וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ'לסי חזרה מ-3:0 ל-3:3 גדול מול ווסט ברומיץ'

עודכן לאחרונה: 26.9.2020 / 23:52

איזו דרמה: רובינסון כבש צמד (4 ו-25), בארטלי דחק מקרוב (28), אך מייסון מאונט (55), הדסון-אודוי (70) ואברהם (93) הצילו את הבלוז. אברטון עם פתיחת העונה הטובה ביותר שלה מזה 27 שנה

תקציר ה-2:3 הדרמטי של מנצ'סטר יונייטד על ברייטון/באדיבות ספורט 1

לאחר הדרמה הגדולה הערב (שבת) במשחק בין ברייטון למנצ'סטר יונייטד, המחזור השלישי בליגה האנגלית ממשיך. אברטון ניצחה 1:2 בחוץ את קריסטל פאלאס, בדרך לפתיחת העונה הטובה ביותר שלה מאז 1993. צ'לסי כבר פיגרה 3:0 במחצית מול ווסט ברומיץ', אך הבלוז חזרו במחצית שנייה גדולה והשוו בתוספת הזמן מרגלי טמי אברהם בדרך ל-3:3 מהנה.

שחקנה של צ'לסי טיאגו סילבה. GettyImages
עלה כקפטן להופעת הבכורה שלו בליגה, אך טעה בגדול במהלך שהוביל לשער השני של המארחת. טיאגו סילבה/GettyImages

ווסט ברומיץ' - צ'לסי 3:3

הבלוז התאוששו מההפסד הביתי המרגיז לליברפול במחזור הקודם עם שישייה לרשת של בארנסלי בגביע הליגה וקיוו להמשיך במומנטום הזה גם בליגה, אך ניצלו בעור שיניהם מהפסד בדרך ל-3:3 בחוץ מול ווסט ברומיץ'. טיאגו סילבה ערך בכורה בליגה ואף קיבל את סרט הקפטן, בעוד ווילי קבאז'רו פתח על חשבונו של קפה שהציג יכולת ירודה מול ליברפול. המארחת הכניסה את השחקנים של למפארד להלם כבר בדקה הרביעית כשקאלום רובינסון מצא את הפינה של קבאז'רו וקבע 0:1 לברומיץ'. טעות קשה על טיאגו סילבה, שאיבד לקאלום רובינסון אפשרה לחלוץ לכבוש את השני שלו במשחק. שלוש דקות לאחר מכן, והבלם קייל בארטלי דחק פנימה את השלישי של ברומיץ' לאחר כדור קרן. מדהים.

בפתיחת המחצית השנייה הרים פרנק למפארד מהספסל את ססאר אספיליקואטה וקאלום הדסון-אודוי, במהלך שהניב פירות: בדקה ה-55 בישל הספרדי למייסון מאונט את השער המצמק הראשון של הבלוז, כשהדסון-אודוי ניצל צירוף מסירות עם קאי האברץ כדי לכבוש את השני של צ'לסי. האורחת הפעילה לחץ כבד על שערה של ברומיץ', ושלוש דקות בתוך תוספת הזמן באה על שכרה כשמייסון מאונט, שספק השתלט על הכדור בידו, אך המהלך נמשך וטמי אברהם דחק פנימה את שער השוויון הדרמטי לזכות קבוצתו, שנחלצה מהפסד שני ברציפות בליגה.

הרכב צ'לסי: ווילי קבאז'רו, ריס ג'יימס, אנדראס כריסטנסן, טיאגו סילבה (אוליבייה ז'ירו, 73), מרקוס אלונסו (ססאר אספיליקואטה, 46), אנגולו קאנטה, מתאו קובאצ'יץ' (קאלום הדסון-אודוי, 46), מייסון מאונט, קאי האברץ, טמי אברהם, טימו ורנר

הרכב ווסט ברומיץ': סאם ג'ונסטון, קונור טאונסנד, דארה אושיי, קייל בארטלי, סמי אג'אי, דרנל פורלונג, גריידי דיאנגנה (מאט פיליפס, 74), רומיין סויירס, ג'ייק ליברמור, מתיאוס פריירה, קאלום רובינסון (האל רובסון-קאנו, 66).

טמי אברהם שחקן צ'לסי. רויטרס
הציל את צ'לסי מהפסד שני ברציפות בליגה. טמי אברהם/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 4: גול! ווסט ברומיץ' עולה ל-0:1: קאלום רובינסון קיבל כדור על סף הרחבה, פרץ פנימה ובבעיטה חדה מצא את הפינה של קבאז'רו.

דקה 15: מייסון מאונט שלח כדור רוחב אליו הגיע נהדר טימו ורנר, אך החלוץ הגרמני של צ'לסי נעצר במשקוף.

דקה 25: גול! ווסט ברומיץ' כבר ב-0:2: בהופעת הבכורה שלו בליגה טיאגו סילבה איבד כדור לקאלום רובינסון, שדהר לאחד על אחד מול קבאז'רו וגלגל את השני שלו במשחק.

דקה 28: גול! ווסט ברומיץ' עולה ל-0:3! כדור קרן שעלה לרחבה מצא את ראשו של דרנל פורלונג שנגח לכיוון השער, והבלם קייל בארטלי דחק את השלישי של המארחת. מדהים.

דקה 55: גול! צ'לסי מצמקת ל-3:1: מייסון מאונט בעט מחוץ לרחבה, כשסאם ג'ונסטון בין הקורות של ווסט ברומיץ' לא ראה את הכדור עד אשר נחת אצלו ברשת.

דקה 57: קאי האברץ כמעט כבש את השני של צ'לסי, אך בעיטה מתוחכמת שלו מתוך הרחבה נהדפה הצורה נהדרת על ידי ג'ונסטון.

דקה 70: גול! צ'לסי מצמקת ל-3:2: צירוף מסירות נאה בין קאי האברץ למחליף קאלום הדסון-אודוי, הסתיים באחד על אחד של האחרון מול ג'ונסטון, וחלוץ צ'לסי גלגל פנימה את השני של קבוצתו.

דקה 93: גול! צ'לסי משווה ל-3:3! כדור שהוגבה לרחבת המארחת נעצר בחזה על ידי מייסון מאונט, שספק נעזר בידו, אך המהלך נמשך ובסיומו דחק טמי אברהם פנימה את שער השוויון של האורחת!

שחקנה של אברטון חאמס רודריגס. GettyImages
פתיחת העונה הטובה ביותר של אברטון מאז 1993. חאמס רודריגס/GettyImages

קריסטל פאלאס - אברטון 2:1

הטופיז עם פתיחת עונה נהדרת והם כבר עם שלושה ניצחונות בשלושת מחזורי הפתיחה בפרמיירליג. מדובר בהתחלה הטובה ביותר של אברטון לעונה בליגה מאז 1993. המארחת קיוותה להשלים הפתעה שנייה ברציפות לאחר שבשבוע שעבר הדהימו עם 1:3 באולד טראפורד על מנצ'סטר יונייטד, אך השחקנים של קלו אנצ'לוטי גילו אופי נהדר, כשהשיבו לעצמם את היתרון לאחר שספגו שער שוויון, וידעו לשמור עליו לכל אורך המחצית השנייה. דומיניק קלברט לואין דחק פנימה את הראשון של קבוצתו ואת החמישי שלו העונה. שייקו קויאטה השווה עבור המארחת, אך רישרליסון קבע 1:2 מהנקודה הלבנה (40) בדרך לשלוש הנקודות ולעוד ניצחון.

משחק נוסף:

ברנלי - סאות'המפטון 1:0
לסאות'המפטון: דני אינגס (5)

  • עוד באותו נושא:
  • צ'לסי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully