וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אדיוס קילר": בקטלוניה נפרדים מלואיס סוארס, במדריד עוקצים

הסקורר האורוגוואי עזב לאתלטיקו מדריד אחרי שהפך לכובש השלישי בתולדות בארסה ולפרטנר המושלם של מסי, שעלול להיות הבא בתור. כל המספרים

לואיס סוארס עוזב את ברצלונה בדמעות/מתוך טוויטר

באישון לילה הודיעה אמש (רביעי) ברצלונה שלואיס סוארס, אחד מגדולי חלוציה בכל הזמנים עובר לאתלטיקו מדריד אחרי שש שנים מופלאות בקאמפ נואו. סוארס יכנס ב-13:00 מסיבת עיתונאים שבה הוא יישא דברים אחרונים, ויש גורמים בבארסה שמקווים שהחלוץ יפתח וידבר נגד ברתומאו כפי שעשה מסי לפניו.

"אדיוס קילר", כך נכתב בשער של "אל מונדו דפורטיבו" הקטלאני וב"מארקה" המדרידאי פסקו שמדובר ב-9 הכי טוב בתולדות בארסה ותוהים כיצד הוא עזב ליריבה הישירה של הקבוצה בליגה. והאמת? על פי המספרים של האורוגוואי הקביעה הזו לא ממש מופרכת.

שחקן ברצלונה ליאונל מסי עם לואיס סוארס. AP
מסי בטוח יתגעגע אליו. סוארס/AP

סוארס שיחק בסך הכול 283 משחקים במדי הבלאוגרנה וכבש 198 שערים אליהם הוסיף 109 בישולים. מעבר להיותו סקורר גדול, סוארס גם ירש את דני אלבס כמבשל הכי גדול למסי, כאשר 47 מהשערים של הארגנטינאי הובקעו בזכות בישולים של סוארס - יותר מכל שחקן אחר. העזיבה של סוארס מגדילה גם את האפשרות הסבירה בהחלט שהארגנטינאי יממש את רצונו ויעזוב גם הוא כשחקן חופשי בעונה הבאה.

סוארס היה הפרטנר המושלם של מסי ובשש שנים הוא טיפס עד למקום השלישי בטבלת הכובשים של הקבוצה בכל הזמנים כשהוא מפגר רק אחרי ססאר (232) וכמובן ליאו מסי (634). סוארס זכה עם בארסה ב-13 תארים, מתוכם ארבע אליפויות ספרד וגם פעם אחת בליגת האלופות. מאז שהגיע לברצלונה ב-2014, סוארס כבש יותר מכל שחקן אחד (כולל מסי) בקלאסיקו (תשעה שערים).

עונת השיא של סוארס היתה ב-2015/2016 אותה הוא סיים עם לא פחות מ-59 שערים ו-22 בישולים. עונה אותה הוא סיים עם ממוצע של מעל גול למשחק. סוארס למעשה מפנה את מקומו בברצלונה לאנסו פאטי שצפוי להיות שחקן הרכב העונה לצידם של מסי וגריזמן.

סוארס מגיע לאתלטיקו היומרנית במקום אלברו מוראטה שחוזר ליובנטוס. הוא צפוי להיות החלוץ המוביל של הקבוצה במקום דייגו קוסטה ולהיות ה"המבוגר האחראי" לצד ז'ואאו פליקס המוכשר שחווה עונת בכורה לא ממש מוצלחת. האם ברצלונה תצטער על העסקה הזו? את זה נדע בעוד שנה בדיוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully