וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוארס נפרד בדמעות מברצלונה: "המועדון רצה שינוי, קומאן לא בנה עליי"

האורוגוואי פרץ בבכי במסע"ת וירה: "כשאתה מגיע לברצלונה אומרים לך להיות זהיר עם מסי, אבל הרבה דברים מומצאים. רציתי להוכיח שאני עדיין יכול לשחק ברמה הכי גבוהה. עוד לא עיכלתי שאשחק מול בארסה"

לואיס סוארס עוזב את ברצלונה בדמעות/מתוך טוויטר

לואיס סוארס ערך היום (חמישי) מסע"ת אחרונה שבה הוא נפרד מברצלונה אחרי שש שנים. הנשיא המושמץ ברתומאו פתח בדברים ולאחר מכן סוארס הנרגש קיבל את רשות הדיבור.

"אני מודה לכל האוהדים שתמכו בי במהלך הקריירה שלי כאן, אני ממש גאה במה שעשיתי בברצלונה", אמר סוארס, קשה מאוד לעזוב. אני עוזב פה הרבה חברים. אני לא רק שחקן שעוזב, אלא בנאדם עם רגשות".

סוארס שהיה נרגש מאוד, בכה בזמן המסע"ת שלו והוסיף: "אני מודע לכך שאנחנו בסוף עידן ותקופה שאני צריך להיות גאה בה. זה היה חלום להגיע לכאן, לא האמנתי שתהיה לי סטטיסטיקה כזו. אני יכול לעזוב עם ראש מורם ומסופק אחרי שש שנים".

לואיס סוארס. צילום מסך, צילום מסך
לואיס סוארס נפרד בדמעות/צילום מסך, צילום מסך

על היחסים שלו עם מסי: "מסי? כולם יודעים איזה יחסים יש לנו. כשאתה מגיע לברצלונה אומרים לך שאתה צריך להיות זהיר עם ליאו, הוא שונה. אבל הרבה דברים מומצאים".

על הסיבה לעזיבה שלו:"המועדון היה צריך שינוי והמאמן לא בנה עליי. רציתי להראות שאני יכול עדיין לשחק ברמה הכי גבוהה".

על המעבר לאתלטיקו מדריד: "אני מצטרף לאתלטיקו עם הרבה התרגשות, אבל עדיין לא חשבתי על איך זה יהיה לשחק נגד ברצלונה. אני עדיין לא ממש עיכלתי את זה. דיברתי עם גריזמן וגודין ששיחקו שם. מסי יודע מה אני חושב. אנחנו מבוגרים מספיק כדי לתת אחד לשני עצות. ליאו מרגיש מוזר כי אני עובר ליריבה ישירה של בארסה, אבל שום דבר לא השתנה במערכת היחסים שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully