וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 26.9: ריאל במגעים לרכישת קמאבינגה בקיץ הבא

על פי "מארקה", ילד הפלא הצרפתי מחכה לריאל שפתחה במשא ומתן עם ראן. ארסנל סיכמה עם עוואר, מנצ'סטר סיטי מצאה בלם?

לואיס סוארס מתאמן לראשונה עם אתלטיקו מדריד/מתוך הטוויטר של אתלטיקו מדריד

העברות

* פארמה הודיעה על צירופו של הבלם הארגנטינאי לאוטרו ולנטי. השחקן בן ה-21 הגיע כמושאל לאחר שהצטיין במדי לאנוס, כשפארמה התחייבה לרכוש את כרטיסו בקיץ הבא ב-7 מיליון יורו.

* יובנטוס שלחה את המגן השמאלי לוקה פלגריני בן ה-21 לעונת השאלה נוספת, הפעם בגנואה.

* מי שעזב את גנואה את המגן הדני פטר אנקרסן בן ה-30, שחזר לקופנהאגן ממנה הגיע וחתם על חוזה עד 2024.

* קשר ברנלי אשלי ווסטווד האריך את החוזה שלו בשלוש שנים נוספות. החוזה הנוכחי שלו היה אמור להסתיים בסוף העונה הקרובה.

* פתיח קרגומרוק, העולה החדשה שמפתיעה בפתיחת העונה בטורקיה, החתימה את שחקן הכנף הצרפתי יאניס סאליבור בן ה-29 לאחר שחרורו ממאיורקה.

שמועות

* ארסנל ממשיכה בניסיונותיה לרכוש את חוסם עוואר מליון. בצרפת מדווחים שהקשר סגר את תנאיו בקבוצה הצפון לונדונית, שעדיין צריכה להגיע איכשהו לעמק השווה עם קבוצתו כדי להשלים את רכישתו. ההצעה האחרונה שהתותחנים העבירו לליון עומדת על 35 מיליון ליש"ט.

* על פי "מארקה", אדוארדו קמאבינגה יחכה לריאל מדריד לקיץ הבא. ילד הפלא בן ה-17, שערך את הבכורה במדי נבחרת צרפת וישחק עם ראן בליגת האלופות, רוצה לשחק בריאל והמגעים בין הצדדים כבר החלו לקראת הקיץ הבא.

* מאמן ריאל מדריד זינדין זידאן אמר שהוא לא מצפה לאיזו החתמה מאוחרת של הקבוצה שלו ומוכן לצאת להתמודדויות של העונה עם הסגל הנוכחי שלו.

* לסטר רוצה להתחזק בהגנה והציעה לברנלי 30 מיליון ליש"ט תמורת הבלם ג'יימס טרקובסקי בן ה-27.

* בפורטוגל טוענים שמנצ'סטר סיטי מנהלת מגעים עם בנפיקה כדי לרכוש את הבלם רובן דיאס תמורת כ-65 מיליון יורו כשניקולאס אוטמנדי צפוי לעשות את הדרך ההפוכה.

* בקרואטיה מדווחים שר.ב. לייפציג רכשה את בלם דינמו זאגרב יושקו גבארדיול בן ה-18 תמורת 16 מיליון יורו. הבלם, שהיה מחוזר גם על ידי לידס, יושאל בחזרה לדינמו זאגרב עד סוף העונה.

* אנטוניו רודיגר צפוי לעזוב את צ'לסי. על פי הדיווחים, פריז סן ז'רמן, ברצלונה והאקסית רומא מעוניינות בו. הבלוז מקווים למכור אותו, אבל ייתכן שייאלצו להשאיל אותו בסופו של דבר כדי לקצץ מעט בסגל הענק שלהם.

חוסם עוואר שחקן ליון. רויטרס
כבר סיכם בארסנל. עוואר/רויטרס

* שפילד יונייטד נואשת לחלוץ ועשויה להחתים את דניאל סטארידג' הנשכח, שנמצא ללא קבוצה מאז שחרורו מטרבזונספור הטורקית.

* מריו גצה יצטרף להרטה ברלין? המנהל המקצועי של הקבוצה מהבירה ושחקן העבר ארנה פרידריך אמר בריאיון המחצית בהפסד 3:1 לאיינטרכט פרנקפורט שהשם של גצה עלה שם. "כמובן שהוא שם שאנחנו חושבים עליו", אמר פרידריך, "אבל כמו שאמרתי בעבר הוא שם אחד מבין רבים שאנחנו חושבים עליהם. אני לא יכול לומר יותר כרגע, נחכה ונראה".

* באיטליה מפורסם שסמפדוריה צפויה לרכוש את קשר שאלקה נביל בנטאלב. הקשר האלג'יראי, שבילה את העונה האחרונה כמושאל בניוקאסל, לא נמצא בתכניות של מאמן הרויאל בלוז דויד ואגנר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully