריבה קלה, ולאחר מכן יהיה משחק נוסף, אבל אנחנו מסוגלים לנצח את כולן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully