וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיאל: "הסיכויים שווים", איינבינדר: "יש אווירה טובה וזה הבסיס לתוצאות טובות"

בן שהר, דן איינבינדר ובירם כיאל היו חלק בקמפיין שהוביל את נבחרת ישראל למשחק הערב מול סקוטלנד (21:45, קשת 12) ולשלושתם יש תובנות. שהר שם את מבטחו במנור סולומון ("יכול לעבור כל שחקן") ולכיאל יש מסר ברור: "אסור לספוג מוקדם"

מנור סולומון מדבר לקראת המשחק מול נבחרת סקוטלנד/ההתאחדות לכדורגל

נבחרת ישראל תתארח הערב בחצי גמר ליגת האומות מול סקוטלנד (ה', 21:45, קשת 12) במה שכבר זכה לתואר "אחד המשחקים החשובים של הנבחרת בהיסטוריה". החבורה של וילי רוטנשטיינר תפגוש נבחרת חבולה מולה ונצחון יביא לכך ש-90 דקות בלבד יפרידו בין הכחולים לבנים להעפלה היסטורית לטורניר היורו.

בעוד ששחקנים דוגמת ערן זהבי, דיא סבע ואחרים ינסו להכריע את המשחק הערב, בבית יישבו לא מעט שחקנים שהיו חלק חשוב בקמפיין המוקדמות (בליגת האומות ובטורניר המוקדמות) ויראו את המשחק הערב מהטלוויזיה. אספנו שלושה מהם כדי שיענו על ארבע שאלות זהות ויש להם לא מעט תובנות, על מה ישראל צריכה לעשות הערב, על התחושות לראות מהצד את החברים ברגע המכריע וגם הימור שלהם על התוצאה בסיום המשחק.

בירם כיאל שחקן נבחרת ישראל במשחק מול לטביה. רויטרס
לדעתו הסיכויים הם 50:50 לכל נבחרת. בירם כיאל/רויטרס

מה הסיכויים של הנבחרת הערב לנצח?

כיאל: "הסיכויים הם 50:50. סקוטלנד נבחרת חזקה אבל זה שאין קהל עוזר כמובן. גם אנחנו נבחרת טובה מאוד ויש מומנטום אצלנו לחלק הקדמי וצריך לנצל אותו. אני באמת חושב שהסיכויים הם שווים".

איינבינדר: "יש אצלנו בנבחרת לא מעט שחקנים שנמצאים בכושר אישי טוב מאוד. קשה לדבר על סיכויים כי בסופו של דבר זה משחק אחד וצריך לזכור שגם ללא קהל זה עדיין משחק ביתי של הסקוטים וזה תמיד יותר קשה. יש אווירה טובה בנבחרת וזה הבסיס לתוצאות טובות".

שהר: "הסיכוי שלנו הוא סיכוי טוב מאוד לאור מה שראיתי מהסקוטים. יש להם הרבה נקודות תורפה. אפשר לנצל את החוזקות שלנו".

שחקן נבחרת ישראל, בן שהר. ברני ארדוב
מזהה הרבה נקודות תורפה אצל הסקוטים. בן שהר/ברני ארדוב

מה נקודת המפתח הערב לנצחון?

כיאל: "אני חושב שנקודת המפתח היא משחק הגנה צפוף וחזק של כל הקבוצה. חשוב מאוד לא לספוג שער מוקדם וחשוב מאוד שכל הקבוצה תקח חלק במשחק ההגנה. יש לנו התקפה טובה ואנחנו שווים גול במשחק כזה לפחות".

איינבינדר: "מההיכרות שלי עם וילי בזמן שהייתי בנבחרת הוא יעביר לשחקנים את כל המידע שצריך וצריך לזכור שבמשחק הזה רק התוצאה חשובה".

שהר: "צריך לשחק לעומק מול הבלמים שלהם במיוחד בגלל התנועה של ערן זהבי וצריך גם כניסות לעומק של שחקנים מהקישור.חשוב גם להשתמש במנור סלומון שיכול לעבור כל שחקן הגנה".

דן איינבינדר שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
"מבאס לא להיות עם הנבחרת ברגע הזה". איינבינדר/יוסי ציפקיס

כמה אתה מאוכזב שלא תהיה שם הערב?

כיאל: "ברור שזה מבאס וכואב מאוד. הייתי חלק חשוב ועיקרי בקמפיין הזה אבל כמובן שאני מאחל לנבחרת בהצלחה ורוצה מאוד שהיא תנצח היום".

איינבינדר: "כל רגע שהייתי בנבחרת, כל זימון, כל אימון וכל משחק זה היה בשבילי הפסגה ואני מקווה שאוכל לשוב וללבוש שוב את המדים בקרוב מאוד. כרגע מבאס לא להיות ברגע הזה במיוחד שהייתי חלק מכל שלב הבתים של קמפיין המוקדמות אבל זה בהחלט מובן לי למה אני לא שם בנקודת זמן זו".

שהר: "זה מאוד מבאס. רציתי להיות שם ולעזור לנבחרת. אני חושב שיכולתי לעזור עם הניסיון והיכולת שלי אבל יש שחקני התקפה מצויינים לנבחרת ככה שאני מאחל להם המון בהצלחה".

הימור על תוצאה?

כיאל: "אני לא מהמר אף פעם על קבוצות שאני משחק בהן אבל אני חושב שיהיו הרבה שערים הערב ולא אתפלא אם יהיה 2:2 בסוף 90 דקות".

איינבינדר: "הנבחרת תקבל היום הרבה כוח מצד הקהל הגדול שישב ויצפה בה בבית בתקופת הסגר. הנבחרת תנצח 1:2".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully