וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס סוארס: "לא היה צריך לשכנע אותי להגיע לאתלטיקו מדריד"

החלוץ על המעבר מברצלונה: "שמח שבקרוב אחווה את הנחישות של הקבוצה מקרוב. הייתי באייאקס, ליברפול וברצלונה, ואני בטוח שאדע להתאים את עצמי גם לאתלטיקו"

לואיס סוארס מתאמן לראשונה עם אתלטיקו מדריד/מתוך הטוויטר של אתלטיקו מדריד

ביום חמישי האחרון, אחרי לא מעט שמועות ודיווחים, החלוץ האורוגוואי לואיס סוארס חתם רשמית בקבוצתו החדשה אתלטיקו מדריד, אחרי שש עונות בברצלונה. אמש (שישי), אחרי שחתם על חוזהו באופן רשמי, הוא דיבר על המעבר באתר הרשמי של הקבוצה.

"לא היה צריך לשכנע אותי להגיע לכאן", אמר סוארס. "מדובר באחד המועדונים הגדולים בעולם וזה הספיק עבורי. יש לאתלטיקו מסורת אדירה, שחקנים מצוינים, קהל משובח ואני אוהב את זה שהקבוצה נלחמת על כל התארים. גם המאמן מוסיף לכך כמובן. גם כשחקן ברצלונה הייתי צופה באתלטיקו מהצד ומתרשם מהנחישות ומהמוטיבציה שלה. אני שמח שבקרוב ארגיש את זה בעצמי".

"ברור שהעובדה שצ'ולו מאמן את אתלטיקו היא פלוס גדול", הוסיף החלוץ. "הוא מלא באמוציות ובידע, הוא מאמן נהדר. אני בכל אופן, הגעתי לכאן כדי לעזור לקבוצה להתמודד על כל התארים ולהיות חלק מהפרויקט הנהדר הזה. אני לא מאמין שסגנון המשחק של הקבוצה ישתנה בגללי; שחקן לא משנה סגנון של קבוצה, אלא מתאים את עצמו אליה וזה מה שאעשה. הייתי באייאקס, ליברפול וברצלונה - כולן קבוצות שונות ואני בטוח שאתאים את עצמי גם לאתלטיקו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully