וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מנצ'סטר יונייטד ניצחה 2:3 בברייטון עם פנדל אחרי שריקת הסיום

עודכן לאחרונה: 26.9.2020 / 18:51

דרמת VAR יוצאת דופן העניקה לשדים האדומים ניצחון בכורה: השופט כבר שרק לסיום, אבל אז זוהתה נגיעת יד של מופה ברחבה, המשחק חודש ופרננדש הכריע בפנדל (100). לשחפים הגיעה לפחות נקודה אחרי משחק מצוין וחמש קורות

תקציר ה-2:3 הדרמטי של מנצ'סטר יונייטד על ברייטון/באדיבות ספורט 1

דרמה נדירה פתחה היום (שבת) את המחזור השלישי באנגליה, כאשר מנצ'סטר יונייטד השיגה ניצחון בכורה עם פנדל אחרי שריקת הסיום שקבע 2:3 בחוץ על ברייטון.

שחקני ברייטון כועסים על ההחלטה להעניק פנדל למנצ'סטר יונייטד. רויטרס
איזה רגע. השופט כריס קבאנה מצביע על הנקודה הלבנה אחרי שכבר שרק לסיום/רויטרס

ברייטון - מנצ'סטר יונייטד 3:2

0 מ-6 היה מאזן הולם לפתיחת העונה הזו של השדים האדומים, אבל מסגרת השער של דויד דה חאה עבדה שעות נוספות ואז הגיע רגע VAR יוצא דופן שהעניק למנצ'סטר יונייטד ניצחון בכורה. ברייטון הייתה עדיפה בכל פרמטר (8:16 באיומים על השער, 1:7 בקרנות, 47:53 באחוזי החזקה בכדור) ובכל זאת רשמה הפסד שני משלושה משחקים.

המארחת הובילה בצדק מפאננקה של ניל מופה בדקה ה-40 אחרי שברונו פרננדש גרם לפנדל, אבל לואיס דאנק כבש שער עצמי אחרי שלוש דקות, מרכוס רשפורד הפך במבצע אישי (55) והקורות עמדו בדרכה חמש פעמים. סולי מארץ' השווה בדקה ה-95 ונראה היה כי השחפים לפחות יזכו בנקודה, אלא שבהתקפה האחרונה הגיעה נגיעת היד של מופה אחרי נגיחה של הארי מגווייר. השופט כריס קבאנה שרק לסיום, אבל קיבל איתות משופטי ה-VAR שראו את היד. המשחק חודש ופרננדש דייק בדקה ה-100 וסידר לאולה גונאר סולשיאר שלוש נקודות שלא הגיעו לו.

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים עם ברונו פרננדש. רויטרס
הכריע בדקה ה-100. ברונו פרננדש/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 9: כמה קרוב לשער הראשון של ברייטון. לאנדרו טרוסאר קיבל כדור על סף הרחבה, העביר לרגל שמאל ובעט חזק. למזלו של דויד דה חאה, הקורה הייתה שם לעזרתו.

דקה 21: שוב הבלגי שחרר את עצמו במהירות לבעיטה בשמאל שכבר הכניעה את דה חאה, אבל הכדור נגע קלות בקורה ויצא החוצה. חוסר מזל לטרוסאר.

דקה 30: עוד קורה של המארחת. הפעם ניל מופה הרים מימין והבלם אדם וובסטר נגח כדור קשתי שפגש את המשקוף.

דקה 33: התקפה יפה של מנצ'סטר יונייטד, בסיומה מייסון גרינווד מצא את הרשת, אבל המבשל אנתוני מרסיאל היה בנבדל ברור.

דקה 40: גול! ברונו פרננדש הכשיל ברחבה את טאריק לאמפטיי, גם ה-VAR לא שינה את החלטת השופט ומופה שלח פאננקה נפלאה אל הרשת. 0:1 מוצדק לברייטון.

דקה 43: גול! טרוסאר גרם לכדור חופשי ליד הרחבה, פרננדש הרים מצד שמאל, נמניה מאטיץ' הסיט והבלם הארי מגווייר המשיך מקרוב. לאחר הילוכים חוזרים התברר כי לואיס דאנק הסיט אל הרשת וזה שער עצמי. בכל מקרה, מנצ'סטר יונייטד השוותה ל-1:1.

דויד דה חאה שוער מנצ'סטר יונייטד נעזר במשקוף. רויטרס
הרבה מזל. דויד דה חאה/רויטרס

דקה 47: פול פוגבה כבר קיבל צהוב אחרי עבירה ברחבה על ארון קונולי, אבל השופט כריס קבאנה נקרא על ידי שופטי ה-VAR ולאחר צפייה באירוע ביטל את הפנדל.

דקה 52: מנצ'סטר יונייטד כבר חגגה מהפך אחרי שער של מרכוס רשפורד מבישול של גרינווד, אבל עוזרת השופט הניפה דגל לנבדל וה-VAR אישר את החלטתה. עדיין 1:1.

דקה 55: גול! הפעם אף אחד לא לקח לרשפורד את השער. החלוץ זרק פעמיים את בן וייט, הטעה גם את דאנק ובעט פנימה. 1:2 למנצ'סטר יונייטד.

דקה 60: קורה רביעית של ברייטון במשחק. הפעם סולי מארץ' נותר חופשי בצד שמאל ובעט כדור שהכניע את דה חאה, פגע בעמוד והתגלג לרוחב קו השער.

דקה 76: מה יהיה עם הקורות של ברייטון? טרוסאר המתוסכל ניסה להפציץ מכל הלב, ואחרי שתי הקורות הפעם היה זה המשקוף שעמד בדרכו. פעם חמישית שהמארחת נעצרת במסגרת השער.

דקה 93: הפעם דה חאה היה שם בעצמו ועצר עם הברכיים את טרוסאר שלא האמין עד כמה הוא חופשי בתיבת החמש. עוד החמצה גדולה של ברייטון.

דקה 95: גול! זה היה צריך להגיע. מארץ' נותר חופשי, ולא בפעם הראשונה, כדי לנגוח משלושה מטרים אל הרשת אחרי כדור רוחב מצד ימין של המחליף האיראני אלירזה ג'הנבאחש. ברייטון עם 2:2 מוצדק.

דקה 100: גול! איזו דרמה. השופט קבאנה כבר שרק לסיום אחרי ניסיון נגיחה של מגווייר שהורחק מהקו, אבל ב-VAR זיהו נכון נגיעת יד של מופה שקפץ לעברו. לשופט לא נותרה ברירה אלא להחזיר את השחקנים למגרש ולהצביע על הנקודה הלבנה. פרננדש כבש בקור רוח וזה 2:3 סופר-דרמטי למנצ'סטר יונייטד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully