וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדש עוקץ את ברייטון: "המטרה היא להבקיע שערים - לא לפגוע בקורה"

הכוכב הפורטוגלי של מנצ'סטר יונייטד שמח בתום ה-2:3 הסוער על ברייטון, אך יודע שהוא וחבריו חייבים להשתפר: "לא היינו אגרסיביים". טרוסאר שבור. התגובות והמספרים

תקציר ה-2:3 הדרמטי של מנצ'סטר יונייטד על ברייטון/באדיבות ספורט 1

איזו דרמה קיבלנו בפתיחת המחזור השלישי בליגה האנגלית. שחקני מנצ'סטר יונייטד כבר נראו שבורים לאחר שער השוויון של ברייטון בדקה ה-95, ויצאו להתקפה אחרונה בה כל מה שהצליחו לחלץ הייתה הצלה מהקו, אך שניות לאחר שריקת הסיום נקרא השופט כריס קאבנה ל-VAR, ראה כי שחקן המארחת ניל מופה נגע בידו ופסק על פנדל לזכות השדים האדומים אותו שלח ברונו פרננדש פנימה בדרך ל-2:3 לא מהעולם הזה.

שחקני ברייטון התקשו לשלוט ברגשותיהם בסיום המשחק, והביעו את מורת רוחם. מעבר לפנדל שנפסק לחובתם לאחר ששריקת הסיום כבר נשמעה, השחקנים של גרהאם פוטר היו טובים בהרבה מהאורחת ומצאו את הקורה של דויד דה חאה חמש פעמים במהלך ההתמודדות - ובכל זאת יצאו מנוצחים בפעם השנייה העונה בבית.

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים עם ברונו פרננדש. רויטרס
"לפעמים מה שאתה צריך זה קצת מזל". ברונו פרננדש חוגג עם חבריו/רויטרס

התגובות

שחקן הכנף של ברייטון לאנדרו טרוסאר, שפגע שלוש פעמים בקורה: "לא ייאמן מה שקרה היום. זו תחושה שאני פשוט לא יכול לתאר. היינו הקבוצה הטובה ביותר היום. הגיע לנו לצאת לפחות עם נקודה, זה חבל מאוד. תוספת הזמן שנקבעה הייתה חמש דקות אבל בסופו של דבר שוחקו שבע דקות מעבר ל-90. לפעמים זה פשוט לא היום שלך".

שחקן מנצ'סטר יונייטד ברונו פרננדש: "נתנו להם יותר מידי מרווחים היום, ולא היינו אגרסיביים מספיק. איפשרנו להם שני שערים קלים. אנחנו חייבים להיות טובים יותר. ברייטון נראתה טובה מאוד, אבל יכול להיות שזה בגלל שאנחנו לא היינו מספיק אגרסיביים כמו שאנחנו רוצים להיות. אנחנו צריכים להשתלט יותר על הכדור, ללחוץ טוב יותר, לאבד פחות. אולי הגיע להם יותר, אבל המטרה במשחק היא להבקיע שערים - לא לפגוע בקורה. לפעמים מה שאתה צריך זה קצת מזל".

עוד בוואלה! ספורט

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד ניצחה 2:3 בברייטון עם פנדל אחרי שריקת הסיום

לכתבה המלאה
שחקני ברייטון כועסים על ההחלטה להעניק פנדל למנצ'סטר יונייטד. רויטרס
"זו תחושה שאני פשוט לא יכול לתאר". שחקני ברייטון זועמים על השופט/רויטרס

מאמן השדים האדומים אולה גונאר סולשיאר נשם לרווחה בסיום: "יצאנו בזול. הגיעה לנו אולי נקודה אחת, לא יותר - אבל בזכות האופי שלנו הניצחון הזה הגיע לנו. בעונה הקודמת סיימנו יותר מידי פעמים בתיקו, כך שהניצחון הזה הוא פלוס רציני עבורינו". המאמן הנורבגי גם חלק מחמאות ליריבה: "ברייטון היא יריבה שקשה לשחק נגדה. לא הייתנו לנו היום את החדות, אבל נגיע לשם. יש לנו עוד הרבה על מה לעבוד".

מאמן ברייטון גרהאם פוטר: "ההופעה שלנו היום הייתה מדהימה. אני כל כך גאה בשחקנים שלי. ההפסד היום כואב מאוד, וזה עוד בלשון המעטה. לפעמים החיים לא הוגנים, וכרגע זה מרגיש בדיוק כך. כל הדברים הקטנים הלכו נגדינו, ובכל זאת נראינו טוב מאוד במשך 90 הדקות, ואת זה צריך לקחת הלאה. התפתחנו כקבוצה. אני לא יודע מה הייתה סטטיסטיקת הבעיטות לשער, אבל היינו דומיננטים היום. הגיע לנו לצאת עם משהו מהמשחק הזה".

מאמן מנצ'סטר יונייטד אולה גונאר סולשיאר עם עוזרו מייקל קאריק. רויטרס
"יצאנו בזול". סולשיאר/רויטרס

המספרים

* דויד דה חאה הצליח להדוף שני פנדלים בלבד מתוך ה-29 שנבעטו מולו. מדובר ב-6.9 אחוזי הצלחה של השוער הספרדי. מתוך 30 השוערים שעמדו מול לפחות 25 בעיטות מהנקודה, רק פול רובינסון מחזיק באחוזי הצלחה נמוכים יותר (6.1 אחוזים).

* מאז הופעת הבכורה שלו בפרמיירליג באוגוסט 2017, כבש שחקנה של ברייטון לואיס דאנק חמישה שערים עצמיים.

* מאז שהצטרף לקבוצה של אולה גונאר סולשיאר באמצע העונה שעברה היה מעורב ברונו פרננדש ב-16 שערים עבור קבוצתו (8 שערים שכבש ו-8בישולים).

* ברייטון פגעה במהלך המשחק חמש פעמים בקורה או במשקוף השער של דויד דה חאה. מדובר בכמות הגדולה ביותר שקבוצה פגשה את מסגרת השער מאז שנתון זה החל להימדד ב-2003/4.

* לאנדרו טרוסאר נעצר שלוש פעמים בקורה. הבלגי של ברייטון הוא הראשון שעושה זאת מאז אוקטובר 2006, אז היה זה כריסטיאנו רונאלדו במדי מנצ'סטר יונייטד מול ניוקאסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully