וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: דקל קינן כבש בתיקו של סקרמנטו

עודכן לאחרונה: 27.9.2020 / 9:22

הבלם בן ה-36 מצא את הרשת בנגיחה ב-1:1 של סקרמנטו עם רינו בליגת המשנה בארצות הברית. 90 דקות וניצחון לעידן כהן, אתמול: דור חוגי וגידי קאניוק כבשו

אימון הבכורה של ערן זהבי פ.ס.וו איינדהובן/אתר רשמי

אחרי דחיות חוזרות בגלל הקורונה, גידי קאניוק ערך היום (שבת) סוף כל סוף את הופעת הבכורה שלו בליגה התאילנדית וגם כבש את שער הניצחון של בוריראם יונייטד ב-0:1 על סופאן בורי. בוריראם חיכתה למשחק רשמי מאז מרץ והרכש הישראלי שלה הספיק למצוא את הרשת בהכנה, אבל הפעם כבר עשה את זה בליגה, כשבעט פנימה בשמאל בדקה ה-15 ולמעשה הכריע את המשחק. פליפה אמורים החמיץ פנדל בצד השני (58) ושער נוסף של בוריראם נפסל לקראת הסיום, אחרי שקאניוק כבר הוחלף (74). הקבוצה נמצאת במקום ה-11 בליגה, עם שבע נקודות אחרי חמישה משחקים.

צפו בשער של גידי קאניוק

* דקל קינן כבש ב-1:1 של סקרמנטו עם רינו בליגת המשנה בארצות הברית. הבלם בן ה-36 כבש בנגיחה בדקה ה-51 והוחלף בדקה ה-73 אחרי שפתח בהרכב.

* באותה ליגה, שיחק עידן כהן 90 דקות בניצחון הארטפורד 0:1 על פיטסבורג. כהן תופקד כמגן ימני.

* דור חוגי כבש מחזור שני ברציפות, כשהעלה את סט. פולטן ליתרון על ראפיד וינה כבר אחרי שש דקות, אבל האורחת הפכה וניצחה 1:2. חוגי השלים 90 דקות, קבוצתו עם הפסד ראשון וארבע נקודות אחרי שלושה מחזורים בליגה האוסטרית.

* ניר לקס השלים 90 דקות במדי פטרולול פלוישט, שהפסידה במגרשה 1:0 לדונראה קלראש ונותרה במקום הרביעי בליגה השנייה ברומניה. בן לוי נותר על הספסל.

* עוד בליגה השנייה ברומניה: איתן ולבלום פתח בהרכב מיובני והוחלף במחצית, כשקבוצתו ניצחה 1:2 את פנדורי.

* רוי מליקה הצטרף גם הוא לרשימת הליגיונרים המתארכת לאחר שחתם אתמול בדילה גורי. שחקן הכנף בן ה-24, ששיחק בעונה הקודמת בהפועל קטמון, מצטרף בקבוצה הגאורגית ללידור כהן.

דור חוגי שחקן סט. פולטן חוגג שער (משמאל). GettyImages
שער מהיר שלא הספיק. דור חוגי/GettyImages

* בוריס קליימן ישב על הספסל של וולוס, שסיימה ב-0:0 ביתי מול פאוק סלוניקי ובמאזנה ארבע נקודות אחרי שלושה משחקים בליגה היוונית.

* טאלב טואטחה, שעשוי לחזור למכבי חיפה בקרוב, לא נכלל בסגל של לודוגורץ שניצחה 0:2 את ברואה ועלתה על חשבונה לפסגת הליגה הבולגרית. גם מאוויס צ'יבוטה לא היה בסגל.

* קני סייף נעדר בגלל פציעה מהסגל של לכיה גדנסק, שהביסה 0:4 את פודבסקידז'ה והתקדמה לפחות זמנית למקום השלישי בליגה הפולנית עם שלושה ניצחונות אחרי חמישה משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully