וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני רוזנטל: "אנחנו מוכשרים יותר מהסקוטים. מהמר על ניצחון בפנדלים"

"רק עם השנים הבנתי לאילו מקומות הגעתי בקריירה". "אני בין הראשונים שדחפו את רונאלדו לקבוצות". "מוכן לעזור להתאחדות בלי תשלום". "לא מבין למה רפאלוב לא בסגל". לקראת המשחק הגורלי בסקוטלנד (21:45, ערוץ 12): חלוץ העבר האגדי מתארח בפודקאסט "דאבל טים"

מאזרבייג'אן ועד הפארק דה פראנס. מקריית אליעזר ועד אנפילד. בצל הסגר, והעובדה שהיציעים במגרשים ברחבי הארץ מיותמים כבר שבעה חודשים, הספורט הישראלי עומד בפני ערב מרתק בשלט רחוק: ב-20:00 תתארח מכבי תל אביב אצל צסק"א מוסקבה ביורוליג, ומיד אחר כך (ב-21:45) תוגש המנה העיקרית, כשנבחרת הכדורגל תשחק נגד סקוטלנד בחצי גמר הפלייאוף של ליגת האומות.

"דאבל טים", הפודקאסט של וואלה! ספורט, הקדים השבוע את בואו ליום חמישי לכבוד הערב הגורלי, ומארח את השגריר הוותיק של הכדורגל הישראלי בבריטניה, רוני רוזנטל. בשיחה מביתו בלונדון ניתח חלוץ העבר האגדי את יחסי הכוחות לקראת המשחק בגלזגו, וסיפר על חייו כיום ועל הזיכרונות מהעבר.

"אנחנו יותר מוכשרים מהסקוטים, ויכולים לנצח ואולי גם לעלות לטורניר גדול פעם ב-50 שנה, אבל לא עושים מה שצריך כדי לבנות נבחרת חזקה", טען רוזנטל. "אני מוכן לעזור להתאחדות, גם בלי כסף", הוסיף - והימר שהמשחק יסתיים בתיקו 1:1 ויגיע לדו קרב פנדלים, שבו הוא רואה לישראל סיכוי ממשי להשלים את העבודה.

רוני רוזנטל במדי הנבחרת. צביקה ישראלי, לע"מ, אתר רשמי
היה יכול לסייע הערב לזהבי בחוד. רוני רוזנטל במדי נבחרת ישראל/אתר רשמי, צביקה ישראלי, לע"מ

רוזנטל, שחגג השבוע את יום הולדתו ה-57, סיפר על עבודתו כיועץ למועדונים שונים בממלכה. "אני בין הראשונים שהתחילו לדחוף את כריסטיאנו רונאלדו, מירוסלאב קלוזה ואחרים לקבוצות, לפני שידעו שהם יהיו שחקנים".

הוא נזכר כי כשהגיע לליברפול, לפני עונת האליפות ב-1990, "דיברתי רק אנגלית בסיסית", והודה כי "אם היום הייתי משחק, המהירות שלי הייתה פחות משפיעה". להערכתו, השביעייה שספגה השבוע הייתה בגדר מעידה חד פעמית ו"עדיין יש לה את הסגל החזק ביותר באנגליה. גם טוטנהאם התחזק ותחזור להתמודד בין ארבע הראשונות".

רוזנטל סיפר כי "כשפרשתי, לא הייתי מסודר מספיק מבחינה כלכלית כדי לא לעבוד יותר". ואיך חייו ככדורגלן נראים במבט לאחור? "רק עם השנים אני מבין איפה הייתי". הוא מעריך מאוד את כוכב הנבחרת הנוכחי, ערן זהבי. "אם הוא היה יוצא לליגה ההולנדית, שיש בה פחות לחץ מאיטליה, הוא היה יכול להגיע לפרמיירליג", אמר, ותהה: "אני לא מבין למה ליאור רפאלוב לא בנבחרת".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

"דאבל טים", פודקאסט 7:

0:41 מספר המזל: ערן זהבי שוב מתגלגל ל-7

1:57 ערב גדול: מכבי ת"א במוסקבה, הנבחרת בגלאזגו

4:03 קומבינת הליגה הבלקנית

8:49 רוני רוזנטל בשיחה מביתו באנגליה

13:38 היועץ ש"גילה" את כריסטיאנו רונאלדו

19:32 ישראל בגלאזגו: מה צריך לעשות כדי לנצח?

29:08 מציאות הקורונה בלונדון

30:52 רוזנטל של ליברפול

33:50 איך מתרגלים לחיים בלי ההתרגשות מהמשחק?

39:42 חיפה, פריז, אנפילד: הרגעים הגדולים

43:41 לאן זהבי היה יכול להגיע באירופה?

46:42 תחזית לקראת המשחק בסקוטלנד

50:55 מודל מנור סולומון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully