וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: צמד לאנסו פאטי ב-0:4 של ברצלונה, צמד ללואיס סוארס ב-1:6 של אתלטיקו מדריד

פתיחת עונה מושלמת לקומאן: ילד הפלא כיכב מול ויאריאל (15, 19), מסי הוסיף בפנדל (35) וטורס חתם את הבליץ בשער עצמי (45). האורוגוואי קם מהספסל בדקה ה-70 והוסיף גם בישול מול גרנאדה, משחק מצוין גם לז'ואאו פליקס

לואיס סוארס בוכה במסע"ת הפרידה שלו מברצלונה/חשבון הטוויטר של ברצלונה

בצל הפרידה האמוציונלית של לואיס סוארס, ברצלונה פתחה הערב (ראשון) את העונה שלה באופן רשמי, עם 0:4 משכנע על ויאריאל. עוד במחזור השלישי: סוארס עצמו ערך בכורה חלומית ב-1:6 הקליל של אתלטיקו מדריד על גרנאדה, סביליה רשמה 1:3 על קאדיז ושון וייסמן לא התלבש ב-1:1 של ויאדוליד מול סלטה ויגו.

שחקן ברצלונה אנסו פאטי. רויטרס
כוכב אמיתי. פאטי/רויטרס

ברצלונה - ויאריאל 0:4

בדיוק על פתיחת עונה כזו חלמו בקאמפ נואו. מספר ימים לאחר שקיבל את חוזה הבוגרים הראשון שלו, הראה אנסו פאטי בדיוק כמה כישרון יש בו וקבע 0:1 בדקה ה-15, כשהמשיך פנימה בנגיעה אחת כדור רוחב של ג'ורדי אלבה. רבע דקות חלפו וילד הפלא השלים צמד, הפעם אחרי בישול יפה של פיליפה קוטיניו. הבליץ של ברצלונה נמשך, ליאונל מסי קבע 0:3 מהנקודה הלבנה בדקה ה-35 לאחר שפאטי הוכשל ברחבה, ועשר דקות לאחר מכן דחק פאו פרנסיסקו טורס לשערו הוא וקבע, לצערו, את תוצאת הסיום.

במחצית השנייה הורידו שחקניו של רונאלד קומאן את הרגל מהגז, אולם המאמן ההולנדי יכול להיות מרוצה מאוד מהבכורה הרשמית שלו. בדקה ה-77 עלו מהספסל מיראלם פיאניץ' וטרינקאו, להופעות בכורה רשמיות. ויאריאל, מנגד, ממשיכה בשלה: את הנקודה האחרונה בקאמפ נואו הוציאה אי שם בינואר 2010.

עוד בוואלה!

לואיס סוארס: "לא היה צריך לשכנע אותי להגיע לאתלטיקו מדריד"

לכתבה המלאה

אתלטיקו מדריד - גרנאדה 1:6

כמו ברצלונה, גם הקולצ'נרוס פתחו את העונה שלהם רק במחזור השלישי - ופתחו אותה באופן מושלם, דווקא מול יריבה שניצחה את כל משחקיה עד כה העונה בליגה ובאירופה. הסיפור הגדול היה לואיס סוארס כמובן, שקם מהספסל בדקה ה-70 ובחלוף שלוש דקות בישל למרכוס יורנטה את ה-0:4 של אתלטיקו. בדקה ה-86 מצא סוארס גם את הרשת בפעם הראשונה במדי קבוצתו החדשה, עם נגיחה אלכסונית נאה, וארבע דקות בתוך תוספת הזמן הפך בכורה מוצלחת לחלומי, כשהשלים צמד. דייגו קוסטה, שפינה את מקומו לאורוגוואי, כבש ראשון בדקה התשיעית, וגם החמצת הפנדל של סאול (16) לא הפריעה לקולצ'ונרוס. אנחל קוראה הכפיל מבישול יפה של ז'ואאו פליקס (47), שכבש בעצמו את השלישי (65). חורחה מולינה רק צימר (87).

שחקני אתלטיקו מדריד לואיס סוארס, מרכוס יורנטה. רויטרס
איזו בכורה. סוארס חוגג עם יורנטה/רויטרס

משחקים נוספים

קאדיז - סביליה 3:1
לקאדיז: סאלבי (48), לסביליה: לוק דה יונג (65), מוניר (90), איבן ראקיטיץ' (90)

ויאדוליד - סלטה ויגו 1:1
לוויאדוליד: סרג'י גווארדיולה (66), לסלטה: יאגו אספס (44)

אוסאסונה - לבנטה 3:1
לאוסאסונה: רוברטו טורס (38), ללבנטה: מלרו (41), רוג'ר מארטי (77), מוראלס (81)

אייבר - אתלטיק בילבאו 2:1
לאייבר: קיקה (48), לבילבאו: אונאי לופס (40, 87)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully