וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: לואיס סוארס עבר מברצלונה לאתלטיקו מדריד

האורוגוואי בן ה-33 סיים את דרכו אחרי שש שנים, נמכר תמורת כ-6 מיליון יורו וחתם אצל סימאונה לשנתיים עם אופציה להארכה. שכרו: כ-9 מיליון יורו לעונה. ב-13:30 הוא יערוך מסע"ת פרידה מברצלונה, "ברתומאו חושש ממה שיגיד"

תקציר: ברצלונה -אלצ'ה 0:1/טוויטר

המהפכה בסגל של ברצלונה נמשכת: לואיס סוארס עבר היום (חמישי) רשמית לאתלטיקו מדריד ועזב את הקאמפ נואו אחרי שש שנים. אחרי איבן ראקיטיץ' ולארתורו וידאל שעזבו תמורת פיצוי סמלי, החלוץ האורוגוואי בן ה-33 נמכר תמורת כ-6 מיליון יורו בלבד והוא חתם בשורות הקולצ'ונרוס לשנתיים עם אופציה להארכת החוזה בעונה נוספת. שכרו יעמוד על כ-9 מיליון יורו, שעשויים לגדול ל-10 מיליון יורו עם בונוסים.

אמש נפרד סוארס מחבריו לקבוצה בדמעות, והיום ב-13:30 הוא ייכנס מסיבת עיתונאים לרגל הפרידה מברצלונה. בתקשורת הקטלאנית מדווחים שנשיא ברצלונה ז'וספ מריה ברתומאו "חושש מאוד ממה שסוארס עומד להגיד", ופוחד שהאורוגוואי ינצל את הבמה כדי לתקוף אותו אישית.

בקיץ האחרון הוזכר סוארס כמועמד לעבור למספר קבוצות, בראשן יובנטוס, אולם הגברת הזקנה החליטה לוותר עליו לאחר שהבינה כי לא תצליח להוציא לו דרכון איטלקי בזמן.בסך הכול, רשם סוארס 147 שערים ב-191 הופעות במדי ברצלונה. הוא זכה איתה בארבע אליפויות, ארבעה גביעים ספרדיים, פעמיים בסופר קופה הספרדי ופעם אחת בליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully